Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
blink
Novinec
 
Prispevkov: 204
Pridružen: Če dec 11, 2003 5:59 pm

Napisal/-a blink Po okt 25, 2004 10:53 am

Sem se že kr dost informiral glede Xenon kitov in prišel do zaključka, da se splača vgradit samo kvalitetne zadeve, ker je predrago za igračkanje!

Na www.xenondepot.com majo celoten kit narejen iz Philipsovih komponent in Philipsovih žarnic kar se mi zdi iz celotne ponudbe na netu najbolj zanesljiv in kvaliteten xenon kit saj so iste komponente vgrajene na MBjih, BMWjih itd.., pa tut folk na forumih ki je kupil tega je bil zelo zadovoljen in če si bom nabavil bom kupu njihovga - to ni reklama, sam moje mnenje! Xenon kiti radi crkujejo to pa zato, ker so dostkrat narejeni iz nekvalitetnih komponent in v domači delavnici vse skupaj je potem zlo nevarno, ker se pri vžigu sprosti napetost 24000 voltov.

Kar se tiče barvne temperature je pa tko, da razne 6000K in več zadeve sploh niso dovoljene v Evropi in ZDA, pa tudi xenon kiti niso! Vsi BMWji, Lexusi, MBji majo 4300K (3200 lumnov) žarnice ki po cca. 500 urah delovanja postanejo bolj modre (color shift)..na cca. 4800K in te dajejo tut najbolj svetlo svetlobo. Tisto modrino ki jo vidite pri Xenonkah pa ustvarijo leče v žarometu, tko kot pri Puntotu. Edina zanesljiva izdelovalca xenon žarnic sta Osram in Philips, obstaja pa cel kup azijskih firm, ki se jih raje izogibajte (preglejte kakšne tuje forume pa boste vidl kolk so se eni zajebal). Philips dela tut 6000K neobarvane žarnice, ki kot sem že reku "niso dovoljene" za na cesto imenujejo se pa Ultinon, so dražje od navadnih ker vsebujejo več neke zelo drage soli, svetijo bolj modro ampak na račun slabše svetilnosti (2400 lumnov). Razne 8000K, 10000K, 12000K so pa navaden nateg ker so obarvane in s tem zelo zmanjšana svetilnost, ki pa je pomoje še zmer boljša od halogenk, ampak daleč od originalnih Philips ali Osram xenonk 4300K. Drgač je pa tut glede leč cela znanost, ker tiste leče ki so za halogenke so pač narejene tko, da koncentrirajo svetlobo (ker jo je pač manj) nakje spredaj, medtem ko original xenon leče jo razporedijo po celi širini in dolžini, ker so skonstruirane za močnejši vir svetlobe. Kolikor sem videl slike avtov ki imajo reflektorje in ne leč, zadeva zgleda čist OK.

Za zaključek, najbolj je xenon kit ruknt na avto ki ima leče (dober cutoff, manj bleščanja za nasproti vozeče), po zakonu je treba met še napravo za pranje žarometov in avtomatsko regulacijo višine.. Za tehničnega naredit je najboljš, da priklopiš nazaj halogenke (10 min dela), pa je rešeno.

Evo par linkov, pa si mal poglejte in preberte:

Forum o HID - xenonu:
http://www.hidplanet.com/forums

Prodajalec xenon kitov:
http://www.xenondepot.com

Slike montaže Xenon kita:
http://sirius.kashmoney.net/~akash/phot ... &order=asc
http://www.europeanspeed.com/xenon.htm

Mnenja o xenon kitu:
http://www.honda-tech.com/zerothread?id=860435&page=2
http://www.acuramdx.org/forums/showthre ... nextoldest

Razlika med halogen in HID (xenon)
http://faq.auto.light.tripod.com/hl-hid-bulbs.htm
Zadnjič spremenil blink, dne Po okt 25, 2004 11:55 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
DonFilipo
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Pe okt 22, 2004 5:20 pm
Kraj: 18S; 172W - najdi na karti

Napisal/-a DonFilipo Po okt 25, 2004 11:13 am

Vecino stvari imas prow ampak v nekaterih te bom demantiral.
Kot prvo v Evropi so dovoljene xenonske zarnice do moci 8000K! V Ameriki ne. Kot sem ze jst napisal, Osram, Phillips in Hella delajo izkljucno zarnice za serijsko vgradnjo in ne za prodajo. Torej tisti kompleti so sestavljeni in vec komponent. Ce pa so ze vse za isti avto je potem cena blazno visoka! Kar se pa da kupiti od teh firm poceni, je pa res sestavljeno v domaci garazi. Osebno imam kit ze 4 mesca in deluje normalno. Do sedaj sem v razlicne avte ugradil okoli 20 kompletov in vsi delajo super. Torej ni res da so korejski slabi. Samo izogibari se treba Vestek, Misterjung.com in Bohmen firm. Drugi so ok. Ni res da modro barvo dajo lece (ker punto nima modrih luci-razen pri vrhu od lece), Volvo, stara E klasa in se nekateri ugrajujo ksenonke brez lec in so tudi plave. Je pa res da se zaradi ostrejsega cut-offa vse vec gre na lece.
Kar se pa tice color-shift pojava, je stvar naslednja. Dobre ksenonske zarnice ne poznajo ta pojav. To se dogaja ko elektrode niso dobro zbrusene in se po parstotih urah od elektrike same "nabrusijo" in postanejo bolj modre. Dobre tovarne še v proizvodji poskrbijo za to. Jst mam Kaixen (ta firlma dela xenonke za Audi in Lamborghini) in nimajo tega pojava. Poleg tega Kaixen daje 3 letno ali 3000Ur garancijo. To pove veliko. (najblizi servis je avstrija).

Za vec informacij preberite moj clanek na http://www.oktani.com/index.php?subaction=showfull&id=1098617651&archive=&cnshow=news&start_from=
(v hrvascini)
--= Hasta La Vista Don =---

Impreza STi 330 SE
440i
R1200 RT
 
blink
Novinec
 
Prispevkov: 204
Pridružen: Če dec 11, 2003 5:59 pm

Napisal/-a blink Po okt 25, 2004 11:40 am

Tuki maš napisano zakaj zasveti modro, in to je od leč - cutoff-band - zato se pri avtih z lečami zasveti modro in ni važno a maš halogen ali xenon žarnico.. Je pa res da Xenon od 4500K začne sevat z modrim pridihom.

http://faq.auto.light.tripod.com/projector-unit.htm

Za tist xenon kit ki sem ga omenjal je tko, da je elektronika od Philipsa in žarnice tudi, kabli in konektorji pa najbrž ne. Bolj zaupam Philipsovi elektroniki kot pa azijskim zadevam in če bom nabavlu, bom raje kupu tistega, v kompletu sta 2 balasta in dve žarnici.

OEM Philips balast
http://www.xenondepot.com/product.php?product_id=35

OEM Philips Ultinon D2S 6000K žarnica
http://www.xenondepot.com/product.php?product_id=40

OEM Philips Ultinon D2S 4500K žarnica
http://www.xenondepot.com/product.php?product_id=39
 
Uporabniški avatar
DonFilipo
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Pe okt 22, 2004 5:20 pm
Kraj: 18S; 172W - najdi na karti

Napisal/-a DonFilipo Po okt 25, 2004 12:03 pm

No vidis.
Tukaj se jasno vidi da na sliki katera je slikana na garaznih vratih se modra barva vidi SAMO v podrocju cut-offa, ne pa tudi odspodaj. To je zato ker leca v tem delu lomi svetlobo tako da dejansko pokaze celotni spektar barv. (najbolj pa je izrazita modra so pa tudi druge barve.) Odspodaj pa je svetloba bela! Taksen efekt mas tudi na Puntu, ampak samo ce ti delcek svetlobe z vrha lece pride v oci. Drugace je bela/rumena. Ce pogledas v lece avta ki ima xenonke je pri vrhu temno modra/violcna, druga svetloba pa je plava (belo/plava).

Kar se pa zadeva Phillipsa, kupujes to kar drugi nasprotujejo. Namrec dal si linke od balasta in zarnic poseben. torej ne kupujes v kompletu. A si pol lahko siguren da je to od Phillipsa??!?! Ali je negdo gor dal nalepke! V tem je problem, ker te firme ne prodajajo v trgovinah. Malo preberi tisti hidforum kateri link si gor dal in bos vidu da je marsikateri kupec bil prevaran, glih na osnovi takega nakupa. Mislili so da so kupili Phillips, so pa dobli sranje, z phillipsovo nalepko! Ce pa hoces biti siguren pejdi v BMW ali MB n tam kupi celotne xenonke za avto. To je pol sigurno phillips in je dobro. Je pa res kolko te bo stalo.

Cena je 2xbalast + 2xzarnica = 600USD + nase dajatve, najmanj 800!!!

Poleg tega tukaj pise da je model balasta LVQ212-L300, ne pise koliko je izhodna napetost (samo startna 23Kv). Delovna bi trebala bi biti 85V. Na zarnici pa nic ne pise koliko je startna napetost in koliko delovna. A si siguren da bo to pasalo na ta balast?! Model je LVQ212-L300 potem pa pojdi v en BMW salon in informativno vprasi kateri balast uporabljajo na svojih vozilih in koliko e priblizna cena. To ti bo takoj dalo odgovor a je to original Phillips a ne! Poleg tega skozi kable gre do 25KV napetosti. Tudi to ni malo in je treba biti pozoren kaksne kakovosti je!
Za zarnice je vazn da vsebujejo manj kot 0.01 promil kisika in vodika, da so narejene v popolnem vakuumu z argonom. Na strani katero si polal ni nikjer niti sledu taksnim podatkom. Tudi ce jih kupis sigurno ne bos dobil Phillipsov garancijski list. Dam za gajbo!!!

In iz vseh teh razlogov VSI kateri so se vsaj malo ukvarjali z HIDom preporocajo da je kupljen v kompletu in nikakor ne po delih. Saj so tako vse komponente prilagojene, ena drugi. Pa tudi ce je korejski ne pomeni da je slab. Kaixen je korejski, a dela HID za Audi, Alfo, Bentley in Lamborghini.!!! Kaixen ima certifikat ISO9001 za kakovost!

Tuneri avta veliko uporabljajo korejski Kaixen tudi za BMW, MB...(kot so Brabus, Hamann, AC Schnitzer...)
http://www.xenonljus.nu/

Tu pa se malo o Kaixen tovarni
http://kaixen.en.ec21.com/company_info.html

Tu pa je stran od Kaixena (nazalost ni v anglescini)
http://www.kaixen.co.kr/
Zadnjič spremenil DonFilipo, dne Po okt 25, 2004 12:31 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
--= Hasta La Vista Don =---

Impreza STi 330 SE
440i
R1200 RT
 
blink
Novinec
 
Prispevkov: 204
Pridružen: Če dec 11, 2003 5:59 pm

Napisal/-a blink Po okt 25, 2004 12:28 pm

Lej, jst mam namen kupit celoten komplet, s temi linki sem ti samo pokazal da se lahko kupi tudi posamezna komponenta in ne samo v sklopu novega vozila. Sej ce ti crkne žarnica jo morš nekak kupit ane?
Vsak se nej sam odloč kaj bo kupu, mene je najbolj prepričal ta prodajalec, ker ga je veliko ljudi pohvalil na avto-forumih in jim dela brez problema. Prodaja pa tudi xenon-kite ki niso iz Philips komponent in so zato tudi cenejsi.

Tukaj preber mnenja o kupcih tega kompleta:
http://www.acuramdx.org/forums/showthre ... nextoldest
 
Uporabniški avatar
DonFilipo
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Pe okt 22, 2004 5:20 pm
Kraj: 18S; 172W - najdi na karti

Napisal/-a DonFilipo Po okt 25, 2004 12:33 pm

Kopirano iz tega linka:
Why am I dissapointed? This was the 4100K kit. I found it to have a lot of yellow. I noticed this because I am used to see the factory HID on my TLs. The yellow was very apparent upon first impression. I don't know if it's suppose to get more white after some hours of use. There is some glare but it was not that bad

Ce hoces modro barvo moras cez vsaj cez 5250K, Po moje je skoda denarja za 4100K kit!
Tolko o 4100K kitu :)
--= Hasta La Vista Don =---

Impreza STi 330 SE
440i
R1200 RT
 
Uporabniški avatar
DonFilipo
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Pe okt 22, 2004 5:20 pm
Kraj: 18S; 172W - najdi na karti

Napisal/-a DonFilipo Po okt 25, 2004 12:43 pm

Pa se to. Seveda, vsak naj se odloci po svoje. Ampak ne bi rad da nekdo kupi "phillipsa", masno placa in se zajebe.
--= Hasta La Vista Don =---

Impreza STi 330 SE
440i
R1200 RT
 
blink
Novinec
 
Prispevkov: 204
Pridružen: Če dec 11, 2003 5:59 pm

Napisal/-a blink Po okt 25, 2004 12:50 pm

Evo 9 strani foruma kupcev:
http://www.acuramdx.org/forums/showthre ... adid=10605

http://www.acuramdx.org/forums/showthre ... genumber=1

Če pogledaš običajne xenonke maš filing da svetijo belorumeno in majo modrino zaradi leč. BMW X5 ma serijsko 4100-4300K D2S, ki pa zaradi konstrukcije žarometa in leč zasveti ornk modro na robu (optični efekt) in maš filing da ma žarnice 6000-7000K. Ko pride do color shifta majo 4100-4300K žarnice okoli 4700-4900K. Tolk o tem, nej si vsak prebere tele linke.

Barvna tabela, dobro se vid kje je največ bele - pri 4100K in tle je tut največ lumnov. Enmu se bo zdelo da sveti belorumeno, drug bo rekel belo, tretji pa belomodro.

Slika

Kot sem ze rekel, nej se vsak sam odloč kaj bo kupu, mene so odzivi na forumih prijetno presenetel in glede na to da vgrajuje Philips komponente bom po vsej verjetnosti to nabavu.
 
blink
Novinec
 
Prispevkov: 204
Pridružen: Če dec 11, 2003 5:59 pm

Napisal/-a blink Po okt 25, 2004 1:21 pm

Še tole:

Ker je tolk pregovarjanja kaj je modro in kaj ne, si lahko vsak kupi žarnice s 4100K 6000K ali pa več pa vidiš kaj ti najbolj odgovarja. Itak elektronika in kabli nimajo veze s tem kakšno temperaturo ima svetloba, vse je odvisno od žarnice. Loh daš not Philips, Osram ali pa kej tretjega. Problem je edino cena ene žarnice - cca. 20000 sit :roll:
 
Uporabniški avatar
DonFilipo
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Pe okt 22, 2004 5:20 pm
Kraj: 18S; 172W - najdi na karti

Napisal/-a DonFilipo Po okt 25, 2004 6:28 pm

Vsi ti grafi so v kurcu. Kajti vsaka spletna stran ma drugace. Eno je pa res. Prava bela svetloba je pri 5250K. To je temperatura korone sonca. Vse drugo so vizualni efekti. Ce pa koga zanima kake barve sveti 7500K se dobimo in gremo na kavo pa lahko sami ocenite barvo v zivo na mojem avtu.

The color of the light source is expressed as its color temperature. As the color temperature increases, the color of the light moves from yellow to white to blue-white.
HID headlights provide light at a higher color temperature than standard halogen headlights, which gives them a crisp white appearance.
As a reference, sunlight at noon is 5250°K.
--= Hasta La Vista Don =---

Impreza STi 330 SE
440i
R1200 RT
 
Uporabniški avatar
Mazda323
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 88
Pridružen: Ne maj 02, 2004 10:15 am
Kraj: Slovenija

Napisal/-a Mazda323 Po okt 25, 2004 6:55 pm

Don jaz vem kako svetijo in kakšno svetlobo dajejo in nebom nič pripomnil, meni so tele xenonke super!! Samo turbino nisem imel priložnosti videt, :cry: pa en krog da me pelješ si mi še tudi dolžn :lol: :wink:

Lp.
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Po okt 25, 2004 10:11 pm

sem mel philipsove žarnice 4700K pa ni bilo belo ampak rumeno.Tako da tista tabela zgoraj je malce zgrešena.Sem tudi mnenja da če hočeš belo svetlobo moraš vsaj čez 5250K.
Zanima pa me nekaj,če smo glih pri lučeh, a se da dobiti kje projektorski deli posebej(leče,...)da bi vgradil v te luči, z navadnimi žarnicami ,ne ksenon.
 
Uporabniški avatar
DonFilipo
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Pe okt 22, 2004 5:20 pm
Kraj: 18S; 172W - najdi na karti

Napisal/-a DonFilipo To okt 26, 2004 8:54 am

torstorm je napisal/-a:Zanima pa me nekaj,če smo glih pri lučeh, a se da dobiti kje projektorski deli posebej(leče,...)da bi vgradil v te luči, z navadnimi žarnicami ,ne ksenon.


vrjetno ne original, ampak od drugega avta. veliko ljudi predela svoje luci tako da v njih ugradi lece. pravijo da so najboljse lece od A6, BMW E36 in Lexusov. Da se zelo lepo narediti, a je stvar kolko ti bojo tezili a tehnicnem... :huh:


Mazda323, Se dobimo kej na kavi v Lj pa se grema pelat. P.S. ponuju sm svoj avto pa ga noben ni hotu... :(
--= Hasta La Vista Don =---

Impreza STi 330 SE
440i
R1200 RT
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov