Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Pe feb 04, 2005 9:11 pm

no sredinska nism vedu kaj je
to elektricno pa dostkrat na makedamu oz snegu oz podobnih podlagah slism,,...
V8 POWER
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Pe feb 04, 2005 10:29 pm

Še neki od mene :)

Pri FWD nikar švasat diferenciala. S tem boš dobik 100% zaporo, ki je dobra le na terenu. Avto nebo več zavijal in veretno boš zelo hitro kaj polomil. FWD avtomobili uporabljajo 1 way LSD za povečanje gripa. To pomeni da je pri pospeševanju diff recimo 25% zaprt, pri spuščenem plinu pa popolnoma odprt. Za natančno delovanje si preberi tiste članke iz howstuffworks.

V praksi je tako, da se pri FWD močno spremenijo karakteristike avtomobila, če vgradiš špero. Poleg tega je zadeva kar draga. Torej, plačal boš veliko, za nekaj kar je resnično uporabno le na stezi ali pri zelo hitri cestni vožnji. Če mene vprašaš je za street tuning dosti drugih varjant za izboljšanje gripa in handlinga. Recimo coiloversi, močnejši stabilizatorji, širše feltne in gume...

Drugače se diff zašvasa na avtomobilih za driftat, ki se uporabljajo predvsem na stezi. Za driftanje je 100% lock zelo primeren, ker je avto takrat dosti bolj predvidljiv in omogoča večje slip angle. Samo je baje problem, če si začetnik, ker ima avto takrat FUL understeer, in če ne znaš spraviti na silo po čez greš samo naravnost v bankino :)
 
ferrarist
Novinec
 
Prispevkov: 201
Pridružen: Ne avg 04, 2002 4:13 pm

Napisal/-a ferrarist So feb 05, 2005 12:55 am

evo...zdej lahko tudi v sliki povem...za VSAKODNEVNO uporabo pa je najbolj primeren in predvsem NAJBOLJ POCENI-za par jurjev praktično narejen Phantom grip,ki ga uporabljajo tudi v racing yugotih...pozna se kar uredu,saj pri FWD ,ko pohodiš gas skozi ovinek,prednji konec vleče ven oz. gre avto naravnost...tukaj se čuti razlika,pa tudi,ko štartaš iz ovinka,avto bolj vleče,saj se notranje kolo ne več vrti 100% v prazno,ampak se prenaša del moči tudi na zunanje kolo...
stvar bi priporočal vsakmu,ki mu gre za malenkost izboljšati vozne lastnosti avta...stvar je preizkušena iz moje strani,sedaj pa se delata še 2 kom za v samuraja...izgleda pa približno tako:




prvi je kupljen,drugi pa narejen ˝doma˝ na rezkalniku...
Slika




tko pa zgleda zmontiran...
Slika

pa še en shot...
Slika


no,to je to...tak način ima že original vgrajena KIA SPORTAGE...




technoboy,pr tebi pa je stvar taka:imaš visko sklopko...v bistvu je to-če čisto poenostavimo-sredinski diferencial,kateremu reguliramo odprtost oz. mu jo regulira računalnik...gre od 99% na prednja kolesa in 1% na zadnja-pa do 51% na prednja kolesa,49% na zadnja...ti imaš praktično prednji pogon,dodatno pa se ti zadnji odpira po potrebi,če avto zazna,da se prednja kolesa vrtijo hitreje kot zadnja...stvar se regulira sama,avto pa zaznava premike posameznega kolesa vsakih 5 stopinj...tako meri trakcijo vsakega kolesa posebej,če pa vidi,da npr. levi kolesi vrtita v prazno,jih sam zabremza,tako,da se moč prenese na desni dve...seveda so tukaj vmes tui ESP itd..ki merita potem,kam je volan zasukan,potem pa glede na lego na cesti ter odnašanje prednjega in zadnjega konca bremza...seveda je tukaj vmes še VELIKO drugega,saj je sistem ZELO zakompliciran...js sm potreboval kar veliko časa,da sem vse skupej preštudiral(ima stari audija a8 quattro)...pa še to...kadar npr. na snegu pohodiš,čutiš nekakšne sunke..to v bistvu avto zavira,da regulira zdrs...regulira pa ga tudi s tem,da sam zmanjša gas..to si tudi že verjetno čutil...

no,upam,da sem kaj pomagal...


LP Ferrarist
Slika
 
ferrarist
Novinec
 
Prispevkov: 201
Pridružen: Ne avg 04, 2002 4:13 pm

Napisal/-a ferrarist So feb 05, 2005 9:47 am

evo...še nekej...


graf straight acelleration:
before install:
Slika

after:
Slika


graf skozi levi ovinek
before install:
Slika

after install:
Slika


če koga kaj zanima,lahko kr vpraša...je pa ta stvar res odlična za navadne smrtnike...ni pa zdej za nevemkakšne profesionalce,ki pričakujejo tle nevem kakšno razliko v pospeševanju itd...to je zelo ugodna stvar,vendar ne zdej pričakovat nekej brutalnega...je pa za nas-navadne smrtnike zelo vredu stvar...cenovno zelo ugodna,pa tudi vsakodnevna vožnja ne trpi...mogoče je v ovinkih čutiti malenkost trši volan...to je pa tudi vse...


LP Ferrarist
Slika
 
Uporabniški avatar
Žune
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: So jun 21, 2003 10:16 am
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a Žune So feb 05, 2005 10:11 am

A to prineseš dif tja in ti zmontira al kako? Pa a se to dela po meri, ker so difi različni? Pa ceba me zanima?
SlikaSlikaSlika
 
ferrarist
Novinec
 
Prispevkov: 201
Pridružen: Ne avg 04, 2002 4:13 pm

Napisal/-a ferrarist So feb 05, 2005 11:02 am

ma ti vzameš diff ven,ga razmontiraš...pobereš mere in daš enmu orodjarju to nardit...sej ti na sliki kaže vse,sam mere spremeniš...potem ti on naredi nekej tazga,ti pa to reč primeš in daš v diff...in že imaš diff lock... :P pa ne pozabit dat kakih trdih vzmeti noter... :lol:


LP Ferrarist
Slika
 
Uporabniški avatar
Žune
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: So jun 21, 2003 10:16 am
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a Žune So feb 05, 2005 11:05 am

Podvozje pa itak najprej, ker je tolk body rolla, da sem zadnjič mislu, da me bo prevrnil, ker so zadnje pa sprednje gume skupi zagrabile. Offcorse it was sideways action. :DDD
SlikaSlikaSlika
 
ferrarist
Novinec
 
Prispevkov: 201
Pridružen: Ne avg 04, 2002 4:13 pm

Napisal/-a ferrarist So feb 05, 2005 11:09 am

:bonk
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov