Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Po mar 10, 2003 10:33 am

Dobri? :?:

karkoli boš dela z rabljenimi vpljinjači moraš zamenjat tesnila!!! Če pa spreminjaš iz avta do avta moraš pa zamenjat še šobe!!!

Če misliš da jih boš samo privil na Yugota, potem raje pozabi na to...
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Po mar 10, 2003 10:35 am

ali ima tvoj Yugo že servo bremze?
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Po mar 10, 2003 12:00 pm

jap

to vem da bo potrebno nove kolektroje delat..
dej greva se tko zment da u Celje prneses in bom pogledov..

u skrajnem primeru bom dal na Caprija 2.0 V6
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a din Po mar 10, 2003 6:24 pm

Evo saj to je ravno problem. Če so ti 4x40 uplinjači bili namenjeni npr. za 1.3 motor, pol sigurno ne gredo na 2.0 - preozko grlo in motor dobi premalo zraka. Za 1.1 motor pa bi se jih dalo porabit. Sigurno bi bilo idealno dat druge odmične gredi, samo to košta, pa bi probal samo kanale pobrusit in kolektorje za te uplinjače naredit. Drugače pa pašeji na Yugeca eni uplinjači od Alfe (gulije ali nekaj takega, pred davnimi, davnimi časi oposane predelave v AM), bi bilo potrebno v Italijo pogledat. Drugače je pa dvojni uplinjač boljši kot registerski. Z 2xdvojnim lahko prideš na optimum za vsak cil. posebej. Jih je pa sranje nastavljat, sploh če nimaš vakummetra.

OK da nebom preveč bluzo.
Slika
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Po mar 10, 2003 9:56 pm

Uf en cas nisem bil gor pa bum, polno novih postov!
Din to si mi ze na enem srecanju razlagal glede fergazerjev, bom se malo preiskal in predebatiral zadevo!!!
Sicer pa technoboy koliko bi kostalo da bi imel dva kolektorja za benz?
Da bi pol dal dva registrska! Enga itak mas na 60-ki enga pa se lahko dobim od kolega ki ma 60-ko!! Mislim da bi to moralo trgat, glede na to da ze en orng dela!!
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero To mar 11, 2003 8:10 am

TechnoBoy je napisal/-a:jap

to vem da bo potrebno nove kolektroje delat..
dej greva se tko zment da u Celje prneses in bom pogledov..

u skrajnem primeru bom dal na Caprija 2.0 V6


Na V6 opa sigurno ne grejo. Teli ki jih omenjam so horizontalni za V6 bi rabil pa vertikalne.
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell To mar 11, 2003 8:46 am

hmm capri ma zdej 1ga dvojnega
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell To mar 11, 2003 8:48 am

ma pa sej jest bi dal na yugaca..
.dej a bos u celje prnesu pa se poj zmenmo.. ok ?
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero To mar 11, 2003 8:58 am

TechnoBoy je napisal/-a:ma pa sej jest bi dal na yugaca..
.dej a bos u celje prnesu pa se poj zmenmo.. ok ?


samo zaradi tega ne bom šel v Celje, ker bi to podražilo zadevo ;)

če bom pa kdaj planiral iti v Celje ali kam blizu ti bom pa prej poslal mail...

oziroma če boš ti imel kakšen opravek v LJ se pa tudi lahko dobiva in kaj podebatirava v živo .
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero To mar 11, 2003 9:02 am

Pa še ena zadeva: če boš šel iz enega na dvojne vpljinjače boš izgubil veliko podtlaka za servo bremze!

Razmisli tudi o tem!

Verjetno bo treba bolj konkretno pritiskat pedal za zavore ali jih pa predelat.
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a din To mar 11, 2003 11:16 am

Pero, na servo sem pa čist pozabo. Ti uplinjači na katere jaz mislim, se skoraj direktno na glavo montirajo (prečnotočni) in kolektorja praktično ni, in nastane problem z servotom. Pol ostane edina varianta zraven namontirat vakumpumpo, npr. od Golfa diesel ???
Slika
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero To mar 11, 2003 11:43 am

Toliko hudo pa tudi ni!

se mi zdi da je 45 brez servota, prve 55 so bile brez servota... pa Yugo je sorazmerno lahek avto...

Je pa pri vsaki spremembi še veliko dejavnikov ki vplivajo na cel avto. Če se pa gremo eno svetovanje je treba povedat vse detalje na kaj naj bo kdo pozoren.

Pač bolje da mu prej povem da mu bo servo malo manj delal in da bo moral malo bolj prtisniti na bremzo, kot pa da kasneje ugotavlja zakaj mora bolj bremzat...
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell To mar 11, 2003 12:08 pm

jah s se lahko zvrta ena luknja v kolektor.. pomojem to ni panike
na kaj dela pumpa pri dizlu ? el ?
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero To mar 11, 2003 1:50 pm

TechnoBoy je napisal/-a:jah s se lahko zvrta ena luknja v kolektor.. pomojem to ni panike
na kaj dela pumpa pri dizlu ? el ?


Napačno si zastopil. Ne da ni podtlaka, ampak ga ni isto kot pri navadnem vpljinjaču. Vsak vpljinjač rabi podtlak, drugače ne dela!

Večina sigurno ne ve; ampak če se spremeni odmična gred ali brusi kanale... se tudi spremeni podtlak... saj ni kritično, še vedno bo podtlak ampak ne bo isto kot je bilo pred predelavo.

O kakšnih pumpah pa ne premišljevat ker ti vsaka taka naprava daje določene izgube ki ti odžirajo moč.
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell To mar 11, 2003 1:52 pm

kaksna je potem resitev ?
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero To mar 11, 2003 3:24 pm

če daš 2 dvojna boš moral malo več pritisnit pedalo za bremzo :D

Pa brez panike, če pri podobni teži 45 zdrži brez serva ni nič nemogoče. Sicer pa če predeluješ avti je pa ja normalno da tudi bremze spraviš v dobro stanje. Serijske bremze so narejene tudi za penzionerje, ne bo te konec če boš moral 10-20% bolj pritisniti na bremzo.

Pač rad bi ti povedal da nekatere predelave za sabo potegnejo še druge stvari...

Pa tudi ni dokončno da boš nabavil 2 dvojna vpljinjača... ;)
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d To mar 11, 2003 9:45 pm

Ej pero a bos prsel v celje???
Zaradi sveck milsim!
Bi jih cimprej rabil, so stare cist zanic, mam trenutno one s trojnimi mosti, prevozene pa so ze 50.000KM, pa se delajo pravi cudez so!
Samo so ce fajn boge!
CE ne pa se zmeniva ce lahko mi jih po posti posljes, ce negre drugace!
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell To mar 11, 2003 11:18 pm

bom nabavu ker se mi 2k sit nezdi prevec.. pa se uredu predelava bo... ( s bo kolektor drag... )
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Sr mar 12, 2003 7:30 pm

TechnoBoy je napisal/-a:bom nabavu ker se mi 2k sit nezdi prevec.. pa se uredu predelava bo... ( s bo kolektor drag... )


Kaj to mislis nabavit?
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Če mar 13, 2003 7:16 am

jap bomo vidl ako zgledajo...
V8 POWER
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov