Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po feb 14, 2005 10:56 pm

Ma jst ti iz prakse povem, s prve roke :D Pač če maš v glav porihtan in veš kako se z turbačom dela ni nobenga problema.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Po feb 14, 2005 11:00 pm

No tole so bla pač čista dejstva - če hočeš gemblat je pa tvoja stvar
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po feb 14, 2005 11:03 pm

Zanimivo da poznam ljudi ki majo čipane že več kot 100.000km, pa jim je pač premal pa bodo še mal turbince menjal :D Edini resn problem teh motorjev je sam un k. LMM, kjer je pa itak vseno kakšn tlak ma turbina :D po 2-3 letih gre itak v pm, pa ni važn kolk km nardiš.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Po feb 14, 2005 11:21 pm

Ti, čipana turbina se tudi 80-100 tisoč vrtljajev vrti preko tovarniško dovoljene meje. Potem tekst ne govori o LMM senzorju, ampak senzorju v izpuhu, ki se segreje do vrtoglavih cifer, tist bogi intercooler na 1.8 t, je pa tudi bolj za okras že serijsko - zdej pa pomisli malo: vročina poleti cca 35- 40 stopinj zunaj; ti pa lepo napiči čipan avto, pa boš videl kako zgleda stopljeni sir od motorja po temu. Še najmanj kar moraš narediti je zmanjšati vstopno temperaturo, večji intercooler, hladnejše svečke, pa tudi izstopno temperaturo - od kolektorja naprej večji fi, oziroma bolj pretočen kompletni izpušni sitem itd. -Vendar to še vedno ne reši problema z preobremenitvijo vseh sklopov - odmičnih, ležajev,ojnic,batov,pogonskih gredi,jermenov (ki veselo pokajo), nenazadnje tudi sklopke in menjalnika. Marsikaj je treba zamenjat in pazit s čim zamenjat, da zadeva reliable laufa - recimo turbo timer da kolikor toliko hladi pizdarijo ko ugasneš avto. Blok 1.8t zdrži 500-600 KM ja, pa je to edina skupna stvar kar imajo vse edicije, če si razumel nemški test. BTW, o tistih ljudeh, je med njimi kak CICERO? - on je marsikaj moral naučiti the hard way, preden je pogruntal in dobiti izkušnje. Poznam pa tudi jaz par ljudi ki kolnejo ko so nasedli "kupite cenejši avto, bomo vam mi načipal brez problema". Drugače ti priporočam knjigico "maksimum boost" - fenomenalna zadeva, pa si jo preberi.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
CST™accim
Uporabnik
 
Prispevkov: 1305
Pridružen: To mar 12, 2002 10:08 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a CST™accim To feb 15, 2005 12:37 am

Mini Me, ubistvu se mi ne zdi bedasto, ampk tko..nekak mi zgelda nevem..

Če je to uspelo je super..to da je že serijsko 163 je tudi zelo dobro. če ima s čipom 203 km super. :)

upam da bo use ql z mašino ;)
 
Norden
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Ne dec 14, 2003 10:31 pm

Napisal/-a Norden To feb 15, 2005 12:38 am

Ne paničari! Turbo motorji (sploh pa VAG 1.8 T) imajo dovolj rezerve, da se jih navije nekje toliko, kot je bilo navedeno, ne da bi se kaj menjalo. 150 konjev na 190 in 163 na nekje 203. Je pa res, da naj bi pri Senici tako ali tako pokazalo malo preveč, AMPAK, hlajenje turbinca z ventilatorjem (ali celo brez!) na valjih NI enako kto hlajenje med vožnjo, zato turbincem pogosto pokaže manj konjev od dejanskih.
Jaz osebno bi rajši čipal pri RSR-u VW-ja.
 
Uporabniški avatar
TomyBoy2
Uporabnik
 
Prispevkov: 823
Pridružen: To jul 15, 2003 9:40 pm

Napisal/-a TomyBoy2 To feb 15, 2005 1:49 pm

Leta 1999, sem se peljal z znancem, ki je imel tuning iz 150na 210 PS (1.8 T). Z avtom tip ne dela ravno lepo, vendar sem ga še pred kratkim videl na cesti. Zgleda, da avto še vedno dela. :)
Se še kdo spominja daljnega, mislim da leta 1995, ko so imeli pri Spektra Orbit Celje kar 280 PS konjsko nabrito žival, Audi A4 1.8T ABT srebrne barve, polepljen v takratnem DTM ali TOCA stilu. Če se prav spomnim besed šefa, naj bi bili tuning stroški, nekje vrtoglavih 100.000 DEM. Ve kdo kaj se je zgodilo z tem avtomobilom ? Pa mislim, da se je kmalu za tem prodal še en takšen rumen. :?
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d To feb 15, 2005 2:50 pm

Norden je napisal/-a:. Je pa res, da naj bi pri Senici tako ali tako pokazalo malo preveč, AMPAK, hlajenje turbinca z ventilatorjem (ali celo brez!) na valjih NI enako kto hlajenje med vožnjo, zato turbincem pogosto pokaže manj konjev od dejanskih.



S tem se nebi mogel bolj strinjat. tisti ventilator nemora naredit istih pogojev kot avto pri 150km/h + na avtobanu. 8)
lp
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate To feb 15, 2005 3:41 pm

monster_d je napisal/-a:
Norden je napisal/-a:. Je pa res, da naj bi pri Senici tako ali tako pokazalo malo preveč, AMPAK, hlajenje turbinca z ventilatorjem (ali celo brez!) na valjih NI enako kto hlajenje med vožnjo, zato turbincem pogosto pokaže manj konjev od dejanskih.

S tem se nebi mogel bolj strinjat. tisti ventilator nemora naredit istih pogojev kot avto pri 150km/h + na avtobanu. 8)


Pa sej sta oba isto povedala :lol:
Slika
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Napisal/-a 1.8T Če feb 17, 2005 11:06 am

Senica ima inercijske votle dyno valje, zato so meritve turbo vozickov pri njemu nerelevantne, razlika mez RSR-jevimi polnimi valji in njegovimi je kar precejsnja v stevilu koncnih konj.

Blue_gti bi znal kaj vec bolj detaljno povedat, zgodbe okrog tega pa ze skoraj mejijo na znanstveno fantastiko...

/jan

P.S: Jaz laufam moj vozicek na 1,3bara - so far, so good.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 18 gostov