Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
klemen
Novinec
 
Prispevkov: 201
Pridružen: Sr apr 24, 2002 9:19 pm

Napisal/-a klemen Po mar 14, 2005 2:52 pm

Gricko je napisal/-a:Glede tršanja!
Mam p406 ki je zlo mehak avto!!
Hotel sem tršat za 20% pa mi je reku da je to bedarija in da mene bolj kot tršanje verjetno moti nagibanje karoserije...!
Pobral mi je (iz blažilca) stabilizatorje, stršat mi ga pa ni hotu več kot za 5 %!!
Avto je zdej TRD KO p*****a!!! Ga ne moreš zagugat!!Ko se vsedeš v avto, se sploh ne posede (mam 95 kg)!!! edino kar je malce nadležno, je ko se pelješ po "ravni" cesti, se čutijo tiste male neravnine in avto malce poskakuje, čez luknje, dilatacije (na mostovih) gra pa še zmer zelo lepo!!
Vglavnem, če bi še enkrat delal, nebi NIČ TRŠAL!!! ampak samo stabilizatorje ven pobral!!
Lega v ovinkih je 200% bolša!!!

Dej kej več napiši o tem. Si mel pred obnovo in tršanjem amortizerje uničene ?
Slika
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Po mar 14, 2005 3:29 pm

klemen je napisal/-a:
Gricko je napisal/-a:Glede tršanja!
Mam p406 ki je zlo mehak avto!!
Hotel sem tršat za 20% pa mi je reku da je to bedarija in da mene bolj kot tršanje verjetno moti nagibanje karoserije...!
Pobral mi je (iz blažilca) stabilizatorje, stršat mi ga pa ni hotu več kot za 5 %!!
Avto je zdej TRD KO p*****a!!! Ga ne moreš zagugat!!Ko se vsedeš v avto, se sploh ne posede (mam 95 kg)!!! edino kar je malce nadležno, je ko se pelješ po "ravni" cesti, se čutijo tiste male neravnine in avto malce poskakuje, čez luknje, dilatacije (na mostovih) gra pa še zmer zelo lepo!!
Vglavnem, če bi še enkrat delal, nebi NIČ TRŠAL!!! ampak samo stabilizatorje ven pobral!!
Lega v ovinkih je 200% bolša!!!

Dej kej več napiši o tem. Si mel pred obnovo in tršanjem amortizerje uničene ?

če sem imel uničene??Nebi vedel!!!
pred mano ga je vozu stric (65 let) avto je mel 130 k km. Avto se je gugal, plaval v ovinke..... vse mogoče.Bil pa je zelo udoben!!Lega pa kot sva s piletom že velikrat rekla TOTALNO V KURCU!!!

ker se rad čez ovinke hitreje vozim me je to ZELO motilo!!
Zato sem se odločil stršat in obnovit!!!
Kot sem napisal mi jih VUGA ni hotel stršat več kot za 5% (kar je imel prav!!) mi je pa predelal notranjost amortizerja, tako da je pobral ven stabilizatorje....!!
Zdej je avto ful trd, zagugat ga ne moreš drži se pa ko p*****a!!!!
In še nekaj, tudi če odnese avto imaš še vedno vredu občutek in dokaj pod kontrolo, kar pa za prej nebi mogel reči!!!

udobje je res malce slabše, ampak napram tipotu, puntotu je še vedno bolj udoben, drži se pa veliko bolje!!!
ocena: super!!!Če bi se še enkrat odločal bi naredil isto!!! (no mogoče ga nebi tršal niti za tistih 5%)
lega super!!
bremze kar naenkrat primejo veliko bolje
sigurnost avta (občutki) veliko boljši

Sploh glede na to, da ima avto gume 185 /70 * 14, se super drži, ko bojo še večje feltne pa se bo avto lepu na cesto!!! Me pa malo skrbi da bo avto pretrd , če bojo gume recimo 215/45*17.
Tako da o gumah še razmišljam....!


če te zanima še kej....

lp
 
klemen
Novinec
 
Prispevkov: 201
Pridružen: Sr apr 24, 2002 9:19 pm

Napisal/-a klemen Po mar 14, 2005 3:55 pm

Gricko je napisal/-a:pred mano ga je vozu stric (65 let) avto je mel 130 k km. Avto se je gugal, plaval v ovinke..... vse mogoče.Bil pa je zelo udoben!!Lega pa kot sva s piletom že velikrat rekla TOTALNO V KURCU!!!

Tole mi ni jasno. Meni se zdi lega odlična (za čas, ko je ta model prišel v prodajo), moti me edino spodvijanje serijskih gum zaradi dimenzij (185/70/14), kar opazno poslabša vodljivost. Tudi vsi testi, ki sem jih prebral o tem avtu zelo hvalijo lego avtomobila :shock:

Greš zdaj kaj hitreje skozi ovinke ali je bolj občutek trdosti ?
Slika
 
klemen
Novinec
 
Prispevkov: 201
Pridružen: Sr apr 24, 2002 9:19 pm

Napisal/-a klemen Po mar 14, 2005 3:58 pm

Glede gum ne 406-ici pojma nimam, kako bi taka dimenzija vplivala vendar 407 s podobno dimenzijo (nekje 205/50/17 se mi zdi da je v sport paketu) se pelje pa res odlično in udobno.
Slika
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Po mar 14, 2005 4:29 pm

klemen je napisal/-a:
Gricko je napisal/-a:pred mano ga je vozu stric (65 let) avto je mel 130 k km. Avto se je gugal, plaval v ovinke..... vse mogoče.Bil pa je zelo udoben!!Lega pa kot sva s piletom že velikrat rekla TOTALNO V KURCU!!!

Tole mi ni jasno. Meni se zdi lega odlična (za čas, ko je ta model prišel v prodajo), moti me edino spodvijanje serijskih gum zaradi dimenzij (185/70/14), kar opazno poslabša vodljivost. Tudi vsi testi, ki sem jih prebral o tem avtu zelo hvalijo lego avtomobila :shock:

Greš zdaj kaj hitreje skozi ovinke ali je bolj občutek trdosti ?

če hočeš dobro lego pejt enkrat na testno vožnjo z alfo 156 (lahko tudi 155)!!je tudi limuzina, samo lega alfe ali peugeota je ko noč in dan!!!

1 - lega original avta vsekakor ni odlična!!!
Sem mel prej tipota (93 letnik) nič stršanega ali spuščenega, pa se ja avto držal ceste VELIKO bolje kot p406!!!
moraš razumeti, da je ta avto narejen za gospode (ki ne norijo), zato je udoben, mehak, kar pa nasprotuje dobri legi !!!

2 - vsi testi, so verjetno govorili da je lega dolična glede na to da je limuzina in glede udobja. Glede same lege pa vsekakor lega ni odlična :?

glede spodvijanja gum je res, ampak odkar mam obnovljene amortizerje, se tega spodvijanja sploh ne čuti tolk!!!To kar ti čutiš so krivi amortizerji (seveda v kombinaciji z gumo)

glede hitrosti v ovinek--ja se peljem dosti hitreje!!!
prej je bil v določenem ovinku pri 60kmh že na meji, zdaj se peljem skozi 80kmh pa je še vedno boljši občutek!!
v nekem drugem ovinku sem se prej pri 90kmh že zelo bal (s tipotom je šlo 100kmh),zdej gre 110 brez problema.......
v ostrih ovinkih, ko sem dal prej gas, je kar zakopal, zdej ni šans!!!
prej se mi je ABS vklopil, kadar koli sem bolj zabremzal, zdaj se vklopi le v primeru če bremzam na full!!!

In še in še bi lahko našteval!!
Od trsta do lj (stara cesta) sem v povprečju vozil 10 do 20 kmh hitreje (skozi ovinke) kot prej s tem da je veliko boljši občutek za volanom kot prej, ko sem se stalno bal, kdaj bo kje odneslo...

in NE NISEM norc na cesti!! niker se ne peljem hitreje od 120kmh!!Ponavadi okoli 100kmh (ravnice in ovinki :P )

glede 407 pa sem ga vozil le po okoliških ulicah, tako da ne vem kako se obnaša v ovinkih!
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Po mar 14, 2005 4:31 pm

Gricko je napisal/-a:tudi če odnese avto imaš še vedno vredu občutek in dokaj pod kontrolo, kar pa za prej nebi mogel reči!!!


Tole sem tudi jaz pri sebi opazil. Avto je znizan pa amortizerji so strsani in precej dobro cutis, kdaj je avto na meji zdrsa in tud ce zdrsne (men ponavad zadn konc) ga je relativno lahko popravt. Treba je bit pa seveda dost hitr, ce zamudis je jarek hitro preblizu. Uglavnem zdrsne precej kontrolirano, kar za prej ne bi mogu rect, ker se je vse skup zgodilo kr naenkrat.
Slika
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Po mar 14, 2005 9:37 pm

Strsano povozje in pa balonarce so se le pizdarija :twisted:
 
klemen
Novinec
 
Prispevkov: 201
Pridružen: Sr apr 24, 2002 9:19 pm

Napisal/-a klemen Po mar 14, 2005 9:48 pm

Gricko je napisal/-a:glede hitrosti v ovinek--ja se peljem dosti hitreje!!!
prej je bil v določenem ovinku pri 60kmh že na meji, zdaj se peljem skozi 80kmh pa je še vedno boljši občutek!!
v nekem drugem ovinku sem se prej pri 90kmh že zelo bal (s tipotom je šlo 100kmh),zdej gre 110 brez problema.......

Tole bi pa rad doživel. :D Če boš kdaj na Mobikrogu javi, bova probala :D
Če bo res grem takoj k Vugi, ampak močno dvomim v tvoje izjave (sploh o alfi 155, tipotu, ...).

In zvijanje gume se precej čuti, saj se zvije za ca 5 cm, kar že zelo čutiš.
Slika
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Po mar 14, 2005 10:02 pm

klemen je napisal/-a:Tole bi pa rad doživel. :D Če boš kdaj na Mobikrogu javi, bova probala :D
Če bo res grem takoj k Vugi, ampak močno dvomim v tvoje izjave (sploh o alfi 155, tipotu, ...).

In zvijanje gume se precej čuti, saj se zvije za ca 5 cm, kar že zelo čutiš.

na mobikrogu me ne bo ;)
avto imam šele od novembra-> stalno zimske gume
kot sem reku niti nevem kakšni so bli moji amortizerji prej, ampak to kar mam zdej je ko noč in dan!!

guma se res zvija (to sem že prej reku) ampak sedaj je to veliko manj občutiti!!

glede mojih izjav o tipotu in alfi dvomiš??? kaj a da se bolje držita??
100% se bolš držita, saj sta oba avta (alfa sploh) že original postavljena na dokaj športno podvozje, medtem ko je P406 kot sem rekel za uglajeno vožnjo!!!
lege tukaj sploh ne moreš primerjat!!!
če greš pa na daljšo pot pa tudi ne moreš primerjat "polomljenoszi" in bolečin v križu, riti :P

če si iz lj se lahko enkrat zmeniva pa boš probal čez kakšne ovinke pelat tvojga pol pa mojga pa boš videl razliko!!
da nebo pomote jaz imam 1.8 ST avtek, če maš ti kako športno podvozje je drugač!
 
klemen
Novinec
 
Prispevkov: 201
Pridružen: Sr apr 24, 2002 9:19 pm

Napisal/-a klemen Po mar 14, 2005 10:16 pm

Katere zimske gume si mel na avtu pozimi ?
Si menjal gume sedaj ob tršanju ?

Skozi kateri ovinek greš sedaj 80, prej pa 60 ?
Slika
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Po mar 14, 2005 10:28 pm

ko sem avto kupu sem po enmu tednu menjal gume za zimske.
lassa snowway se mi zdi.
ko sem tršal nisem menjal gum.jih bom čez kaka 2 tedna.

Ta avto sem kupu od strica in sem ga že prej kdaj vozil, seveda veliko počasneje in že takrat se mi je zdel čuden za vozit, nisem mel pravega občutka, v tipotu si čutil da sedi na cesti . ok pa sem te moje slutnje pripisoval nenavajenosti na avto.
no ko sem ga kupil sem opazil da ta avto sploh ni imel lege!!!
Zdej a so bli amortizerji čist fuč nevem, ampak za vozit je bil katastrofa!!
zdej je vse kaj drugega kot katastrofa :twisted:

skozi kere ovinke :P ja zdele ti težko povem , ker verjetno ne voziva po istih cestah...
če poznaš kaj cesto ki gre čez Toško Čelo (iz podotika proti dobrovi).
Ali pa cesta proti horjulu, so kar fini ovinki ;)

Jaz lahko primerjam le kako je blo prej in kako je zdej.Povsod se lahko pelješ 10 do 20 kmh hitreje čez ovinke in veliko bolj siguren občutek imaš za volanom.

evo to je to!!
Za tršanje sem dal 28 ksit in mi ni niti malo žal!!!
lp
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov