Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Daredevil
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: To nov 23, 2004 1:22 pm

Stilo Abarth

Napisal/-a Daredevil To feb 08, 2005 2:49 am

Zdravo!

Imam Fiata Stilota Abarth z 2.4 mašino... Sej zaenkrat stegne kar lepo, ampak sem razmišljal o vgradnji turbine. Bi mašina zdržala to?
Kje gre dobit poceni rabljene turbin itd. ? (mogoče kaki link)

Hvala, LP
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

Re: Stilo Abarth

Napisal/-a _VeNoM_ To feb 08, 2005 2:55 am

Daredevil je napisal/-a:Zdravo!

Imam Fiata Stilota Abarth z 2.4 mašino... Sej zaenkrat stegne kar lepo, ampak sem razmišljal o vgradnji turbine. Bi mašina zdržala to?
Kje gre dobit poceni rabljene turbin itd. ? (mogoče kaki link)

Hvala, LP



pri predelavi takega postopka kokr je dodati turbino k mašini,te pride kr velik zalogaj denarja,tko da poceni zihr ne boš čez prišel!
 
Daredevil
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: To nov 23, 2004 1:22 pm

Napisal/-a Daredevil To feb 08, 2005 2:57 am

Si predstavljam ja.. ampak mam kar nekaj prihranjenega..
Kaj vse pa bi moral menjat?

PS: Ne bi bil 2.4 Turbo prava petarda? :D
 
ferrarist
Novinec
 
Prispevkov: 201
Pridružen: Ne avg 04, 2002 4:13 pm

Napisal/-a ferrarist To feb 08, 2005 9:58 am

audi s2 2,2 Turbo turbino,pa gassssa...sam se moraš zavedat,da je ta avto nov in je okrog motorja sama elektronika...tko,da boš mogu res veliko dnarja vložit v elektroniko,ostalo pa veš...bati,ojnice,blow off itd itd itd itd...to je nov avto in je stvar kar zakomplicirana-če vprašaš mene...no,sej mogoče se dobi kak kompresor ali turbo kit za to stvar...mal poglej po netu...novitec itd......


LP Ferrarist
Slika
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty So feb 12, 2005 6:21 pm

Je že bilo govora na to temo.Ampak vseeno.
Naslov teme je bil "Stilo 2,4 GT", druga stran.
 
Uporabniški avatar
Mister Twister
Novinec
 
Prispevkov: 226
Pridružen: Ne jul 11, 2004 8:09 pm
Kraj: kamnik

Napisal/-a Mister Twister Ne feb 13, 2005 3:56 pm

Ta mašina tega nebi zdržala !!!! :!: :!:

Moj fotr ma tut Stilota 2.4 GT pa mu jo je pri 13kkm( trinajst tisoč ) razneslo sredi avtoceste !!

Karkoli bi dal gor bi bil skos v strahu da ne bi bilo spet kaj narobe :roll:
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ Ne feb 13, 2005 4:05 pm

Kaj misliš turbino al motor :roll: :?:
 
Uporabniški avatar
Mister Twister
Novinec
 
Prispevkov: 226
Pridružen: Ne jul 11, 2004 8:09 pm
Kraj: kamnik

Napisal/-a Mister Twister Ne feb 13, 2005 5:47 pm

Motror :cry: :cry:
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Ne feb 13, 2005 6:39 pm

Mister Twister

Zakaj je očetu razneslo motor je vprašanje.
Ali so ugotovili vzrok?

Če malo pogledaš Novitec-ovo stran, bi ugotovil, da niso "od včeraj". V bistvu so
specializirinani za vgradnjo kompresorjev na italijanska vozila. Med drugim tudi za Ferari. Glede na to, da dobiš vse papirje, TUV-e, garancije, mislim, da se nimaš kaj za bat.

Član tega foruma oziroma njegov oče, je pri njih dal frizirat Alfo 147 GTA.
Kolikor vem je pri Novitec-u tudi odnos do vsega, kot pravijo nekateri, "tak, kot šika".

PS
Imel sem Mareo 2,0 20v (letnik konec 1998). Še danes drugemu lastniku služi BP.Ima že skoraj 180.000km. Poznam pa dva, ki jima je razneslo enak motor na AC. Žal, so ugotovili tovarniško napako na motorju. Obe sta bili letnik 1997.
 
Uporabniški avatar
Mister Twister
Novinec
 
Prispevkov: 226
Pridružen: Ne jul 11, 2004 8:09 pm
Kraj: kamnik

Napisal/-a Mister Twister Ne feb 13, 2005 7:09 pm

Počil je blok v motorju
So odkrili tovarniško napako pa je bil čez dober mesec notr že nov motor

Oni dajo garancijo na kompresor ne na motor in ko ti vgradiš kompresor izgubiš Fiatovo garancijo (vsaj mislm da je tako) In ko je karkoli narobe morš sam krit stroške
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ Ne feb 13, 2005 8:05 pm

Jst sm v ITA vidu enga k je dal na alfo 147 1.6 kompresor in je mogu dat proč klimo :roll:
 
Uporabniški avatar
Yagi-san
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1680
Pridružen: So mar 13, 2004 11:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Yagi-san Ne feb 13, 2005 11:42 pm

Nasty je napisal/-a:Mister Twister

Zakaj je očetu razneslo motor je vprašanje.
Ali so ugotovili vzrok?

Če malo pogledaš Novitec-ovo stran, bi ugotovil, da niso "od včeraj". V bistvu so
specializirinani za vgradnjo kompresorjev na italijanska vozila. Med drugim tudi za Ferari. Glede na to, da dobiš vse papirje, TUV-e, garancije, mislim, da se nimaš kaj za bat.

Član tega foruma oziroma njegov oče, je pri njih dal frizirat Alfo 147 GTA.
Kolikor vem je pri Novitec-u tudi odnos do vsega, kot pravijo nekateri, "tak, kot šika".

PS
Imel sem Mareo 2,0 20v (letnik konec 1998). Še danes drugemu lastniku služi BP.Ima že skoraj 180.000km. Poznam pa dva, ki jima je razneslo enak motor na AC. Žal, so ugotovili tovarniško napako na motorju. Obe sta bili letnik 1997.




To je baje vse res (kar se Novitec-a tiče) jaz grem v bližnji prihodnosti do njih v Freilassing na chip tuning.

Yagi-san
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Po feb 14, 2005 6:56 am

Mister Twister

Pri kakršni koli predelavi, tudi pri nižanju vozila, izgubiš Fiatovo garancijo.
Je Stilo JTD pri hiši, pa čaka, da preteče (maja) garancija. Potem pa nastavljivo podvozje (in 17 col) in chip pri Senici v (na) avto.

Novitec da garancijo poleg vgradnjih delov tudi na motor, menjalnik.
Motor mora imeti pa manj, kot 50.000 km, da dobiš garancije.
Pa tudi k njim ga moraš vozit na servis oziroma preventivne preglede.
Ta interval je ponavadi na 6-8000 km.
Tak (friziran) motor (na splošno) moraš pogosteje vozit na preglede, ravno zaradi
življenske dobe,.......

Mal se mi pa zdi čudno, da so morali vzeti klimo iz avta, zato, da so vgradili kompresor.
Ali je bila Novitec-ova predelava?

Če na avtu ni tovarniška frizura (AMG, ABT, G power,....), izgubiš garancijo ne glede na znamko vozila.To ne velja samo za Fiate.
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ Po feb 14, 2005 8:23 am

JP je bla Novitec-ova predelava...
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Po feb 14, 2005 4:36 pm

Novitec vgradnje kompresorja za Alfo 147 in Alfo 156 1,6 za Nemčijo nima v ponudbi,
"export version only".
Zakaj? To vedo samo oni. Mislim (predvidevanje) pa, da je problem v ekologiji (ne izpolnjuje norme Euro ?) in davkih na moč motorja.

Če spravijo v Alfo 156 2,5 V6 dva kompresorja, ki je veliko večji motor, je prav čudno, da bi pri 1,6 morali "vzeti" klimo ven.
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ Po feb 14, 2005 10:27 pm

Je bla novitec-ova predelava :!: in ni mel več klime, tako da.... ;) aja ja imajo za 1.6 147 ;)
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty To feb 15, 2005 5:18 pm

Nisem rekel, da je nimajo.
Ja, imajo kompresor tudi za AR 147 1,6. Toda samo za izvoz (ne za Nemčijo).

Alfa Romeo 156 /147 1.6 16V Kompressor (nur für den Export)
259NM bei 3800 U/min...... 213 km/h .....8,1sec. auf 100
88 KW/120 PS........... 130 KW/177 PS
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov