zlato pravilo vsakega foruma, bi moralo biti: Preden odpreš temo, uporabi iskanje in preberi že napisane stvari!
če bi upoštevu to "zlato pravilo", bi hmal ugotovu, de je to zelo draga stvar in da se na 1.2 mašino s 60KM ne splača kompresorja/turbine montirat, ker je stroškov za 3kratno vrednost (al pa še več) avtomobila)!
ampak, ker se po naravi dobra duša, božič je pred vrati... ti bom "pomagu"! če bi hotu montirat komptresor/turbino na original motor nastanejo (kot že rečeno) veliki stroški in tej stroški so zelo podobni (zelo grobo rečeno), če delaš za tuning za 20KM ali pa za 50KM in več oz drugače rečeno, začetni stroški so veliki... ...in zaključek je, da če znaš mal seštevat in logično razmišlat, se ti tega ne splača delat!
obstaja pa alternativa.. ..in to je engine swap! dost vlka paleta motorjev paše v cliota (mk1), od 1.4 8V mašine z cca 80KM (clio, R19...), 1.6 8V mašine z cca 90KM (megane...), 1.7 8V z cca 75KM/90KM/95KM (R5, R21...), 1.8 8V z cca 90KM/95KM/108KM (clio, R19...), 1.8 16V z cca 135KM (clio, R19...), pa vse do 1.4turbo z 120KM iz R5 GTT! in prav slednja mašina (1.4 turbo) se izkaže za nekak najboljšo (na podlagi napisanega po raznih forumu), ker se teža avtomobila skoraj ne spremi, avto ima tuning potencila (turbina

za več info se obrni na naslednje strani:
http://www.renaultsportsclub.co.uk
in
http://forum.cliosport.net