Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
dashi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: So feb 22, 2003 5:12 pm

DMF(DUAL MASS VZTRAJNIK)

Napisal/-a dashi So mar 29, 2003 12:12 pm

Pozdravljeni v forumu,
na eni od internetnih strani sem zasledil nekakšno sklopko DMF(DUAL MASS VZTRAJNIK), ki naj bi bila zelo udobna ob speljevanju brez tresljajev ob menjavi predstav, manjša poraba...itn.
Kaj menite o tej sklopki, ali je to vse res kar je napisano in ali se splača jo montirat (imam Alfo 147 2.0 TS 150 KM, pri speljevanju moraš biti zelo nežen z pedalom za plin ter pri manjavi predstave kar skače).
Če vas zanimajo web strani so tule: http://www.myfreehost.org/olef/
in
http://www.sachs-automotive.com/owx_8_1 ... 00000.html

Zahvaljujem se za vaše odgovore in vas lepo pozdravljam
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Ne mar 30, 2003 9:05 am

hmm zanimivo
nevem ce se splaca..
vem kaj naredi avto 5x bolj sporten.... sportna kuplnga samo je full neudobno...
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a din Ne mar 30, 2003 10:09 am

Ta vztrajnik ti je kontra efekt napram olajšanemu vztrajniku. Sicer nikjer ne piše da bi bil težji, vendar po logičnem sklepanju mora bit, ker opisuje da pridobiš na udobju speljevanja (dodatno vzmetenje za blaženje sunkov pri speljevanju, vgrajeno v samem vztrajniku - zanimivo :idea: ), vztrajnosti motorja in mirnejšem teku - tisto o manjši porabi goriva, bi bilo govora o kakšnem %. Ne opisuje pa da boš zgubil na živahnosti motorja, kar vsaj mislim da je glavni plus posebej pri alfah. Moje osebno razmišljanje, jaz tega na Alfo ne bi dajal :wink:
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov