



ZEeMF je napisal/-a:emmm r5gtt je na forgazer in ima turbino. pač notr mora tok močn šopat bencin da ga ne rine nazaj v dizo. zakaj imaš pa pumpo za benz
TURBO16V je napisal/-a:MIslim da je regulator nastavljen na cca 3 bare.Pod taksnim pritiskom pride bencin v fergazer.
modriDIRKAC je napisal/-a:pri frgazarju pumpa za benz samo dovaja bencin v posodico s plovcem kateri uravnava nivo bencina v tej komori....zato tudi dela vsak frgazar brez pumpe če mu dovajaš bencin iz kantice ki je visja od frgazarja....ko pa enkrat govorimo o pumpi za benz pa to ni več frgazar varianta ampak je to že vbrizg....
nebivedu je napisal/-a:Jst imam tank na podnu, pa avto nima pumpe, pa vleče bencin do mašine sam z vakumom, tko da ni to ravno res, da mora bit kantica višje od frgazerja.
modriDIRKAC je napisal/-a:TURBO16V je napisal/-a:MIslim da je regulator nastavljen na cca 3 bare.Pod taksnim pritiskom pride bencin v fergazer.
no zdej smo pa že bl blizu končne razlage....torej imajo turbo motorji čist zatesnjen frgazar ločen od zunanjega tlaka....pol pa to lahk dela ja....sej tud pr unmu fičotu sem opazu da je mel elektro pumpo....
drugač pa tko, bencin iz kestla do frgazarja pod nobenim pogojem ne more pridt v frgazar če vmes ni pumpe....tak sistem funkcionira samo pri motornih žagah k majo membranski uplinjač pa se tam je kestel samo 10 - 15 cm nižje od frgazarja....
_Jerry_ je napisal/-a:Ti imas japonski avto, ti pa se ponavadi nikoli ne pokvarijo, zato najbrz niti ne ves, da imas bencinsko crpalko...
Tvojega tipa avtomobila sicer ne poznam, ampak zaenkrat se nisem videl (povojnega) avtomobila, ki je ne bi imel. Vakuum, ki ga ustvari motor, ni dovolj mocan, da bi potegnil bencin iz rezervarja -ce bi bil, bi bile crpalke povsem odvec in jih tudi drugi avtomobili ne bi imeli
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov