Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Pe mar 04, 2005 10:03 pm

shusuglao je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:hmmm....dobre projekte maste s 5ko....
no moj kolega ima tui enega....samo cisto razlicnega.....in sicer namerava dat motor id 21 turbo v R5..........hmm.....kako mu bo uspelo?...vse se da ;)))
he he.... LP


21-ka je imela 2.0 turbo mašino pa samo 140KM, tko da je že 1.4 z malo predelave imela 10KM več. Kar se tiče 2.0 mašine sploh ni dost večja od 1.7, mogoče za par cm, kar pomeni, da jo z lahkoto spraviš v petko. Sej petk z 1.7 mašino je blo pa kr dost GTE, GTX IN GTS(eni modeli).


21 turbo ima kar lepo 175 KM (pa tudi na 200 KM je ni problem navit),
kako bi pa ta motor v 5ko spravil si pa ne znam predstavljati ker je OGROMEN
poleg tega je motor v 21ki nameščen podolgem, menjalnik je za mašino, hladilnik je 2x večji kot od 5ke..... nimaš kam zbasat vsega
že v 21ki je silna gužva


hmmm.....tocno tko....175 konjev...ne pa 140....in dvomim da bos ti z malo predelave prisel kr tko na 175 konjev.....ampak da ti malo predelas motor od 21-ke....dobis tkoj 200KM...pa se ni tolko obremenjena...kot npr 1.4......
hmm....ogromen motor je ja.....samo pase v 5ko....ker od wiliamsa pase v petko...samo en nosilc je drugacen...tko da se bo vse postelalo.....eh...hladilnik....menjas odbijac.....in caw....ti tolko bolse hladi....
hmm...podolgem?..vem ja...das menjalnik od wiliamsa al od 1.8 16V cliota....
bos vidu da bo slo not....ce hoces...lahko vse naredis....samo voljo treba imet...zeljo...in seveda $ ;)
LP
 
Uporabniški avatar
habbich
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1897
Pridružen: To jan 14, 2003 3:40 pm

Napisal/-a habbich Pe mar 04, 2005 11:49 pm

jao...kva je tok moderna tale 1.7T od volvota ratala... Modridirkac jo ma ze notr...sam se zvezat more...
 
CAB DRIVER
Novinec
 
Prispevkov: 219
Pridružen: Pe sep 17, 2004 6:21 pm
Kraj: CELJE

Napisal/-a CAB DRIVER Pe mar 04, 2005 11:54 pm

1.7 motor v petki sta imeli GTX 75KM in GTE 94 KM, razlika je v vbrizgu.
Volvo motor s turbino pa dobiš na tej št.: 041/684-080. Tip prodaja sam dele za Volvote. Ko sem se jaz zanimal za motor s turbino hotel 100.000 SIT.
Montažo motorja pa si poglej na
www.hecomo.de

LP Luka
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu So mar 05, 2005 9:20 am

CAB DRIVER je napisal/-a:1.7 motor v petki sta imeli GTX 75KM in GTE 94 KM, razlika je v vbrizgu.
Volvo motor s turbino pa dobiš na tej št.: 041/684-080. Tip prodaja sam dele za Volvote. Ko sem se jaz zanimal za motor s turbino hotel 100.000 SIT.
Montažo motorja pa si poglej na
www.hecomo.de

LP Luka


1.7 v GTX je bil tudi 94KM - v modelih nad 1989 letom.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu So mar 05, 2005 9:24 am

Dariooo je napisal/-a:
shusuglao je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:hmmm....dobre projekte maste s 5ko....
no moj kolega ima tui enega....samo cisto razlicnega.....in sicer namerava dat motor id 21 turbo v R5..........hmm.....kako mu bo uspelo?...vse se da ;)))
he he.... LP


21-ka je imela 2.0 turbo mašino pa samo 140KM, tko da je že 1.4 z malo predelave imela 10KM več. Kar se tiče 2.0 mašine sploh ni dost večja od 1.7, mogoče za par cm, kar pomeni, da jo z lahkoto spraviš v petko. Sej petk z 1.7 mašino je blo pa kr dost GTE, GTX IN GTS(eni modeli).


21 turbo ima kar lepo 175 KM (pa tudi na 200 KM je ni problem navit),
kako bi pa ta motor v 5ko spravil si pa ne znam predstavljati ker je OGROMEN
poleg tega je motor v 21ki nameščen podolgem, menjalnik je za mašino, hladilnik je 2x večji kot od 5ke..... nimaš kam zbasat vsega
že v 21ki je silna gužva


hmmm.....tocno tko....175 konjev...ne pa 140....in dvomim da bos ti z malo predelave prisel kr tko na 175 konjev.....ampak da ti malo predelas motor od 21-ke....dobis tkoj 200KM...pa se ni tolko obremenjena...kot npr 1.4......
hmm....ogromen motor je ja.....samo pase v 5ko....ker od wiliamsa pase v petko...samo en nosilc je drugacen...tko da se bo vse postelalo.....eh...hladilnik....menjas odbijac.....in caw....ti tolko bolse hladi....
hmm...podolgem?..vem ja...das menjalnik od wiliamsa al od 1.8 16V cliota....
bos vidu da bo slo not....ce hoces...lahko vse naredis....samo voljo treba imet...zeljo...in seveda $ ;)
LP


Sej v petko lahko tak motor postaviš počez in ga opremiš z menjalnikom od petke turbo. Menjalnik v 21-ki je bil pa podolgem zato, ker so bile tudi izvedbe 4X4 in ta rabi menjalnik podolgem, ker mora imeti izhod še za kardan, ki gre proti zadnjim kolesom.
Ravno tako je obstajalo par petk turbo, ki so imele vzdolžno postavljen motor iz istih razlogov - ena taka je celo v ljubljani na eni izmed policijskih postaj in je 4X4.

Kar se tiče moči v 21 turbo so pa imele od 140 do 175KM - prve so imele 140KM, kasneje pa so nardil 175KM verzijo.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
furious
Novinec
 
Prispevkov: 373
Pridružen: Po maj 26, 2003 6:50 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a furious So mar 05, 2005 10:04 am

habbich je napisal/-a:jao...kva je tok moderna tale 1.7T od volvota ratala... Modridirkac jo ma ze notr...sam se zvezat more...


ja ti morš pa tud kuj vse povedat.ja od dirkača je dobra varijanta pa še kratek menjalnik ma (clio 1.4) tko da bojo pospeški hudi.če sm ga rpav zstopil še elektroniko išče :twisted:
 
CAB DRIVER
Novinec
 
Prispevkov: 219
Pridružen: Pe sep 17, 2004 6:21 pm
Kraj: CELJE

Napisal/-a CAB DRIVER So mar 05, 2005 11:09 am

nebivedu je napisal/-a:
CAB DRIVER je napisal/-a:1.7 motor v petki sta imeli GTX 75KM in GTE 94 KM, razlika je v vbrizgu.
Volvo motor s turbino pa dobiš na tej št.: 041/684-080. Tip prodaja sam dele za Volvote. Ko sem se jaz zanimal za motor s turbino hotel 100.000 SIT.
Montažo motorja pa si poglej na
www.hecomo.de

LP Luka


1.7 v GTX je bil tudi 94KM - v modelih nad 1989 letom.

Tule imaš stran za vse stare 4 cilindraše tut 1.7, če pa še mal listaš po strani boš našel pa tudi članek povezave Renault-Volvo
http://www.renault19world.de/presentati ... subpage=05

Pa še ena stran posvečena samo R5.
http://www.nr5lebt.de/

Moj popravek: 1.7 GTX 73KM in 87KM ravno obratno kot si ti rekel. Motor s 87KM je bil do leta 89 od leta 89 dalje pa 73KM
1.7 GTE 94KM

LP Luka
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So mar 05, 2005 12:10 pm

nebivedu je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:
shusuglao je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:hmmm....dobre projekte maste s 5ko....
no moj kolega ima tui enega....samo cisto razlicnega.....in sicer namerava dat motor id 21 turbo v R5..........hmm.....kako mu bo uspelo?...vse se da ;)))
he he.... LP


21-ka je imela 2.0 turbo mašino pa samo 140KM, tko da je že 1.4 z malo predelave imela 10KM več. Kar se tiče 2.0 mašine sploh ni dost večja od 1.7, mogoče za par cm, kar pomeni, da jo z lahkoto spraviš v petko. Sej petk z 1.7 mašino je blo pa kr dost GTE, GTX IN GTS(eni modeli).


21 turbo ima kar lepo 175 KM (pa tudi na 200 KM je ni problem navit),
kako bi pa ta motor v 5ko spravil si pa ne znam predstavljati ker je OGROMEN
poleg tega je motor v 21ki nameščen podolgem, menjalnik je za mašino, hladilnik je 2x večji kot od 5ke..... nimaš kam zbasat vsega
že v 21ki je silna gužva


hmmm.....tocno tko....175 konjev...ne pa 140....in dvomim da bos ti z malo predelave prisel kr tko na 175 konjev.....ampak da ti malo predelas motor od 21-ke....dobis tkoj 200KM...pa se ni tolko obremenjena...kot npr 1.4......
hmm....ogromen motor je ja.....samo pase v 5ko....ker od wiliamsa pase v petko...samo en nosilc je drugacen...tko da se bo vse postelalo.....eh...hladilnik....menjas odbijac.....in caw....ti tolko bolse hladi....
hmm...podolgem?..vem ja...das menjalnik od wiliamsa al od 1.8 16V cliota....
bos vidu da bo slo not....ce hoces...lahko vse naredis....samo voljo treba imet...zeljo...in seveda $ ;)
LP


Sej v petko lahko tak motor postaviš počez in ga opremiš z menjalnikom od petke turbo. Menjalnik v 21-ki je bil pa podolgem zato, ker so bile tudi izvedbe 4X4 in ta rabi menjalnik podolgem, ker mora imeti izhod še za kardan, ki gre proti zadnjim kolesom.
Ravno tako je obstajalo par petk turbo, ki so imele vzdolžno postavljen motor iz istih razlogov - ena taka je celo v ljubljani na eni izmed policijskih postaj in je 4X4.

Kar se tiče moči v 21 turbo so pa imele od 140 do 175KM - prve so imele 140KM, kasneje pa so nardil 175KM verzijo.



Pozna kdo koga ki vozi to petko na policiji? al pa slučajn ve sna keri policisjki postaji se nahaja? Da jih kontaktiram.... mogoč bi mi bli pa priprlavljen jo prodat :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
prosko002
Novinec
 
Prispevkov: 329
Pridružen: Če mar 27, 2003 4:44 pm
Kraj: Paradiž

Napisal/-a prosko002 So mar 05, 2005 12:36 pm

lisko brez zamere ampak ljubezen je ljubezen... jest jim ponudim 200EUR več kot ti :>

Pa te pol pelem en Giro d'Yugoslavia :> ok?

lp

Prosko
Speed Give Me What I Need ...
I Feel The Need ... The Need For Speed.
Because The Show Must Go On.
Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu So mar 05, 2005 12:45 pm

CAB DRIVER je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:
CAB DRIVER je napisal/-a:1.7 motor v petki sta imeli GTX 75KM in GTE 94 KM, razlika je v vbrizgu.
Volvo motor s turbino pa dobiš na tej št.: 041/684-080. Tip prodaja sam dele za Volvote. Ko sem se jaz zanimal za motor s turbino hotel 100.000 SIT.
Montažo motorja pa si poglej na
www.hecomo.de

LP Luka


1.7 v GTX je bil tudi 94KM - v modelih nad 1989 letom.

Tule imaš stran za vse stare 4 cilindraše tut 1.7, če pa še mal listaš po strani boš našel pa tudi članek povezave Renault-Volvo
http://www.renault19world.de/presentati ... subpage=05

Pa še ena stran posvečena samo R5.
http://www.nr5lebt.de/

Moj popravek: 1.7 GTX 73KM in 87KM ravno obratno kot si ti rekel. Motor s 87KM je bil do leta 89 od leta 89 dalje pa 73KM
1.7 GTE 94KM

LP Luka


Jap sem se zmotu - res je tko.

Če kdo hoče navodila kako se predela navaden R5 GT TURBO 1.4 motor za v rally grupo N, mam komplet navodila (samo par prestavljenih cevi in mal preštimana turbina - strošek okoli 15k sit) - avto pa tudi do 30KM več.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero So mar 05, 2005 12:50 pm

nebivedu je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:
shusuglao je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:hmmm....dobre projekte maste s 5ko....
no moj kolega ima tui enega....samo cisto razlicnega.....in sicer namerava dat motor id 21 turbo v R5..........hmm.....kako mu bo uspelo?...vse se da ;)))
he he.... LP


21-ka je imela 2.0 turbo mašino pa samo 140KM, tko da je že 1.4 z malo predelave imela 10KM več. Kar se tiče 2.0 mašine sploh ni dost večja od 1.7, mogoče za par cm, kar pomeni, da jo z lahkoto spraviš v petko. Sej petk z 1.7 mašino je blo pa kr dost GTE, GTX IN GTS(eni modeli).


21 turbo ima kar lepo 175 KM (pa tudi na 200 KM je ni problem navit),
kako bi pa ta motor v 5ko spravil si pa ne znam predstavljati ker je OGROMEN
poleg tega je motor v 21ki nameščen podolgem, menjalnik je za mašino, hladilnik je 2x večji kot od 5ke..... nimaš kam zbasat vsega
že v 21ki je silna gužva


hmmm.....tocno tko....175 konjev...ne pa 140....in dvomim da bos ti z malo predelave prisel kr tko na 175 konjev.....ampak da ti malo predelas motor od 21-ke....dobis tkoj 200KM...pa se ni tolko obremenjena...kot npr 1.4......
hmm....ogromen motor je ja.....samo pase v 5ko....ker od wiliamsa pase v petko...samo en nosilc je drugacen...tko da se bo vse postelalo.....eh...hladilnik....menjas odbijac.....in caw....ti tolko bolse hladi....
hmm...podolgem?..vem ja...das menjalnik od wiliamsa al od 1.8 16V cliota....
bos vidu da bo slo not....ce hoces...lahko vse naredis....samo voljo treba imet...zeljo...in seveda $ ;)
LP


Sej v petko lahko tak motor postaviš počez in ga opremiš z menjalnikom od petke turbo. Menjalnik v 21-ki je bil pa podolgem zato, ker so bile tudi izvedbe 4X4 in ta rabi menjalnik podolgem, ker mora imeti izhod še za kardan, ki gre proti zadnjim kolesom.
Ravno tako je obstajalo par petk turbo, ki so imele vzdolžno postavljen motor iz istih razlogov - ena taka je celo v ljubljani na eni izmed policijskih postaj in je 4X4.

Kar se tiče moči v 21 turbo so pa imele od 140 do 175KM - prve so imele 140KM, kasneje pa so nardil 175KM verzijo.


Kolikor se spomnim je bil motor v R21-T še iz R20 in je bil postavljen vzdolžno in ni bilo 1,7 varijante. 1,7 se je pojavil šele kasneje. 1,7 v R25 se tudi ne spomnim, je pa R25 naslednik R20-30. 1,7 je bil od začetka v Lagunah, R19, R5, itd... Mislim da je čisto drugi blok.

Za R5 z 4x4 pa tudi prvič slišim o vzdolžem motorju pa tudi dvomim da je plac.

Kakršna koli slika z neta ki me prepriča v obratno je dobrodošla :D
 
Uporabniški avatar
urosr
Novinec
 
Prispevkov: 383
Pridružen: So mar 27, 2004 4:17 pm
Kraj: Šmartno ob Paki

Napisal/-a urosr So mar 05, 2005 1:17 pm

nebivedu je napisal/-a:Če kdo hoče navodila kako se predela navaden R5 GT TURBO 1.4 motor za v rally grupo N, mam komplet navodila (samo par prestavljenih cevi in mal preštimana turbina - strošek okoli 15k sit) - avto pa tudi do 30KM več.


Dej pošl uros.remenih@volja.net !
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu So mar 05, 2005 2:07 pm

Evo tukaj je link v angleščini, da mi ne bo treba vsem pošiljat:

http://membres.lycos.fr/r5gt/gtt/gttintro.htm
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So mar 05, 2005 5:17 pm

prosko002 je napisal/-a:lisko brez zamere ampak ljubezen je ljubezen... jest jim ponudim 200EUR več kot ti :>

Pa te pol pelem en Giro d'Yugoslavia :> ok?

lp

Prosko


Jaz pa 1000EUR ok? Pa te pol pelem na giro d" pohorje :P
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
shusuglao
Novinec
 
Prispevkov: 442
Pridružen: Ne jul 28, 2002 9:55 pm

Napisal/-a shusuglao Po mar 07, 2005 1:54 pm

nebivedu je napisal/-a:
Kar se tiče moči v 21 turbo so pa imele od 140 do 175KM - prve so imele 140KM, kasneje pa so nardil 175KM verzijo.


vse R21T do leta '93 so imele 175KM (vključno s quadrami), edino zadnji model leta '93 na katerega so nabili katalizator je imel 10KM manj, torej 165
Klik!

140KM so imeli navadni 2.0 12v motorji v TXi modelih
Slika
Clan Renault kluba Slovenija
 
modriDIRKAC
Novinec
 
Prispevkov: 232
Pridružen: Po apr 05, 2004 12:40 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a modriDIRKAC To mar 08, 2005 4:20 pm

k...c moj šrauf na šrauf....to je bedarija...tako paše samo enaka mašina kot je not original....sej nosilci niso problematični...dva itak pašeta če je original menjalnik...tretjega pa že nardiš, to je najmanjši problem...jaz sem mel mašino upasano v pol ure...tako da je bla na pravi poziciji....sam pol se šele začne.... auspuh, cevi za hladilnik in gretje, cevi za turbino, večji hladilnik, alternator, servo pumpa za volan, inštalacija original je za spojit z novo motorno elektroniko....montirat nov ogljeni filter....pa še en kup malenkosti ki se jih zdele ne spomnm....sicer pa na ta motor pašejo skoraj vsi renojevi menjalniki od 1,4 energie naprej....važno je samo da ma zadi luknjo za štarter....

http://naveza.s4u.org/volvofiles/summary_of_the_different_types_o.htm

evo še en link če kdo rab sheme od ECU-jev
IMA SE...MOŽE SE...
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 18 gostov