mloncar je napisal/-a:ja ja, mene je tut vedno zanimal kak se kletka v avtu zrihta, a se naredi v večjih kosih, ki še gredo v avto (predvidevam da skozi prtlažnk), pol se pa notr do konca zašvasa? al je postopek drugačen?
dej mal razložte!
Kako si pa zavaril tisto, ki je nedostopno? Ali si rezal streho, ali si pustil nezavarjeno?
Tokrat smo delal kletko kr v avtu, se pravi da smo cev naštimal tako kot nam paše pa zvaril kolikor je šlo. Res je da je tako nekaj malo koščkov ostalo nezvarjeno, ampak glede na brzine in uporabo avta bi moralo biti dovolj.
Drugače je najbolj pametno uporabit naslednji postopek.
Prvo fazo kletke delaš v avtu, podobno kot mi, le da ne zvariš vsega do konca, ampak le toliko da drži.
Ko je kletka dobila svojo obliko v avtu, jo dobesedno razžagaš, oz razrežeš na manjše kose. Na tiste dele kjer je kletka zdaj razrezana vstaviš elemente, s katerimi lahko dva razrezana kosa sešraufaš skupaj.
Po tem postopku, končno razstaviš kletko, jo vzameš ven, in zvariš kot je treba ter tudi po potrebi popolniš luknje med cevmi in po potrebi ojačaš.
Vse skupi prebarvaš in sestaviš nazaj v avto. Kletka je gotova.