Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Izbira odmične gredi

Napisal/-a _BANDIT_ To feb 08, 2005 6:21 pm

Alo folk!

A mi lahko kdo pomaga pri izbiri boljše odmične gredi.

Izbiram odmično gred za 377 Chevy small block z Edelbrock Performer RPM AirGap sesalnim kolektorjem. Rad bi izbral tisto, ki mi bo potegnila kar največ iz mojega motorja.

Odločam se med dvema odmičnima gredema:

1.) Comp Cams Xtreme Energy Camshaft, Hydraulic Flat Tappet, Advertised Duration 268/280, Lift .477/.480, Chevy Small Block, CS XE268H-10

2.) Edelbrock Performer RPM Cam, Hydraulic Flat Tappet, Advertised Duration 308/318, Lift .488/.510, Chevy, Small Block

Ali moram pri kateri od teh dveh odmičnih gredi naročiti tudi komplet drugih dročnikov ali lahko uporabim kar te dročnike, ki jih že imam v motorju (NEW P.A.W. Hydraulic )

Če izberem Edelbrock CAM, ki ima .510 exh lift, ali moram potem NUJNO naročiti tudi dodatna vodila ventilov in druge močnejše fedre za ventile, ki omogočajo tak lift?

Kaj mislite?
http://www.zup-racing.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! Slika
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d To feb 08, 2005 6:24 pm

po besedah tunerjev feder naj nebi blo treba menjavat.
Nad 300stopinjsko odmicno je ze pomoje fajn da se prilagodi zadeva.
Cak kak gre ze, vec stopinjska je visje se avto vrti, visje ma navor in pa moc, vec benza porabi pa bolj se dere :P
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ To feb 08, 2005 6:30 pm

Sej kle ni problem, da bi bili fedri "prepočasni" v visokih obratih ampak ali omogočajo tako velik dvig ventila.
http://www.zup-racing.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! Slika
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe To feb 08, 2005 7:01 pm

Fedrcke bo najbrz kr treba menjat :) k res je potrebn neki cajt da se zadeva dvigne :)
aja kaj k bi probu kje najdt ksn amerikanish forum :) if you want we can help :P :D

LP PiLLLe
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero To feb 08, 2005 7:07 pm

a PAW pomeni Performance Automotive Warehouse, California?

Mislim da je najbolj sigurno če vzameš še gred od edelbroka.

dročniki in vzmeti bodo verjetno OK. Sicer pa kontaktiraj edelbrock pa jih vprašaj če sigurno gre ;)

Jaz bi pa dokupil še ''roller rocker arms''. Za malo denarja dobiš še ene par konjev pa malo manj zgub v motorju.
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ To feb 08, 2005 7:30 pm

Ja, glede roller rockersov maš prov. Razmišljam o nakupu, vendar to stane dodatnih 35k. Enkrat jih bom sigurno mel notri. Glede odmiče se tud jest bolj nagibam k Edelbrocku, čeprav sem bral dobra priporočila za Comp Cams Xtreme Energy serijo odmičnih. Edelbrockova gred baje zelo grdo lavfa v nizkih obratih medtem ko CCjeva lavfa lepo in tud iztisne extremno veliko energije skozi celotno območje obratov.
Glede ferčkov, ki jih imam sedaj v glavah, pa mi piše, da omogočajo lift do .500 .
Tkod azdej res ne vem. Pomoje, da če so dobri za do .500, da bodo prenesli tud .510.
http://www.zup-racing.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! Slika
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Sr feb 09, 2005 9:04 am

Saj se da premerit koliko ti sedaj dvigne odmična in koliko imaš še rezerve pri hodu ventilov.

Če ima motor veliko kilometrov in če nebi kasneje še enkrat odpiral motorja zamenjaj še vzmeti pa bo rešeno za vedno. Bolje enkrat pa vse na 100%.

Edelbrockovo odmično gred bi ti svetoval ker je prilagojena sesalnemu kolektorju in sigurno daje dobre rezultate. To tudi ni tako hud model da bi se bilo treba sekirat za malo zgube na vakumu. Američani imajo druge predstave kaj je navor kot mi. Drugo je tudi če delaš motor za enega terenca z avtomatskim menjalnikom...

Pa več ko boš naročil delov ceneje te pride prevoz in carina.

PS: pa ne ga srat z spuščanjem glave!!!
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ Sr feb 09, 2005 10:47 am

Lej, fora je v tem, da naročam nov engine kit iz amerike. Rad pa bi namest une odmične k je not (ena SSI brezvezna) uzel eno mal bolj hot odmično. Sam problem pri vsem tem je ta, da lahko zarad tega rata en kup problemov. Berem USA forume in vidim, da ma folk probleme ravno pri izbiri taprave odmične. Pa ne že tolk zarad zmogljivosti ampak tudi zaradi tega, da mi ne bo zadela recimo v rod bolt al pa kam drugam (naročam stroked 350 motor - 350 motor z večjim hodom, kar zahteva mal dela tud na bloku, da glavna gred ne zadane v glok, ker gre na knap).
Drug problem pr vsem tem je pa tud ferčki na vrhu ja. Sam pomoje da če so tile delklarirani za do 0.500 lifta, da bodo prebavili tud 0.510 lifta (kolikor ga ma edelbrokova odmična na exh ventilu)

Čeprav eni tam mi zdej priporočajo čist ene druge odmične (od Crane cams). Bom vidu dons kaj bodo rekli, pol pa bom nekej izbral pa kar bo pa bo. Jebat ga zdej :D
http://www.zup-racing.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! Slika
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Sr feb 09, 2005 11:02 am

če pa piše 0,5 potem pa menjaj. Ti bo vsaj ostalo malo rezerve če boš vzel nihajne vzvode z drugim razmerjem. Se ne spomnim cen za fedre, ampak hudo drago ne more bit.

Vse eno mislim da bi manifold in Cam bilo najbolje vzet v kompletu. Performer RPM je vse eno odmična za normalno in ne dirkalno uporabo.

Crane tudi ni slaba firma ampak zakaj bi kompliciral?
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ Sr feb 09, 2005 11:08 am

Dirkalna odmična men ne pride v poštev, ker une so narjene za visoke obrate (7-8-9k), kar pa ni zame. Moja mašinka se bo zavrtela do mah 6000 RPM (ker ma povečan hod), pa že to bo hudo. Tkoda bo bolje vzet eno odmično, ki da moč v nižjih in srednjih obratih. Vsaj pomoje.

Aja, a ti mogoče veš v čem je glavna fora teh rockersov, ki majo drugo razmerje. Recimo fabrško razmerjej je 1.5:1 Dobiš pa tud recimo 1.6:1 al pa še večje.

A to samo poveča odmik al je še kej druzga?
http://www.zup-racing.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! Slika
 
Uporabniški avatar
keylone
Novinec
 
Prispevkov: 491
Pridružen: Če jan 09, 2003 5:45 pm
Kraj: primorska

Napisal/-a keylone Po feb 14, 2005 8:10 pm

bandit uzami 300 stopinsko odmicno ali 298 pa glavo z vecjimi ventili ce samno odmicno bos avto samo prej na obrate dal drugega pa kaj dosti ne.
0-100km/h-2dni vw 1200
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po feb 14, 2005 11:10 pm

Edelbrock Performer RPM Cam, Hydraulic Flat Tappet, Advertised Duration 308/318, Lift .488/.510, Chevy, Small Block
+
komplet drugih dročnikov
+
dodatna vodila ventilov in druge močnejše fedre za ventile, ki omogočajo tak lift


Ampak tole je samo moje mnenje, čeprav mislim, da bi tut po performansih bila kr dobra varianta vse skup vzet. Boš mel najmanj problemov, ker če ti sedanji fedri ne bodo zdržal, boš mel kr dost problemov.
Old subarus never die, they just get faster!
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov