Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM To sep 28, 2004 3:56 pm

ja saj pravim da ni ovir, če ga spraviš not se vse da, ker cajc pa ti bo pod havbo gledal kaj maš not? :D
edino tehnični je problem ;)
 
Uporabniški avatar
CockroaC
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3538
Pridružen: So okt 25, 2003 8:43 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a CockroaC To sep 28, 2004 11:25 pm

nebi blo slabo placevat registracije za 1.2 not pa 2.0 turbo ... izkusnje?
Slika
 
Uporabniški avatar
golf_c
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 641
Pridružen: To avg 24, 2004 2:32 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a golf_c Pe okt 01, 2004 1:10 pm

morm povedat da že cel teden kličem na lpp .... in mi noben ne zna točn povedat kaj se bo dalo nardit z mojim problemom....zdej sm pršu do tega da morm dobit na telefon gospoda baškovča....ampak on je pa skos na terenu , tko da ga morm poklicat v pondelk zjutri......s tistimi k sm pa do zdej govoru....so mi pa rekl da to ne bo šlo....da verjetn ni dost ojačano, da je prešvoh karoserija, pa da verjetno zavore niso dobre....ne
vem....bomo vidl u pondelk kaj bo......LP!!

uglavnem tist k se pa oglaša na telefon pa pol prevezuje naprej se mu pa še žvet ne lup.....bi najraj ke šu pa ga z mrzlo vodo poliu da bi človk mal k seb pršu!
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Pe okt 01, 2004 5:32 pm

Kurbe oderuske, sam dnar bi pobirali za homologacijo spojlerjev ko sam tuv v roke vzamejo in recejo ok.
Ce ze rinemo v evropo oz se zgledujemo po nemciji naj usaj bo tako kot je tam.
Ni ga avta zrihtaniga z 1.3 motorckom :twisted:
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe Pe okt 01, 2004 6:10 pm

monster_d je napisal/-a:....Ni ga avta zrihtaniga z 1.3 motorckom :twisted:



He he pol ti odpads k mas premalo ccm :) he he mal fore :) :P


aja golf_c ti bi lahk objavu kako sliko te zverince :)


LP PiLLLe
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Pe okt 01, 2004 10:23 pm

PiLLLe je napisal/-a:
monster_d je napisal/-a:....Ni ga avta zrihtaniga z 1.3 motorckom :twisted:



He he pol ti odpads k mas premalo ccm :) he he mal fore :) :P


aja golf_c ti bi lahk objavu kako sliko te zverince :)


LP PiLLLe


Mislo sem v tej zadevi da ma nemskih usaj 50% avto engine swap in use lepo pohomologirano.
Zakaj nebi tudi v slo se to dalo? :roll:
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe Pe okt 01, 2004 11:39 pm

Monsta zato k ga kekci na lppju serjejo :) jst tehncnga nam mogu narest ceprov sm naredu swamp na shovhenso masino kt je bla pa je iz istega avta uzeta sam da je tanova dizl prejsna pa becin :) tko da ga prevec serjejo teli kekci :evil: konc koncou ce ga bojo pa tolk sral vrjem da bo usak drug meu kj druzga pod haubo pa pa haubo skp zavarjeno tko da lahk pol policaj skace okol avta sam vidu pa nau kaj je not :) nevem to je moj novi preblisk kako bom jst naredu eno posast iz jugica :P :D :P


Lp PiLLLe
 
Uporabniški avatar
golf_c
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 641
Pridružen: To avg 24, 2004 2:32 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a golf_c To okt 05, 2004 4:04 pm

no dons sm po dolgmu času dobu tega g. baškovča....pa mu vse lepo povem....in razlagam ene 20 minut kakšna je zadeva ....seveda ga je zanimalo kakšen je avto pa zakaj tak motor not.....in me je prepričeval da bo za dirkanje....no uglavnem....pol k sm mu use povedu kako pa kaj je mi je pa reku da on tega ne ve točno....da se bom mogu obrnt na enga drucga gospoda...to nej bi biu gospod zajc...al zajec ne vem....dau mi je tut njegovo številko.....vendar ta gospod pač ni biu dosegljiv oziroma se ni javil....in zdej bo verjetn spet trajalo kak teden da tega gospoda dobim...kaj bo pa on povedal vam pa sporočim....ker mislm da bo tole rattala prov zanimiva zadeva!!
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To okt 05, 2004 4:29 pm

Jst sm k sm naredu trajka(tricikel) šou na LPP in ga atestiral s tako mašino, kot sem jo dal gor.
Rabil sem pa papirje o strokovni vgradnji - to pomeni, da sem vse papirje napisal sam o vsem poteku predelave in potem to dal za podpisat enmu kolegu, ki je inžinir strojništva - njegov podpis je bil pa overjen od notarja - in to je za LPP bilo dost. Vsega skupaj na polno popisanih 29 listov A4 formata.

Tko da ti predlagam, da narediš podobno;
- popiši vso predelavo
- probaj kje dobiti ali pa sam izračunati razliko v raztezanju šasije zaradi močnejših pospeškov in pojemkov, ter končno hitrost ter podobne specifikacije
- popiši vse zamenjane dele
- popiši vse nove dele(dodatki na šasiji - tudi spojlerje in vse kar se tiče stylinga, ker ti to potem vse vpišejo, da je tak avto - in ti ne bo potrebno še dodatno homologirat)
- vse to naj ti podpiše kak inžinir stojništva, ker on jamči s svojim podpisom, da je vse vredu narejeno.
Vsi opisi in popisane stvari naj bodo opremljene s specifikacijami
Recimo popis zavor
diski firma ta pa ta; premer zunanji / notranji
ploščice dimenzija ta pa ta oznaka ta pa ta
zavorne klešče dimenzija model bla bla bla
abs firma ta pa ta, model ta pa ta,
opis delovanja - razlike od prejšnjega sistema

Ko boš vse to mel probaj pa kr tja uletet in reci da bi rad naredil A-test za model avta in pokaži goro papirjev. Prvič te bo sigurno vrgel in ti naštel par napak. Časa boš imel potem mislim da en teden da to poštimaš in ko si vse poštimal bo avto nared in plačaš za vse to 42.000 sit, pa dobiš novo prometno in vse podatke vpišejo notri, vključno s spojlerji in vsem skupaj.
Za prvi pregled a-testa naredi na avtu nekaj napak ki bodo opazni in hitro popravljive in jih bo un tip ki atestira vidu, pa te bo na njih opozoril, da jih popravi in se potem ne b o tok naprej spuščal v podrobnosti. To sem recimo sam naredil na trajku sem naredil zadnjo oporo, da če daš preveč gasa se trajk dvigne na zadnja kolesa in če nebi bilo tiste štange bi se prevrnu nazaj. Za atest pa sem jo snel dol in tip pravi vse lepo in prav, samo vršt vas bom mogu, ker zadaj nimate tega pa tega(tiste štange) in jst lepo domov dam štango gor in se pripeljem čez 2 dni nazaj - trajk je z lahkoto naredu atest.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
golf_c
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 641
Pridružen: To avg 24, 2004 2:32 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a golf_c To okt 05, 2004 4:38 pm

nebivedu je napisal/-a:Jst sm k sm naredu trajka(tricikel) šou na LPP in ga atestiral s tako mašino, kot sem jo dal gor.
Rabil sem pa papirje o strokovni vgradnji - to pomeni, da sem vse papirje napisal sam o vsem poteku predelave in potem to dal za podpisat enmu kolegu, ki je inžinir strojništva - njegov podpis je bil pa overjen od notarja - in to je za LPP bilo dost. Vsega skupaj na polno popisanih 29 listov A4 formata.

Tko da ti predlagam, da narediš podobno;
- popiši vso predelavo
- probaj kje dobiti ali pa sam izračunati razliko v raztezanju šasije zaradi močnejših pospeškov in pojemkov, ter končno hitrost ter podobne specifikacije
- popiši vse zamenjane dele
- popiši vse nove dele(dodatki na šasiji - tudi spojlerje in vse kar se tiče stylinga, ker ti to potem vse vpišejo, da je tak avto - in ti ne bo potrebno še dodatno homologirat)
- vse to naj ti podpiše kak inžinir stojništva, ker on jamči s svojim podpisom, da je vse vredu narejeno.
Vsi opisi in popisane stvari naj bodo opremljene s specifikacijami
Recimo popis zavor
diski firma ta pa ta; premer zunanji / notranji
ploščice dimenzija ta pa ta oznaka ta pa ta
zavorne klešče dimenzija model bla bla bla
abs firma ta pa ta, model ta pa ta,
opis delovanja - razlike od prejšnjega sistema

Ko boš vse to mel probaj pa kr tja uletet in reci da bi rad naredil A-test za model avta in pokaži goro papirjev. Prvič te bo sigurno vrgel in ti naštel par napak. Časa boš imel potem mislim da en teden da to poštimaš in ko si vse poštimal bo avto nared in plačaš za vse to 42.000 sit, pa dobiš novo prometno in vse podatke vpišejo notri, vključno s spojlerji in vsem skupaj.
Za prvi pregled a-testa naredi na avtu nekaj napak ki bodo opazni in hitro popravljive in jih bo un tip ki atestira vidu, pa te bo na njih opozoril, da jih popravi in se potem ne b o tok naprej spuščal v podrobnosti. To sem recimo sam naredil na trajku sem naredil zadnjo oporo, da če daš preveč gasa se trajk dvigne na zadnja kolesa in če nebi bilo tiste štange bi se prevrnu nazaj. Za atest pa sem jo snel dol in tip pravi vse lepo in prav, samo vršt vas bom mogu, ker zadaj nimate tega pa tega(tiste štange) in jst lepo domov dam štango gor in se pripeljem čez 2 dni nazaj - trajk je z lahkoto naredu atest.


ja ja...sej je use lepo pa prov...pa tale tvoj post si bom shranu zdele....ampak to je vse bl tko: ali...ali....al bo al pa tut ne.....nej se slučajno nardi da bo avto uštiman do konca ...u nulo....mehansko in lepotno....vanj vloženga dnarja še pa še.....pol se bom pa naglavu lohk postavu če mi en lolek tam na lpp ne bo tega potrdil....kaj naj pol z njim....ga mam pred bajto kot raztavni eksponat.....zato se pa že zdej hočm prepričat kako pa kaj....preveč lepo bi blo da bi blo res da bi šlo to skos tko k pr teb
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To okt 05, 2004 4:43 pm

Sej to ni šlo samo pri men - kolega je naredu že 5 trajkov in z vsakim isto nardi, pa gredo vsi skozi atest - ker jih dela kot unikate - vsak je drugačen, mora vsakič vse papirje na novo napisat in vsakič vse to upoštevajo.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
golf_c
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 641
Pridružen: To avg 24, 2004 2:32 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a golf_c To okt 05, 2004 5:26 pm

nebivedu je napisal/-a:Sej to ni šlo samo pri men - kolega je naredu že 5 trajkov in z vsakim isto nardi, pa gredo vsi skozi atest - ker jih dela kot unikate - vsak je drugačen, mora vsakič vse papirje na novo napisat in vsakič vse to upoštevajo.


lej ....pr teb je dost drgač zadeva...to je čist unikat stvar....pa stvari mal drgač jemlejo....kle pr temu golfu bi blo pa tut vse še dobr če bi biu motor takšen kot so jih serijsko vgrajevali v golf MK1....to je pa mislm da največ 1.8 gti motor k ma 81 al 82 kw pa še teh ni blo prov dost.....kle se gre pa za motor 2.0 16V....k je od pasata karavan GT letnik 93.....golf....passat.....haloo!....kle se je zaštekal use skup.....drgač pa ne bi blo švoh če bi tko zlaufal k pr teb...sam vem da ne bo tko !!
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

zanimiva debata

Napisal/-a Dariooo Sr okt 06, 2004 9:09 pm

mene tudi zanima kako se bo to izteklo.......saj js zdaj tui predelujem moj avtek...P205.-....in sicer 1.6 gti......not pa gre masina 1.9Mi 16.......to pomeni iz 100km na 160km.......pa me zanima ce je to tko tezko narediti homologacijo..
ej.....kaj ce js jim dokazem da je peugeot delal take avte s takim motorjem ze serijsko...me nebi smeli zafrkavat a?....kaj meniste??
hvala vsem za informaijce.... ;)) :-P
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov