Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM Ne okt 03, 2004 6:42 pm

TITan je napisal/-a:Ni fora, da se da lahko twin/bi turbo samo na V motorje, ampak samo tam pridejo res do izraza (kot V niso mišlene VR mašine in podobno, ampak mašine z dvemi izpušnimi kolektorji na dveh različnih straneh).


ja pa saj ok, sam razpizdi me da mi pravi naj si očala kupim a sam ne ve prav prebrat kaj sem napisal

aja ZEeMF btw, vidim prav dobro, hvala ker skrbiš za mene
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Ne okt 03, 2004 9:28 pm

biturbo ali twinturbo je eno in isto.turbine se lahko montirajo kot ena za en izpušni kolektor, lahko pa tudi v kombinaciji kot je bilo že prej omenjeno da se zmanjšajo turbo luknje, saj prevelika turbina se ne more dovolj hitro zagnati in bi pri pospeševanju v nižjih obratih avto zadušilo,zato ji pomaga manjša turbina,pri navišjih obratih pa vlogo prevzame večja turbina.....
 
Uporabniški avatar
Yagi-san
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1680
Pridružen: So mar 13, 2004 11:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Yagi-san Ne okt 03, 2004 9:44 pm

A kdo ve, kdo dela turbine za Fiat??
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Ne okt 03, 2004 11:06 pm

Yagi-san je napisal/-a:A kdo ve, kdo dela turbine za Fiat??

Fiat Coupe ma od Garetta turbino in sicer T3 (195 ps) in TB turbino (220 ps), za ostale modele (dizli) pa ne vem.
 
Norden
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Ne dec 14, 2003 10:31 pm

Napisal/-a Norden Po okt 04, 2004 12:35 am

Fiatovi dizli imajo garrett turbine, kot vem.
 
Uporabniški avatar
Yagi-san
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1680
Pridružen: So mar 13, 2004 11:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Yagi-san Po okt 04, 2004 11:53 am

Se pravi, če bi montiral večjo turbino, kaj vse bi moral zamenjati??Hvala za info.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po okt 04, 2004 12:23 pm

Kok maš ti serijsko moč 115 ps?? Najbolj realne so 2 možnosti, čipat oz nabavt 1.9 z 140 ps (in še tega čipat :P ) turbine se ti ne splača menjat, bo prevelk strošek. Pa še to se ti bl splača na bencinarju počet kot na dizlu.
 
Uporabniški avatar
Dugi7
Novinec
 
Prispevkov: 415
Pridružen: Pe jun 04, 2004 11:36 pm
Kraj: bogu izza nogu

Napisal/-a Dugi7 Po okt 04, 2004 1:35 pm

mislim da ni razlike med twin turbo pa biturbo. Ena turbina za eno vrsto valjev ena pa za drugo. Drgač ma pa mensezdi zdej opel v vectri tak motor k ma zaporedno vezane turbine. Mala dela pr nizkih vrtljajih ta večja pa pr visokih. kr huda mašina bl sportska varianta drgač.
SIMPLY CLEVER
 
BadMan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 30
Pridružen: To maj 18, 2004 8:23 pm

Napisal/-a BadMan Po okt 04, 2004 3:14 pm

kr vredo odg. se pravi, vzamimo za primer moj avto... škoda octavija 1.8T 150hp. nata avto se ne da vgradit še ene turbine ker je inline-4 morot...kako pa je z superchargerjem pri tem, gre na inline-4 motor??????

kakšna je razlika med turbina, če bi jo menjal po čem vem kaj je bolje za moj avto?
I can only show you the door, you are the one that has to wal through it!!
 
Uporabniški avatar
golf_c
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 641
Pridružen: To avg 24, 2004 2:32 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a golf_c Po okt 04, 2004 3:27 pm

.::GTR::. je napisal/-a:Problem je turbo luknja. biturbo motorji imajo ponavad eno manjšo in eno večjo turbino. manjša turbina se zavrti hitreje in s tem zmanjša turbo luknjo, večja pa da svoj boost v obratih. na kratko ;)

Twin turbo sta pa mislim da dve turbini enake velikosti, pa da vsaka piha v svoje cilindre (kokr je en že napisov - V6 npr.) :D


točn tko....twin turbo...ti že ime samo pove da sta to "dvojčici"-dve popolnoma enake turbine....bi turbo....to je pa tko da je učinek večje odvisen od manjše turbine....
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po okt 04, 2004 5:24 pm

BadMan je napisal/-a:kr vredo odg. se pravi, vzamimo za primer moj avto... škoda octavija 1.8T 150hp. nata avto se ne da vgradit še ene turbine ker je inline-4 morot...kako pa je z superchargerjem pri tem, gre na inline-4 motor??????

kakšna je razlika med turbina, če bi jo menjal po čem vem kaj je bolje za moj avto?


Za tvoj avto: vgradnja K04 turbine+pizdr. cca 280 ps (1 mio), pol pa kej bl konkretnga za cca 350 ps (1,7 mio) Če je dnar se da vse porihtat.
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Po okt 04, 2004 8:09 pm

pri turbini moraš paziti na kakih obratih se naj vrti,moč izpušnega sistema da ti jo bo lahko zagnalo.Bolj se ti splača čipat avto, pa zamenjat wastegate in blowoff ventil,saj ma vsaka turbina še dosti potencijala na serijskem avtu,ali pa daš eno stopnjo višjo turbino kot jo maš gor.Drugače več ne bo tvoj avto za vsakdanjo vožnjo.
 
ZEeMF
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Ne jan 25, 2004 7:45 pm

Napisal/-a ZEeMF Po okt 04, 2004 8:10 pm

hibrid
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Po okt 04, 2004 8:33 pm

to je še najboljše,turbino s spremenljivo geometrijo lopatic,se skoraj odpravi turbo luknja,samo to stane to much $$.
 
BadMan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 30
Pridružen: To maj 18, 2004 8:23 pm

Napisal/-a BadMan Po okt 04, 2004 9:18 pm

CupraR je napisal/-a:
BadMan je napisal/-a:kr vredo odg. se pravi, vzamimo za primer moj avto... škoda octavija 1.8T 150hp. nata avto se ne da vgradit še ene turbine ker je inline-4 morot...kako pa je z superchargerjem pri tem, gre na inline-4 motor??????

kakšna je razlika med turbina, če bi jo menjal po čem vem kaj je bolje za moj avto?


Za tvoj avto: vgradnja K04 turbine+pizdr. cca 280 ps (1 mio), pol pa kej bl konkretnga za cca 350 ps (1,7 mio) Če je dnar se da vse porihtat.


to je pa kr dost drago, sam da tut dost moči, nism mislo da da tolk...
ammm za vgradnjo je bolš strokovna pomoč al lahk to sam nardim...
I can only show you the door, you are the one that has to wal through it!!
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po okt 04, 2004 10:24 pm

Če nisi mehanik, ne bo šlo ker pr določenih predelavah je itak ful dela. Sam poznam te stvari bolj po teoriji kokr so mi fantje razlagal, kateri so se vrgel takole predelovat Jeb..ga tuning je drag.
Ne pa pozabt eno je dat dnar za turbo kit, pol treba pa še avto porihtat da bo vozn. Vsaj gewinde, ornk zavore+posledično vsaj 17 col feltne. (kar je pa ze en solidn komplet spet takoj 800000). Res niso pocen zadeve, upam da se bom tut sam na dolgi rok spravu kej tazga počet, no vsaj avto je že pr bajt
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po okt 04, 2004 10:30 pm

Drgač pa bi lahk že za dost male pare konretno povečal moč na svoji škodi. En solidn izpuh (jemc, devito) z konretnim downpip-om, menjava kolena turbine, wastegate in blowoff ventil oz za VAG pride v poštev diverter valve ventil, +čip tuning. Tako od oka z cca 400000 bi pršu na cca 210-230 ps, kar pa, mi verjem na besedo :P se kr konrektno pozna naprom serijskemu avtu.
 
BadMan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 30
Pridružen: To maj 18, 2004 8:23 pm

Napisal/-a BadMan To okt 05, 2004 9:58 pm

ok hvala no!! bom probu kej porihtat!!

thnx za odg!
I can only show you the door, you are the one that has to wal through it!!
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov