Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
PaGeR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1124
Pridružen: Po jan 06, 2003 3:49 pm
Kraj: Kranjsterdam

Napisal/-a PaGeR Če okt 28, 2004 3:02 pm

Uhh...

Tis pa drag ;)

LP
Zadnjič spremenil PaGeR, dne To nov 02, 2004 5:48 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Ali obstaja rehabilitacijski center za prehitro vožnjo? :)
Opel Corsa 2.0 16V
 
Uporabniški avatar
dejan84
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2918
Pridružen: Po feb 23, 2004 11:08 pm
Kraj: Cesta moj duma

Napisal/-a dejan84 Če okt 28, 2004 3:08 pm

Mogoče so pa njegovi papirji bolj kvalitetni k tvoji (foto papir, pa boljša resolucija printanja - da ne printa glih na gorenjsk (draft) način :twisted: ) :D
Zakaj vozniki hond v dežju vozijo tako hitro? Ker bežijo pred rjo :D
 
tunning
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 73
Pridružen: Pe sep 03, 2004 10:35 am

Napisal/-a tunning Če okt 28, 2004 3:19 pm

Stari zrihtam ti TUV še za pralni stroj če rabš! :lol:
 
Uporabniški avatar
vwmiki
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: To okt 26, 2004 3:43 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a vwmiki Če okt 28, 2004 10:59 pm

V glavnem:
Če mi lahko kdo zrihta TÜV za golf IV 1.6 16v 77kw naj mi pošlje mail na:
vwmiki@volja.net pa napišite še ceno.
Filter pa, ki ga imam je k&n dvojni konus
 
Uporabniški avatar
mazda-mx3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1285
Pridružen: Sr mar 19, 2003 8:09 am
Kraj: BiRiKiNi

Napisal/-a mazda-mx3 Pe okt 29, 2004 7:09 am

tunning je napisal/-a:Stari zrihtam ti TUV še za pralni stroj če rabš! :lol:

kaj ti si z oriona al s studentskega servisa celje??? :lol:


regy: ne nisi ti....
to je tisti, ki mi je post zbrisal.....da mu oveni delfin v dveh minutah!!...testa di cazzo
Defendemos la alegria :::::::::: Svoboda Tuningu!:)
Slovenski Mazda forum
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Pe okt 29, 2004 2:03 pm

mazda-mx3

"S kaksno zakonsko podlago?
Kaksnim postopkom merjenja?
So usposobljeni?
Ful je tle neresenih vprasanj.... "

Na vprašanje o homologaciji zračnega filtra, sem dobil iz Ministrstva za promet (Sektor za vozila) tak odgovor, kot sem ga napisal.

Problem filtra pri predelavi, sploh ni filter, ampak glasnost filtra.

LP

Nasty
 
Uporabniški avatar
mazda-mx3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1285
Pridružen: Sr mar 19, 2003 8:09 am
Kraj: BiRiKiNi

Napisal/-a mazda-mx3 Pe okt 29, 2004 2:09 pm

Nasty je napisal/-a:mazda-mx3

"S kaksno zakonsko podlago?
Kaksnim postopkom merjenja?
So usposobljeni?
Ful je tle neresenih vprasanj.... "

Na vprašanje o homologaciji zračnega filtra, sem dobil iz Ministrstva za promet (Sektor za vozila) tak odgovor, kot sem ga napisal.

Problem filtra pri predelavi, sploh ni filter, ampak glasnost filtra.

LP

Nasty

Nasty, najlepse se ti zahvaljujem.
Defendemos la alegria :::::::::: Svoboda Tuningu!:)
Slovenski Mazda forum
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty So okt 30, 2004 5:27 pm

mazda-mx3
Hvala lepa za zahvalo.

Ne vem s kakšno zakonsko podlago in kakšni so postopki merjenja. Ne vem, če so usposobljeni.Samo vem, kaj so mi odgovorili iz Ministrstva glede homologacije filtra.

Nerešenih je še veliko vprašanj glede homologacij.

S tem ne mislim nikogar (tudi tebe ne) zajebav...

LP

Nasty
 
Uporabniški avatar
mazda-mx3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1285
Pridružen: Sr mar 19, 2003 8:09 am
Kraj: BiRiKiNi

Napisal/-a mazda-mx3 So okt 30, 2004 7:20 pm

Nasty je napisal/-a:mazda-mx3
Hvala lepa za zahvalo.

Ne vem s kakšno zakonsko podlago in kakšni so postopki merjenja. Ne vem, če so usposobljeni.Samo vem, kaj so mi odgovorili iz Ministrstva glede homologacije filtra.

Nerešenih je še veliko vprašanj glede homologacij.

S tem ne mislim nikogar (tudi tebe ne) zajebav...

LP

Nasty


nasty sej tle se noce nihce zajebavat...sam problem je sledeci...preberite postopek...na koncu pa se vprasanje za vse vas...

TEHNIČNA SPECIFIKACIJA
TSV – 101
(izdaja 00)
o dovoljeni ravni hrupa in izpušnem sistemu motornih vozil
5.2.3 Raven hrupa vozila v mirovanju
Raven hrupa v bližini vozila
Zaradi olajšanja naknadnih preskusov na vozilih v uporabi se raven hrupa izmeri v
bližini izhodne odprtine dušilnika na izpušnem sistemu skladno z naslednjimi
zahtevami, rezultati pa se vpišejo v poročilo o preskusu, ki se pripravi zaradi izdaje
certifikata, navedenega v Dodatku 2.
5.2.3.2 Merilne naprave
5.2.3.2.1 Akustične meritve
Za te meritve se uporabi precizen fonometer, skladno s točko 5.2.2.2.1.
5.2.3.2.2 Merjenje vrtilne frekvence
Vrtilna frekvenca motorja se določi s pomočjo merilnika vrtilne frekvence s točnostjo
3 % ali več. Ta merilnik vrtilne frekvence ne sme biti tisti, ki je vgrajen na vozilu.
5.2.3.3 Pogoji meritev
5.2.3.3.1 Preskuševalni poligon (slika 2)
Kot preskuševalni poligon se lahko uporabi vsaka površina, na kateri ni omembe
vrednih akustičnih motenj. Zlasti so ustrezne površine, prekrite z betonom, asfaltom ali
katerimkoli drugim trdim materialom, ki ima visoko stopnjo odbijanja zvoka. Površine
iz zbite zemlje se ne smejo uporabljati.
Preskuševalni poligon mora biti v obliki pravokotnika, katerega stranice so najmanj 3
m oddaljene od obrisa vozila. V tem pravokotniku ne sme biti značilnih ovir, npr. oseb,
razen opazovalca in voznika. Znotraj tega pravokotnika se vozilo namesti tako, da se
mikrofon nahaja najmanj 1 m od morebitnega robnika.
5.2.3.3.2 Vremenske razmere
Meritve se ne smejo opravljati pri neugodnem vremenu. Izključiti je zlasti treba vpliv
sunkov vetra.
5.2.3.3.3 Hrup okolja
Vrednosti, odčitane na merilni napravi, ki jih povzročata hrup okolja in veter, morajo
biti najmanj 10 dB (A) nižje od hrupa, ki se meri. Na mikrofon se lahko pritrdi ustrezna
zaščita pred vetrom, če se upošteva njen vpliv na občutljivost mikrofona.
5.2.3.3.4 Stanje vozila
Pred začetkom meritev se motor vozila ogreje na normalno temperaturo za vožnjo. Če
je vozilo opremljeno z avtomatskimi ventilatorji, se med meritvami ne sme posegati v
avtomatiko za vklop ventilatorjev.
Med meritvami mora biti prestavna ročica v legi prostega teka.
5.2.3.4 Merilni postopek
5.2.3.4.1 Vrsta in število meritev
Največja raven hrupa, izražena v dB (A), se meri med obratovanjem, kot je opisano v
točki 5.2.3.4.3.
V vsaki merilni točki se opravijo najmanj tri meritve.
Namestitev mikrofona (slika 2)
Mikrofon mora biti nameščen v višini izpušne odprtine oziroma najmanj 0,2 m nad
površino vozišča. Membrana mikrofona mora biti obrnjena proti izpušni odprtini in
mora biti od slednje oddaljena 0,5 m. Os največje občutljivosti mikrofona mora biti
vzporedna s površino vozišča in mora tvoriti kot 45 ± 10° z navpično ravnino, v kateri
se nahaja smer izhajanja izpušnih plinov.
Mikrofon se namesti na tisto stran navpične ravnine, ki omogoča največjo oddaljenost
mikrofona od obrisa vozila.
Če ima izpušni sistem več odprtin, katerih središča so med seboj oddaljena največ 0,3
m in so priključene na isti dušilnik zvoka, mora biti mikrofon obrnjen proti odprtini, ki je
najbližja obrisu vozila, oziroma tisti odprtini, ki je najbolj oddaljena od površine
vozišča. V vseh drugih primerih se opravijo posebne meritve na vsaki odprtini, pri
čemer se največja izmerjena vrednost šteje za vrednost preskusa.
Pri vozilih z navpično navzgor nameščenim izpuhom (npr. pri gospodarskih vozilih)
mora biti mikrofon nameščen v višini izpušne odprtine, in sicer usmerjen navpično
navzgor. Nameščen mora biti 0,5 m od strani vozila, ki je najbližja izpušni odprtini.
Če je konstrukcija vozila taka, da mikrofona zaradi ovir, ki so deli vozila (npr. rezervno
kolo, posoda za gorivo, prostor za baterijo), ni mogoče namestiti skladno s sliko 2, se
pri meritvi izdela risba, iz katere je jasno razvidna namestitev mikrofona. Kolikor je to
mogoče, mora biti mikrofon nameščen na oddaljenosti najmanj 0,5 m od najbližje
ovire, os njegove največje občutljivosti pa mora biti obrnjena proti izpušni odprtini, in
sicer v legi, na katero te ovire najmanj vplivajo.
5.2.3.4.3 Pogoji delovanja motorja
Vrtilna frekvenca motorja se stabilizira na treh četrtinah vrtilne frekvence (S), pri kateri
motor razvije nazivno moč.
Ko je dosežena konstantna vrtilna frekvenca motorja, se pedal za plin hitro popusti v
lego prostega teka motorja. Raven hrupa se meri v tistem delu preskuševalnega
postopka, ki zajema kratek čas konstantne vrtilne frekvence motorja in celoten čas
pojemka, pri čemer se največja vrednost, odčitana na fonometru, šteje za rezultat
preskusa.
5.2.3.5 Rezultati (poročilo o preskusu)
5.2.3.5.1 V poročilu o preskusu, ki se izdela zaradi izdaje certifikata, navedenega v Dodatku 2,
se navedejo vsi potrebni podatki, zlasti tisti, ki so bili zmerjeni pri meritvah hrupa
vozila v mirovanju.
5.2.3.5.2 Zmerjene vrednosti se odčitajo na merilni napravi in zaokrožijo na najbližji celi decibel.
Upoštevajo se samo tiste vrednosti, ki so izmerjene pri treh zaporednih meritvah in ki
se med seboj ne razlikujejo za več kot 2 dB (A).
5.2.3.5.3 Za rezultat meritev velja največja izmed treh zmerjenih vrednosti.
5.3 Dušilniki hrupa na izpušnih sistemih, ki vsebujejo vlaknate materiale
5.3.1 Vlaknati materiali se smejo uporabljati pri izdelavi dušilnikov hrupa samo, če se z
ustreznimi ukrepi pri konstrukciji oziroma izdelavi zagotovi, da učinkovitost, dosežena
v cestnem prometu, omogoča upoštevanje mejnih vrednosti, opredeljenih v točki
5.2.2.1. Takšen dušilnik hrupa velja za učinkovitega v cestnem prometu, če izpušni
plini ne pridejo v stik z vlaknatimi materiali oziroma če je bil dušilnik zvoka prototipa
vozila, ki se preskuša skladno z zahtevami v točkah 5.2.2 in 5.2.3, pred meritvami
vir: http://www.drsc.si/docs/TSV%20101-00.pdf

A je tle kje omenjen filter zraka kot izvor hrupa?
Zdej razumete v cemu je problem???
Pravilnik pise samo o hrupu izpusnega sistema....ce se pa motim in sem kaj spregledal, me prosim opozorite, da ne bom klatil se naprej neumnosti...tudi jaz sem samo clovek :P


baje....
Defendemos la alegria :::::::::: Svoboda Tuningu!:)
Slovenski Mazda forum
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Ne okt 31, 2004 10:26 am

mazda-mx3
Ni me treba vikat.

Naj še enkrat ponovim:
da je problem hrup filtra se nisem spomnil jaz. To so odogovorili iz Ministrstva za promet. Podpisan je bil Vodja sektrorja za vozila.

Jaz sem samo napisal kar je napisal zgoraj omenjeni gospod.

Zdaj se bova pa zarad enga filtra zapela. Traparija.
Midva tle lahko doktorat narediva, pa ne bo v praksi nič drugače.
Pač ljudje, ki mislijo, da vse vejo, pišejo zakone. Ki pa z logiko včasih ne gredo skupaj.Žal.

LP

Nasty
 
Uporabniški avatar
mazda-mx3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1285
Pridružen: Sr mar 19, 2003 8:09 am
Kraj: BiRiKiNi

Napisal/-a mazda-mx3 Ne okt 31, 2004 12:40 pm

hehe...nasty...sploh se nisem mislil zapet... :lol: :lol:
oprosti ce je tako izpadlo..

ma kaj res zgledam tako agresiven al kaj? ...haha...nene nisem tak...mogoce polna luna

ne ne..resno...fora je v tem, da se sami ne vejo kaksne pravilnike in zakone ven dajajo...
to je problem pri nas...
oni ti lahko nekaj napisejo....sam ce pravilnik govori o izpusnem loncu, ne morejo oni to uporabit za filter zraka, to je vsem jasno...nam.....NJIM pa ne...ocitno.

Naj se enkrat povdarim...jaz se ne kregam in niti se nimam namen kregat z nobenim...sam, ce nekaj trdim, poskusam podkrepit z dokazi...tako kot je ta pravilnik glede hrupa.

na koncu se bojim, da bodo spet nekoga opeharili...sam v temu je problem...kot bi placeval zrak :(
Defendemos la alegria :::::::::: Svoboda Tuningu!:)
Slovenski Mazda forum
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Ne okt 31, 2004 6:24 pm

mazda-mx-3

Tudi jaz nisem pristaš "zakona moči".

Zakone bodo pisali drugi, mi ga bomo pa najeb...

Na Ministrtsvu eno, na LPP drugo, Policaji tretje, mi četrto. Kdo bo imel na koncu prav? Vsi, samo mi ne. Ha, ha. Toda res je tako.


LP

Nasty
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Ne okt 31, 2004 7:36 pm

Obdavcili nam se bojo zrak, tisti z sportnimi filtri jih kao vec popapcamo pa naj placamo zraven :lol:
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Ne okt 31, 2004 9:17 pm

najbolje je da vsakemu gor zmontirajo na dovod števec in ko boš imel tehničnega boš plačal porabo zraka. :D :D :D :D
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov