Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
darkdog24
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2211
Pridružen: Če sep 18, 2003 6:30 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a darkdog24 Sr sep 15, 2004 10:46 pm

Motor od Baccare je podoben motorju od Renault 5GTT Turbo,tak čudn je no :roll: ,drugače pa motor od Clio 1.8 16v je pa dosti "nabildan"skratka tak napihnjen in zavzame cel motorni prostor,od Baccare pa je tak revček glede na prvega. :D
Bom probu kake slike poiskat.
UPOKOJENI STYLER (8 pokalov)Slika
 
CybKnight
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Pe avg 09, 2002 1:55 am

Napisal/-a CybKnight Sr sep 15, 2004 10:51 pm

Najprej hvala za normalen odgovor :)

Glede montaze se niti ne bojim tolk saj tisti mehanik ki bo men to sravfau predeluje (izdeluje) rally avte in se na te stvari kar dobro spozna. Sprasujem pa zato ker on se ni imel dolocenih izkusenj s tem motorjem. Na forumu sem pa uprasal zato ker mislim da je dost ludi ze delal kake hude posege v motor... Sem pa razmisljal (teoreticno) da mogoce z kablovjem (razen racunalnika motorja) ne bi smel bit problema, saj je bil bacara dokaj navadna verzija cliota oz. navadni clio z priboljski, ni bil pa nevem kaksen hud sportnik tko da upam na najbolje. Imam pa nacrt masino prej predelat preden jo bom sploh dal v auto(dat noter kvalitetnejse dele, spremenit kompresijsko razmerje, dat not lazje bate se kaj svetujete, kaj se da nardit ko masina ni v avtu, za zagotovit daljso zivljenjsko dobo in vec hp???)

eXtreme hvala (in tako naprej :) )

Lp, Iztok
 
Uporabniški avatar
eXtreme
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So feb 15, 2003 9:22 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a eXtreme Sr sep 15, 2004 11:07 pm

eh, lazji bati, to je spet neka kvazi fora. pomoje da noben ne gleda na tezo le teh. je pa tako, star motor tunat je riziko. Jaz sem pri svojem zamenjal komplet lezaje, obrocke, vse semeringe in tesnila.... kar je prislo 200k :x
Potem pa ce se gres tuning je spet dilema. Pri tem ne smes gledati na denar. Za primer vzemi glavo motorja. Za moj motor stane rabljena glava okrog 100eur. Reces si, bom jaz sam malo obdelal glavo. Orodje za to te stane okrog 20k SIT, v primerjavi da sama obdelava glave, pri cloveku ki sploh ni receno da je tako glavo ze obdeloval, in da ve kaj dela, stane preko 100k SIT. Se ja bol splaca dati 20k za orodje, pa da sam obdelas, pa ce tudi dobis malo manj izkoristka kot bi ga z glavo obdelano pri 'profesionalcu'. Vendar je problem, ali bos s tem kaj pridobil ali bos naredil se slabse kot je bilo? Tega ne ves. Na glavi zamenjas teflone ki stanejo ok 15k SIT (za moj motor), das popravit sedeže ventilov in znižati glavo, ki spet nekaj stane, ter vzames novo tesnilo glave, ki je za 1x uporabo, ki stane 20k SIT. To skupaj nanese ze cez 60k SIT, zalaufas avto, in ugotovis da je slabse kot je bilo z original glavo.... kaj zdaj? se 100eur za novo rabljeno glavo, 20k sit za novo tesnilo, in se 15k sit za nove teflone za novo (rabljeno) glavo...
Seveda vecina ne ve kaj pridobi oz izgubi, ker vse sestavijo na enkrat, peljejo na valje in to je to. Noben pa ne dela po stopnjah, da bi videl ce z doloceno stvarjo pridobi ali ne celo izgubi. Nobeden ne testira.
Jp, avto tunat vzame dosti časa, živcev in predvsem denarja. Ampak nekateri se na to ne oziramo :twisted:
 
Uporabniški avatar
Loopz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 738
Pridružen: To feb 24, 2004 3:47 pm

Napisal/-a Loopz Sr sep 15, 2004 11:27 pm

eXtreme je napisal/-a:
Loopz je napisal/-a:...realni dobitek pri predelavi izpuha (vključuje tudi drug kolektor), nižanje glave, druge odmične, lažji bati, lažji vztrajnik, optimiziranje elektronike bi bil med 20-30 KM, ampak to je zgornja meja...potem pa je priporočljivo namestiti temu ustrezne zavore, podvozje, morda bi moral zamenjati še menjalnik...dodatnih 200-300k sit...


praksa ali mr. know it all?


mr. know it all :wink: ...
GTI
ITR
E30
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Če sep 16, 2004 5:20 am

eXtreme

Med katere % se ti prištevaš, med 99 ali tisti 1?

LP

Nasty
 
Uporabniški avatar
eXtreme
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So feb 15, 2003 9:22 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a eXtreme Če sep 16, 2004 7:21 am

Nasty je napisal/-a:eXtreme

Med katere % se ti prištevaš, med 99 ali tisti 1?

LP

Nasty


med vseh 100 ;)
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Če sep 16, 2004 7:40 am

...kje boš delal izpuh ne vem...a za kateregakoli domačega predelovalca ne boš dobil homologacije...to je dejstvo...


Soooo not true. :?

...menjalnik od 1.4 bo za stock 1.6 najbrž zadostoval, za kasneje pa bi bilo najbrž priporočljivo zamenjati...


Pazi, da ti ga ne bo zlomilo, js bi ga ojacal z eno plato. Rado ohisje poc, ker pri Renoju stvari niso ravno tok predimenzionirane kot pri kakem audiju...

...za homologacijo vseh predelav boš moral precej časa preživeti na lpp-ju...saj veš kaj je to?...pa si že kdaj bil tam?...če ne se pripravi na mini-kalvarijo, folk ima probleme že vpisom litih felten...ko boste šli v detajle, misliš, da kdo ne bo opazil, da maš pod havbo 1.6 namesto 1.4? :D


Ne vem, ce bo on ravno vpisoval 1.4, kajne? Itak - na homolomo bos ti vpisal motor s serijsko stevilko motorja in njegovo prostornino - vse tako kot je in ne rabs nic prepisovanja. Motor je potrosna roba.. (ce menjas istega) Samo v tem primeru ti bojo pa mal pregledal nosilce itd.


Moje mnenje: za to, da bos ti zdej v tega klijot zbasal ta motor gre veliko denarja in casa, glede na to da vozis klijota, ki ni ravno cenovno najdrazji avto. Svetujem ti da teh 120+homo+50%dodatnih strosko+xxxx prisparas in si v bliznji prihodnosti kupis klijota dvanula al pa enasest, ker niso tako dragi v primerjavi s tvojim...
Slika
 
Uporabniški avatar
Loopz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 738
Pridružen: To feb 24, 2004 3:47 pm

Napisal/-a Loopz Če sep 16, 2004 8:37 am

Pugi je napisal/-a:
...kje boš delal izpuh ne vem...a za kateregakoli domačega predelovalca ne boš dobil homologacije...to je dejstvo...


Soooo not true. :?


hm...od koga pa bi dobil papirje?...

...ker se trenutno tudi sam zanimam za tako predelavo in kar sem spraševal okoli, bi dobil homo-lomo samo pri remusu...kaj pa jemc oz. devito?...folk pravi, da se pri njiju za papirje loh obrišem...pa sta najbolj renomirana slovenska predelovalca...govorim za komplet izpuh...

(pri vseh navedbah dopuščam, precejšno možnost zmote, ampak ravno zato sprašujem...)
GTI
ITR
E30
 
Uporabniški avatar
Loopz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 738
Pridružen: To feb 24, 2004 3:47 pm

Napisal/-a Loopz Če sep 16, 2004 8:40 am

Pugi je napisal/-a:Ne vem, ce bo on ravno vpisoval 1.4, kajne? Itak - na homolomo bos ti vpisal motor s serijsko stevilko motorja in njegovo prostornino - vse tako kot je in ne rabs nic prepisovanja. Motor je potrosna roba.. (ce menjas istega) Samo v tem primeru ti bojo pa mal pregledal nosilce itd.


če se ne motim, je eden od razlogov za predelavo, tudi to, da hoče imeti v kartonček še naprej vpisano 1.4...torej najbrž s tem zna biti problem...
GTI
ITR
E30
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Če sep 16, 2004 4:46 pm

Mislim, da sem bral v AM, ne vem katera številka.

Vprašali so na LPP-ju, koliko bi prišla homologacija, če bi pripeljali k njim homologirat avto, ki je bil na komplet tuningu v Nemčiji, tudi predelava mašine.Če se še prav spomnim, je bil odgovor, da bi tak pregled stal okoli 10.000, zajemite sapo, EUR.
Če si nisem pravilno cifro zapomnil ali, da me malo je..e spomin, se opravičujem.

Vprašanje je, kako bi lahko homologiral menjavo motorja z močnejšim, doma vgrajenim.

Osnova za vse homologacije je TUV + še ostalo (strokovna vgradnja, ....).

Potem se spremeni zavarovanje, itd....

LP

Nasty
 
CybKnight
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Pe avg 09, 2002 1:55 am

Napisal/-a CybKnight Če sep 16, 2004 7:00 pm

Po vecdnevnem premisleku in pogovoru z vami in se drugimi mehaniki sem se odlocil, da se to ne splaca... Je mogoce, ampak se enostavno ne pokrije... Sm se pa odlocu za nov projekt ki pa bo najbrz trajal vec kot eno leto... Zrihtanje starega minija (predelava, renoviranje, barvanje, itd.) Za to pa bom odpru novo debato, tako da se lahko ta zaklene...

LP, Iztok
 
ZEeMF
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Ne jan 25, 2004 7:45 pm

Napisal/-a ZEeMF Če sep 16, 2004 8:35 pm

jao, to bi se loh že prej odloču, k so ti prec napisal da se ne splača.
 
CybKnight
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Pe avg 09, 2002 1:55 am

Napisal/-a CybKnight Pe sep 17, 2004 11:53 pm

se ves da more clovk sam do tega pridit...
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost