Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
HyundaiGTI
Novinec
 
Prispevkov: 450
Pridružen: Pe feb 04, 2005 8:13 pm
Kraj: Še sam ne vem dobr

Šobe za vbrizg + neki o obratih?

Napisal/-a HyundaiGTI Sr mar 30, 2005 6:48 pm

Kolk bi pridobu na moči oz navoru če mi monteru v 1.8 16v mašino večje injectorje in močnejšo pumpo za gorivo.

A se splača al ne..... mal pokomenterite
Zadnjič spremenil HyundaiGTI, dne Če mar 31, 2005 12:44 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Ej štef pazi s kom dirkaš !!!
 
Mihc
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr sep 18, 2002 7:41 pm

Napisal/-a Mihc Sr mar 30, 2005 6:52 pm

hmm avto rabi mesanico ki je taka pa taka ... in ce ma sedej ze mesanico ki je taka pa taka bi z vecjimi injekotrji in z vecjim tlakom dosegel hmm nic ker je ze tko mesanica dovolj bogata
to se dela na turbotih pri katerih ce jih seveda tunamo (visji boost nastavimo) imajo vec mesanice v komori tm pa je problem da injektorji ne morejo dovolj velike kolicine bencina vbrizgati v tistemu casu kater mu je na voljo da zagotovi pravo razmerje med bencinom in zrakom
I am kept in place by G-forces, not seatbelts
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM Če mar 31, 2005 12:20 pm

kot je že mihc povedal pridobil bi...točno nič...
večja oz. močnejša pumpa se da na avto ki je že kar pošteno predelan(to ne pomeni športni lonec in filter) ampar kar konkretna, npr. iz 200KM na nekje 350-400KM
in potem je močnejša pumpa skorajda že potrebna da lahko "napumpa" več goriva ki ga je takrat več potrebno kot prej

podobno bi blo z injectorji
 
Uporabniški avatar
HyundaiGTI
Novinec
 
Prispevkov: 450
Pridružen: Pe feb 04, 2005 8:13 pm
Kraj: Še sam ne vem dobr

Napisal/-a HyundaiGTI Če mar 31, 2005 12:44 pm

Ok hvala, zdaj mi nej pa nekdo še nej pove zakaj mi po montiranju novega bloka v mašino ne pride več avto do blokade vrti do 6000 potem pa do 7500 drastično zgublja, prej je vlekel skoz do 7500 obratov ( hod bata je v novem bloku manjši kot v tastarem)
Ej štef pazi s kom dirkaš !!!
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM Če mar 31, 2005 12:47 pm

kaka pa je prostornina? večja ali manjša?

če je večja je možno da res ne dobi dovol goriva, potem bi pa lahko zamenjal te zadevice ja...
mislim vsaj
naj se nekdo drug še razpiše in razloži
 
Uporabniški avatar
HyundaiGTI
Novinec
 
Prispevkov: 450
Pridružen: Pe feb 04, 2005 8:13 pm
Kraj: Še sam ne vem dobr

Napisal/-a HyundaiGTI Če mar 31, 2005 12:50 pm

Prej je bil blok 1.6 zdej je pa 2.0 Avto začne sploh vlečt nad 4000 pa do 6000 pol ga pa kr zamori
Ej štef pazi s kom dirkaš !!!
 
Mihc
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr sep 18, 2002 7:41 pm

Napisal/-a Mihc Če mar 31, 2005 12:54 pm

premal si povedal kaka je razlika lahko je tudi kompresija drugacna ane ali kaksna je razkika med kobaturo starejsega in tega bloka k mas sedej in podobno cisto mozno je to da so tabele narobe nastimane za ta tvoj blok ker v visjih obratih cca 4000 se lambda ne uposteva ker preprosto ne dohaja ....in je cisto mozno da glede na tabele lavfas v prevec redki mesanici samo to ne pomen da injektorji al pa tlak benza presvoh
I am kept in place by G-forces, not seatbelts
 
Uporabniški avatar
HyundaiGTI
Novinec
 
Prispevkov: 450
Pridružen: Pe feb 04, 2005 8:13 pm
Kraj: Še sam ne vem dobr

Napisal/-a HyundaiGTI Če mar 31, 2005 12:57 pm

Kompresije je zdej sigurno večja dej mi razloži kja je lahko vzrok temu in kaj bi blo treba prevert oz. sprement
Ej štef pazi s kom dirkaš !!!
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe Če mar 31, 2005 1:14 pm

Prej bi pomislu na to predn si su menjat. Ocitn si neki zajebu. Razmerje je uniceno in to je to. Ce je glava ostala ista torej od 1.6 masince pa da si jo dou na blok od 2.0 bo zihr v igri ksna jebena pizdarija z pretokom zraka. Pol zihr je masinca novejsa in elektktronika ni prilagojena torej ni cipana za to masinco k jo mas in je tle spet en problem. To niso lego kocke da pasejo k ata na mamo.

LP PiLLLe
 
Uporabniški avatar
HyundaiGTI
Novinec
 
Prispevkov: 450
Pridružen: Pe feb 04, 2005 8:13 pm
Kraj: Še sam ne vem dobr

Napisal/-a HyundaiGTI Če mar 31, 2005 1:18 pm

Bloka sta isti letnik ja maš pa prov a bi pomagal če bi dal računalnik od 2.0 mašine?
Ej štef pazi s kom dirkaš !!!
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM Če mar 31, 2005 3:22 pm

HyundaiGTI je napisal/-a:Bloka sta isti letnik ja maš pa prov a bi pomagal če bi dal računalnik od 2.0 mašine?


lahko bi dal samo nov software gor...če poznaš koga ki se ukvarja z tem
če ne pa bo bolše celi ECU menjat
 
Uporabniški avatar
Jinxy
Novinec
 
Prispevkov: 132
Pridružen: Sr dec 04, 2002 12:03 am

Napisal/-a Jinxy Če mar 31, 2005 4:55 pm

Upam, da se hecaš...

Če imaš zdaj 2.0 mašino in računalnik od 1.6, ni čudno da mašino "zamori"! Injektorji pač mislijo da špricajo v 1.6 mašino. Po vsej verjetnosti tudi do 6000 obratov ni v redu, ampak ti mašina laufa na prerevni mešanici - slabo! ECU se do neke mere sicer zna prilagoditi povečanemu pretoku zraka, ne pa za tako velik % kot pri tebi.

Jest vidim v tvojem primeru 2 možnosti:
- namontiraj 2.0 injektorje in ECU
- kupi si aftermarket fuel pressure regulator (120-150€) in ustrezno povečaj tlak

Bencinske pumpe ti verjetno ni treba menjat, ker take razlike v konjih (in pretoku bencina) spet ni.
 
Uporabniški avatar
HyundaiGTI
Novinec
 
Prispevkov: 450
Pridružen: Pe feb 04, 2005 8:13 pm
Kraj: Še sam ne vem dobr

Napisal/-a HyundaiGTI Če mar 31, 2005 5:36 pm

kaj pa če bi dal računalnik od 2.0 not?
Ej štef pazi s kom dirkaš !!!
 
Uporabniški avatar
eXtreme
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So feb 15, 2003 9:22 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a eXtreme Če mar 31, 2005 5:50 pm

Ja, zamenjaj ECU, pa se injektorje daj od 2.0.... pa se to ni nujno, ker ima glava vrjetno ozje kanale, oz manjse premere ventilov... potem je pretok zaraka oziroma mesanice v valj manjsi, in pri velikih obratih ni nujno da sploh napolni valj toliko kot bi bilo treba ;)
 
Mihc
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr sep 18, 2002 7:41 pm

Napisal/-a Mihc Če mar 31, 2005 6:16 pm

poje je cisto odvisno kok je butasta masina nekak mores al ta cip sprogramerat na nove vrednosti tudi ce das od 2.0 cip not nav uredu delal ker je glava druga in spet se ponovi storija pa pomoje 2.0 nima glih enakih senzorjev kot 1.6 ce vecas injektorje bos sicer popravu zgorni del bo pa v spodnem zalival masino ce das visji tlak benza na injektorje ista zgodba skratka nic nisi naredu ti mores preprosto na novo nastimat lambda razmerje pa ker si reku da mas sedej vecjo kompresijo al pa manjso ne vem kero ... mores se ponovno nastaviti vzig

skratka pojdi enemu ki zna nastavlat tvoj motor preko pc ja in vala spilal bo
I am kept in place by G-forces, not seatbelts
 
Uporabniški avatar
HyundaiGTI
Novinec
 
Prispevkov: 450
Pridružen: Pe feb 04, 2005 8:13 pm
Kraj: Še sam ne vem dobr

Napisal/-a HyundaiGTI Če mar 31, 2005 7:14 pm

Glava je ista (odmična, valji, ventili) pri 1.6 kot pri 2.0 prejle sem odklopu vse lambda sonde pa je že mal lepš tekla mašina
Ej štef pazi s kom dirkaš !!!
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov