Ker se tukaj malo bolj spoznate na tehnične zadeve kot jaz imam par vprašanj glede čipanja z 90 KM na 110 KM:
Torej imam Xsaro 2.0 HDi (izdelana nekje tretja četrtina leta 2004) Moč: 90 KM
Na Citroen Bilten forumu je sicer Čojko čipal Xsaro 110 KM na 131 KM (zelo zadovoljen z tuningom) ampak sem nekaj slišal da 90 KM in 110 KM različici nista enaki (intercooler, spremenljiva geometrija lopatic). Ne vem tudi ali je bilo tako samo pri prvih verzijah in imajo novejše 90 KM Xsare to kako drugače rešeno.
Zanima me torej ali je glede na (baje) drugačno zasnovno 90 KM Xsare 2.0 HDi smiseln tuning na 110 KM glede na spodnje postavke:
Kaj (mislim) bi pridobil:
- S tuningom predvidevam da bi dobil boljše pospeške (me like that), višja končna mi bolj malo pomeni ker ne bom teral mašine, obenem pa bi mi naj poraba pri recimo hitrostih od 130 do 150 km/h (veliko se vozim po avtocestah) nekoliko padla (cca. 0.3-0.6L) kar bi mi tudi prav prišlo.
Negativni učinki (predvidevam):
- Predvidevam da 90 KM različica ni toliko primerna za tuning kot 110 KM verzija zato se bojim hitrejše obrabe nekaterih delov motorja in jermenov. Prav tako pa glede na to da se trenutno za mano ne kadi nebi naredil tuninga če bi to pomenilo bistveno zvišanje emisije izpušnih plinov.
Za tip tuninga se ogrevam za Tuning Box, ki se mi zdi še najbolj primeren glede na zakonodajo in rentabilnost (lahko nekoč tudi prodaš ali uporabiš v drugem avtu mogoče).
Zdaj sem se razpisal jaz zdaj se dajte pa še vi.
