Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
darkdog24
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2211
Pridružen: Če sep 18, 2003 6:30 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a darkdog24 Sr dec 15, 2004 11:40 pm

Pa Mitja nega srat no dej diske spredaj od R5 GT Turbo pa je zadeva rešena.Pa še 13colske gume lahk maš gor.
Drugač pa rajš poštimi prej druge stvari kot pa kr v extrem pa diske od 300mmm gor!!!!
Madona si ja tolk stvari reku da boš začel delat pa nč slikic ni?
Kaj je zdej to?
UPOKOJENI STYLER (8 pokalov)Slika
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar Sr dec 15, 2004 11:41 pm

CupraR je napisal/-a:Lej če daš 4 batno čeljust na manjši disk bo 100% bolj prjelo kot večji disk pa 2 batna čeljust. BTW res ni vse v velikosto diska, če WRC lahk z 15 col vozjo :lol:

Drgač pa če daš zadaj diske namest bobnov se zihr ne bo občutno poznalo na zavorni poti oz zanemarljivo proti temu da spedaj nekaj konkretnega gor vržš zadaj pa bobne pustiš.


a ne furajo WRCji z 18"? paugeot vem de ma za makadam 295mm, za asfalt pa mislim da 350mm!

aja, ta petka že ima original zadi diske (238mm)!
 
vR5GTT
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Po nov 10, 2003 9:13 pm

Napisal/-a vR5GTT Sr dec 15, 2004 11:44 pm

Ti imaš petko GTE jst Turbo, in tko kt si napisal od šestnajstventilarja diski so najbl primerni! To dej gor pa imaš mir!
R5 GTT
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če dec 16, 2004 10:00 am

mloncar je napisal/-a:
CupraR je napisal/-a:Lej če daš 4 batno čeljust na manjši disk bo 100% bolj prjelo kot večji disk pa 2 batna čeljust. BTW res ni vse v velikosto diska, če WRC lahk z 15 col vozjo :lol:

Drgač pa če daš zadaj diske namest bobnov se zihr ne bo občutno poznalo na zavorni poti oz zanemarljivo proti temu da spedaj nekaj konkretnega gor vržš zadaj pa bobne pustiš.


a ne furajo WRCji z 18"? paugeot vem de ma za makadam 295mm, za asfalt pa mislim da 350mm!

aja, ta petka že ima original zadi diske (238mm)!


Čist odvisno od podlage, vsaj kkšn let nazaj so ble tut 15-ke gor, sneg, makadam pa te zadeve :lol: Pa pustmo to.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če dec 16, 2004 10:12 am

Petki turbo ali GTE imata v osnovi iste diske. Najcenejša varianta je da greš u kako rally štacuno, pa kupiš diske od R5GTT za rally - so naluknjani in narezani - se dost dobr hladijo in so poceni od 15k za par do 25k za par - vsaj tok sm jst dal za diske, ko sem jih kupoval. Avto se je z dobrimi gumami ustavil iz 140km/h na 0 v dobrih 40 metrih (43 - ko so potem merili policisti). Ne se zajebavat, pa predelvat, k te bo dražje prišlo.
Old subarus never die, they just get faster!
 
modriDIRKAC
Novinec
 
Prispevkov: 232
Pridružen: Po apr 05, 2004 12:40 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a modriDIRKAC Pe dec 17, 2004 9:16 am

vR5GTT je napisal/-a:Ja sam kako se ti pa zdi če bi pustil zadi bobne spredaj bi dal pa pa diske recimo 270mm!? Konkreten primer clio 1.2 spredaj od 18 16v cliota diski in čeljusti zadej pa pustiš original bobne?!?!


no ko si že omenil konkretni primer s cliom bom pa še jaz opisu svojo izkušnjo....
torej...pri twingotu sem zamenjal sprednje zavore z večjimi in sicer od clia wiliams...kaj se je zgodilo....zavorni učinek je bil res boljši vendar so sprednja kolesa ful hitro blokirala, avto je pa tko na nos metal da sm skor s sedeža padu....
no potem sem dal pa diske še zadi od istga avta....pol je blo pa to to...avto je občutno hitreje zaviral ni več na nos letu ampak je cel dol sedu ...pa tud sprednje zavore so bolj kontrolirano prijemale....poleg tega je pa avto veliko mirnejši pri močnem zaviranju sploh na neravni podlagi....
tko da zadnje bremze niso za brezveze gor...res pa je da bobni ne izboljšajo zavornega učinka ker so pri višjih hitrostih neuporabni...vsak ve kok prime ročna pri npr. 120 kmh ...če jo pa na parkingu zategneš je pa k zabetoniran....
IMA SE...MOŽE SE...
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost