Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
voltage
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 646
Pridružen: Po jun 21, 2004 11:51 am
Kraj: Jesenice

Napisal/-a voltage Pe feb 04, 2005 2:33 pm

MR_HAHN je napisal/-a:Pa ne pozabt da teža igra tle veliko vlogo. Kej vn zmečeš pa kšno stvar zamenaš z lažjo... Glede pospeškov pa krajš menjalnik pa ne preširoke pa prevelke gume. Morš nek mero ujet.

Lej jest bi tko naredu an: spredne blatnike iz fiberglassa pa haubo iz karbona, zadj sedeže vn pa rezervno gumo. Gume nebi dau preširoke, bi rajš nabavu semi slick k majo bolš grip (poglej si Yokohama A032R), krajš menjalnik pa vse une mjhne pizdarije kukr filtr pa katalizator dol, čip,... Pa če maš dnar pa lohk še šipe iz lexana ;)

langus ti to gonš eno in isto že odkr maš avto... raj nj si da en športn lonc gor da se bo saj slišal da km gre čeprou ne bo nubenga preformanca... :]
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Pe feb 04, 2005 2:38 pm

MR_HAHN je napisal/-a:šipe iz lexana ;)


hm?
kaki material pa je to, podobno kot pleksi?
lp
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Pe feb 04, 2005 3:17 pm

lexan, pa karbon pa... celo premoženje daš, da mal zreduciraš težo, mašina pa 1.8 z 110 KM :evil: ja ful dobr....bla bla!!

raje ta denar v kaj druzga vložit, mogoče zamenjat mašino, al pa kako drgač naviti, saj ima za svojo kubaturo malo konjev!!

---
Sicer pa pridobivanje KM na tej "ŠKATLI" je skrajno nepriporočljivo , če prej ne zrihtaš lege + bremz + ..... Že tko gre avto preveč glede na vse ostale performance!!

potegne čist zadovoljivo, pol pa pride ovinek in samo :shock: a bo zneslo????

Tako nesigurnega v avtu, kot se počutim v tem, se še nisem vozil!!!
za vsak ovinek, samo čakaš kdaj bo treba lovit al spredni konc (spustiš gas) pol te pa zadi odnese!! :evil: :evil:
Še z niobenim avtom se nisem tolk po šreko prevozil, kot z tem in vedno ko odnese me je strah!!! Nobenega užitka, saj je vse tako nepredvidljivo :evil:

peugeot never again!!!

Zdele bom dal mojemu še eno šanso ( nove blažilce) in če bo lega še vedno podobna sedanji gre avto po hitrem postopku od hiše!!!
To je avto za u izi vozit in udobje je vredu!! ostalo :bonk
 
Carpenter
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: Sr jul 07, 2004 5:54 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a Carpenter Pe feb 04, 2005 3:46 pm

Gricko je napisal/-a:

Tako nesigurnega v avtu, kot se počutim v tem, se še nisem vozil!!!
za vsak ovinek, samo čakaš kdaj bo treba lovit al spredni konc (spustiš gas) pol te pa zadi odnese!! :evil: :evil:
Še z niobenim avtom se nisem tolk po šreko prevozil, kot z tem in vedno ko odnese me je strah!!! Nobenega užitka, saj je vse tako nepredvidljivo :evil:


Ne pri P405. se lahko kosa z marsikerim novejšim avomobilom.. 8) Zgleda da je 406 že malo pretežak... :cry:
 
seicento
Novinec
 
Prispevkov: 419
Pridružen: Če apr 15, 2004 6:25 pm
Kraj: mb

Napisal/-a seicento Pe feb 04, 2005 3:48 pm

tak slab pa ni

aja menjal sem izpuh
dal sem gor dinamic

avto za dirke so mali ali srednje velikosti ne pa neke teške krave

sem pa vozo zdaj p 406 2.0 turbo druga zadeva

ajde
:-P :-P
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Pe feb 04, 2005 4:25 pm

nažalost je tako!!
Vsaj pri mojem!!
Imam ga cca 3 mesece, zdej sem se ga že mal navadil, ampak mi je vožnja še vedno neprijetna!!
Pač se rad vozim hitro skozi ovinke-ravnica 110 kmh ovinek pa ravno tako 110 :twisted: no pri tem avtu to ne gre!!!
Dostikrat imam strah, da bo v kakem ostrejšem ovinku šel avto samo ravno!!
Zato mi je vožnja skrajno neprijetna!!Mogoče so res krivi amortizerji (še original 130kkm in je vse skupi ZELO mehko) samo ne verjamem, da je lahko taka razlika, da ko jih bom zamenjal, da bo vožnja " normalna".

sej ne rečem, drugače je avto vredu!!!! Samo meni osebno lega zelo veliko pomeni in pri tem avtu je katastrofa!!!
Sem že omenil enkrat, prej sem imel TIPOta in se je napram P406 kar lepil na cesto!!! pa ni bil nič spuščen ali stršan...

Avto je spredi zelo težak (sili iz ovinka), to se da mal zrihtat, da voziš v nižji prestavi in je malo bolje, ampak nastane problem pri lahki in visoki Riti avtomobila, ki začne nato odnašati!!! Naenkrat cel avto drsi iz ovinka, pa nobene pametne kontrole nimaš!!! :evil:
Saj pravim, amortizerje bom dal obnovit, stršat, mogoče mal spustit in če bo pol lega vredu, avto ostane, v nasprotnep primeru iščem nov avto!!

to so moje iskušnje, ni nujno, da imate vsi take!!
 
Uporabniški avatar
YOC
Uporabnik
 
Prispevkov: 887
Pridružen: Pe feb 14, 2003 10:53 am
Kraj: Spredi levo (LJ)

Napisal/-a YOC Po feb 07, 2005 6:53 pm

Gricko je napisal/-a:Saj pravim, amortizerje bom dal obnovit, stršat, mogoče mal spustit in če bo pol lega vredu, avto ostane, v nasprotnep primeru iščem nov avto!!


če ga boš tršu pa ne vem kva še pol ne bo več Peugeot, vsaj kar se udobja tiče, kar je pa pri njem največji bonus.

al ne?

lp

YOC 8)
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe Po feb 07, 2005 7:02 pm

Gricko same problem over here :D
Nevem pac pugi ni narejen za hitro voznjo torej agresivno :D
Je bl za umerjeno defenzivno voznjo ki najbl ustreza penzionistom :D

Mam iste probleme kt it :) pocez ga lahk fuknm pousod na kateri kol cesti neglede kaka je podlaga :) grob al pa fin asfalt mokr al pa suh ta gre pocez :)

LP PiLLLe
 
inamaze
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Po feb 07, 2005 12:50 pm

Napisal/-a inamaze Po feb 07, 2005 8:52 pm

Čipi vseh vrst dobavljivi v Celju.Pred nakupom-testna vožnja.Montaža traja vsga 5 minut. :roll:
 
Uporabniški avatar
Yagi-san
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1680
Pridružen: So mar 13, 2004 11:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Yagi-san Po feb 07, 2005 9:01 pm

Ker ne vem, malo za hec: zadaj daj V8 značko :) Brez zamere 8)

Yagi-san
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Sr feb 09, 2005 2:30 pm

YOC je napisal/-a:
Gricko je napisal/-a:Saj pravim, amortizerje bom dal obnovit, stršat, mogoče mal spustit in če bo pol lega vredu, avto ostane, v nasprotnep primeru iščem nov avto!!


če ga boš tršu pa ne vem kva še pol ne bo več Peugeot, vsaj kar se udobja tiče, kar je pa pri njem največji bonus.

al ne?

lp

YOC 8)

ja po eni strani maš prov, ampak po drugi strani je pa tale avto zame čist nevozen!!!
Sicer sem poa zmeri bolj prepričan, da so amortizerji ČIST hin in ko bojo zrihtani, da bo lega dost bolš!!
Ko to zrihtam (čez kakšen teden- dva) poročam kakšno je stanje!!!

glede odobja- so itak že gume zlo visoke, fedri mehki, zici so pa itak k spužva :twisted: , tko da če eno od teh stvari stršam, bo še vedno udobja v izobilju :roll:
lp
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice Sr feb 09, 2005 2:58 pm

Alo alo, držte se debate - povečanje moči motorju, oz. ste v tuning področju.
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov