Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Airborne
Novinec
 
Prispevkov: 453
Pridružen: Če apr 10, 2003 12:19 pm

Napisal/-a Airborne Ne apr 27, 2003 6:16 pm

evo sem v petek neki sčaru pa je zlo dobr izpadl, naredu sem pa tko da sem eno fi 70 srebrno rebrasto cev napelu iz reže v spojlerju do filtra, ki sem ga dal v plehnato posodo od barve, da se mrzel zrak notr ujame in da ne pride tolk vročine od motorja, tko kot je na sliki pri Hondi. Pa je res ful bolš ker avto se v vročini obnaša tko kot zvečer. Pri meni je bla ful opazna razlika v delovanju motorja in zvoku,med vročino in nočjo zdaj pa je tut v vročini precej podobno kot zvečer, še posebej če se hitrejš vozim ker dobi mašina več hladnega zraka in se raje vrti. Sem hotu dat še polirano sesalno cev pa ne obstaja za A3 (pri A3M).
Born to be wild !
 
Freshvictim
Novinec
 
Prispevkov: 207
Pridružen: To okt 22, 2002 8:29 pm

Napisal/-a Freshvictim Če maj 01, 2003 6:16 pm

Ti pa se da zvok filtra kaj regulirati kdaj naj bi se bolj drl..... ker meni se dere ko marija.

pa mi na avtocesti nic kaj prav ne pride, jst recimo ce malo bolj startam, in vozim z hudim glasom, ne morem slisati resilca, tako da ce mam musko do fulla ali pa na 0 je isto.

Al se da to kaj stelat, al ne!
 
Uporabniški avatar
Airborne
Novinec
 
Prispevkov: 453
Pridružen: Če apr 10, 2003 12:19 pm

Napisal/-a Airborne Če maj 01, 2003 6:25 pm

Mislim da bolj kot je filter na odprtem, torej da ni v škatli bolj je glasen, če bi bil v škatli tko kot original verjetn ne bi bil tolk glasen, drugalč sem pa zasledu tuki da je zvok odvisen tut od tega al maš hladen zrak napeljan do filtra al ne. Bolj kot je hladen zrak rajši se motor vrti in bolj glasen je, če maš zunanji filter je drugo najbolj očitno.
lp
Born to be wild !
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov