Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Josephe
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 629
Pridružen: Pe jan 10, 2003 8:25 pm
Kraj: LJ-črnuče

Napisal/-a Josephe To nov 09, 2004 8:18 pm

Kako sploh deluje ta hladilnik olja? a olje teče ves čas skozi njega ali začne teči ko se olje segreje nad neko vrednost.
Kolk je najprimernejša temp. olja?

LP Joseph
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d To nov 09, 2004 9:08 pm

Sem mel en teden nazaj v roki oljni kiler od uno turbo.
Kiler kot kiler, ena cev za olje gre notr ena ven, pa par hladilnih reber.
Nobena umetnost...
Je pa zaminivo da na zadevi nisem zasledil nobenega temostata ali kaj podobnega da bi odpiralo pa zapiralo zadevo...
Torej najvrjetneje je pretok stalen ali :roll:
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Sr nov 10, 2004 8:10 am

Najprimernejša temperatura? Težko reči, nekje od 90 do dobrih 100°C
Slika
 
G&F TUNING
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: Po apr 19, 2004 10:25 pm
Kraj: Tuning dol

Napisal/-a G&F TUNING Sr nov 10, 2004 8:34 pm

Pretok je 100% pr hladilniku za olje,sm vidu pr bratrancevem dirkalniku.me pa zanima ker hladilnik za olje je najbolši za yugota 55koral.Pa še to al se olje tlači pred hladilnikom ali po tem ko pride olje skozi hladilnik.
Fan is not a straight line!!!
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost