
edino tehnični je problem

PiLLLe je napisal/-a:monster_d je napisal/-a:....Ni ga avta zrihtaniga z 1.3 motorckom
He he pol ti odpads k mas premalo ccmhe he mal fore
:P
aja golf_c ti bi lahk objavu kako sliko te zverince
LP PiLLLe
nebivedu je napisal/-a:Jst sm k sm naredu trajka(tricikel) šou na LPP in ga atestiral s tako mašino, kot sem jo dal gor.
Rabil sem pa papirje o strokovni vgradnji - to pomeni, da sem vse papirje napisal sam o vsem poteku predelave in potem to dal za podpisat enmu kolegu, ki je inžinir strojništva - njegov podpis je bil pa overjen od notarja - in to je za LPP bilo dost. Vsega skupaj na polno popisanih 29 listov A4 formata.
Tko da ti predlagam, da narediš podobno;
- popiši vso predelavo
- probaj kje dobiti ali pa sam izračunati razliko v raztezanju šasije zaradi močnejših pospeškov in pojemkov, ter končno hitrost ter podobne specifikacije
- popiši vse zamenjane dele
- popiši vse nove dele(dodatki na šasiji - tudi spojlerje in vse kar se tiče stylinga, ker ti to potem vse vpišejo, da je tak avto - in ti ne bo potrebno še dodatno homologirat)
- vse to naj ti podpiše kak inžinir stojništva, ker on jamči s svojim podpisom, da je vse vredu narejeno.
Vsi opisi in popisane stvari naj bodo opremljene s specifikacijami
Recimo popis zavor
diski firma ta pa ta; premer zunanji / notranji
ploščice dimenzija ta pa ta oznaka ta pa ta
zavorne klešče dimenzija model bla bla bla
abs firma ta pa ta, model ta pa ta,
opis delovanja - razlike od prejšnjega sistema
Ko boš vse to mel probaj pa kr tja uletet in reci da bi rad naredil A-test za model avta in pokaži goro papirjev. Prvič te bo sigurno vrgel in ti naštel par napak. Časa boš imel potem mislim da en teden da to poštimaš in ko si vse poštimal bo avto nared in plačaš za vse to 42.000 sit, pa dobiš novo prometno in vse podatke vpišejo notri, vključno s spojlerji in vsem skupaj.
Za prvi pregled a-testa naredi na avtu nekaj napak ki bodo opazni in hitro popravljive in jih bo un tip ki atestira vidu, pa te bo na njih opozoril, da jih popravi in se potem ne b o tok naprej spuščal v podrobnosti. To sem recimo sam naredil na trajku sem naredil zadnjo oporo, da če daš preveč gasa se trajk dvigne na zadnja kolesa in če nebi bilo tiste štange bi se prevrnu nazaj. Za atest pa sem jo snel dol in tip pravi vse lepo in prav, samo vršt vas bom mogu, ker zadaj nimate tega pa tega(tiste štange) in jst lepo domov dam štango gor in se pripeljem čez 2 dni nazaj - trajk je z lahkoto naredu atest.
nebivedu je napisal/-a:Sej to ni šlo samo pri men - kolega je naredu že 5 trajkov in z vsakim isto nardi, pa gredo vsi skozi atest - ker jih dela kot unikate - vsak je drugačen, mora vsakič vse papirje na novo napisat in vsakič vse to upoštevajo.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov