Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe Sr apr 13, 2005 3:43 pm

monster_d je napisal/-a:
hemingway je napisal/-a:Okrog 100k. :shock:


Tale pa je skor drazji ko devito :P


Ja ej sam je custom made plus tega je pa edini na svetu tak :P :D
 
hemingway
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Pe jun 28, 2002 3:30 pm

Napisal/-a hemingway Sr apr 13, 2005 5:17 pm

Ha ha kok si pa ti smesn.... me kr trebuh boli od smeha k tebe vidm kako das za material 40 000 sit pa da ti vse prirobnice odrezejo pa da se mucis 1 teden da naredis en lep nacrt pa preracun pa da unicis kar nekaj sajbic na rocniku in vsaj eno na flexarici in pol ti lahko zaracunas za auspuh ki je iz inoxa 60 000sit al je se to mogoce zate prevec. Jz ga lahko naredim tud za 30 000 iz drekstalla ce kdo tako hoce sam pol ne slabe reklame delat ce se ti bojo v pol leta notr podgane naselile ker bo tok rjast pa grd... Mislm ej dej sej ce kdo nima kesa za tako stvar mu je ne bom sel iz usmiljenja delat ampak grem tak kolektor delat iz veselja ker me to zanima in pa nekaj malega da dobim nazaj za trud, opremo in pa vsaj 50 ur dela ki ga vlozimo s kolegi v tak kolektor. kot sem rekel ce se komu to zdi prevec naj bo vsaj tiho pa naj gre k devitotu kar pa dvomim da mu bo za inox kolektor racunal kot si nekateri zelite.
Upam da kmalu rate nekomu narediti tak kolektor za 50 000 pa ti zdele recm da ga bom sam osebno od tebe kupil in to ne samo enega.
Matr mi greste eni res na jetra pa ce mi se kdo PM napise pa govori da za tok kesa lahko pri devitotu dobi al pa pri akrapovicu mi prav dol visi.
Slika
P.S.: gleda se ga pa lahko tud zastonj ce komu pase
[/img]
- 1. place drag race Koper 402m
- 2. place drag race Ljubljana 201m
- IN 2007 DISQUALIFYED FROM KING OF EUROPE POLLAND BECAUSE OF TECHNICAL PROBLEMS ( Ford fiesta )
- KING OF EUROPE WINNER IN 2009. THANK YOU ALL FOR SUPPORT. WE ARE THE CHAMPIONS! ( Toyota MR2 )
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Sr apr 13, 2005 5:31 pm

Hemingway, vidm da obvladaš zadevo in ker vem da en kolektor niso mačje solze, te sprašujem če maš kej veze z skupino Motacc? Za tiste ki ne vejo: to je firma, ki bo zdaj začela delat auspuhe za motociklle na najvišji ravni, torej raven Akrapoviča. pridobivajo homologacijo, auspuhi pa zgledajo odlično narejeni.( Vidu sm sam na sliki v reviji).
Slika
 
Uporabniški avatar
2.0
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Pe feb 04, 2005 6:26 pm
Kraj: ptuj

Napisal/-a 2.0 Sr apr 13, 2005 6:14 pm

vsak izdelek ima svojo ceno poseby ce je unikat tvoj si jo zasluz .
 
Dr_S
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne feb 09, 2003 9:03 pm

Napisal/-a Dr_S Sr apr 13, 2005 7:11 pm

Monster_D sej ti itak skoz vse cenej dobiš in narediš, tako da ga kar nared.
Če pa misliš da Devito bolš naredi pa tud prov.

Drugač je pa to Inox, kar močno dvomim da bo devito naredu iz inoxa za tolk $$$

Citat iz ene strani:"Cene izpušnih sistemov z oznako De Vito namreč segajo od 48.000 SIT za zadnji lonec, do pol milijona za kompleten izpuh iz programa racing evolution!"

Ti bi pa kolektor za 50k. Best luck!
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Sr apr 13, 2005 7:30 pm

Dr_S je napisal/-a:Monster_D sej ti itak skoz vse cenej dobiš in narediš, tako da ga kar nared.
Če pa misliš da Devito bolš naredi pa tud prov.

Drugač je pa to Inox, kar močno dvomim da bo devito naredu iz inoxa za tolk $$$

Citat iz ene strani:"Cene izpušnih sistemov z oznako De Vito namreč segajo od 48.000 SIT za zadnji lonec, do pol milijona za kompleten izpuh iz programa racing evolution!"

Ti bi pa kolektor za 50k. Best luck!


Kolektor za moj R4 je pri devitotu cca 200 jurjev, pa še narest ga noče. Pri jemcu bi ga dobil za ene 110, ampak tud nima kej dosti cajta.
Fantje, če še niste ugotovil je cena 100000 sit za custom inox kolektor precej sitnica. Če pa kdo za 50 jurjev to naredi, potem nej mi pa pove, ker mislm da ma ene par kupcov...
Slika
 
Dario
Novinec
 
Prispevkov: 235
Pridružen: Po avg 11, 2003 11:19 pm

Napisal/-a Dario Sr apr 13, 2005 8:53 pm

Matr te cene so astronomske :shock:
Brt je glih prejšn tedn na lantri 1.6 menjal kolektor pri 240k prevoženih
Pa ga prišlo 20k+ neki mal delo.
A te cene so tolk višje zarad kvalitete al kaj?
Ker ta je zdržal tud kar precej vsaj mislim?
Lp
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Sr apr 13, 2005 9:09 pm

Že če pogledaš tisti mali kurčevi gus kolektor, ki je en jebeni odlitek žlindre... Tole je drag material, dosti več ga je in dosti več tehnologije rabiš da ga nardiš. Pa ur. Tiste mečejo ven po 100 na uro... Tuki pa 1 na 100 ur. Dec d difrns!
Slika
 
Dario
Novinec
 
Prispevkov: 235
Pridružen: Po avg 11, 2003 11:19 pm

Napisal/-a Dario Sr apr 13, 2005 9:24 pm

Pugi: Prosil bi če mi sam še poveš a s tem dražjim pridobiš kaj na preformnce ali samo vzdržljivost?

Se pošas učim podrobnosti.
Tnx
Lp
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Sr apr 13, 2005 9:31 pm

Je že kdo delal z volframovim jeklom :?: Iz tega so menda pravi kolektorji :!:
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Sr apr 13, 2005 10:37 pm

Ej brez zamere sam... a ste ze probali ce sploh kaj moci doda tale kolektor?
Lahko bi en slosar neki skupaj naredo pa prodal...
Moje mnenje je tako da bi raje dal delati enemu ko ma firmo pa ko se ze dalj casa bavi in ma garancijo, kot enemu ki je doma naredil kolektor, dva ali ti rzumete point?
Ko bo keri sel na valje s tem kolektorjem pa ce pokaze 2konja vec, kot prej ste zmagovalci, namrec narediti kolektor sam po svojih zamislih in idejah ni kar tak. :)
Ne me narobe razumet sam dati za kolektor 100k za katerega neves ali bo celo poslabsal zadevo (lahko prinese tudi izgube) je mal neugodno.
Vem da je material drag, vem da delo tudi kosta pa cas ki ga rabis, sam ce zadeva ne primore na moci je sam styling dodatek in za takiga nevem ce se denarno splaca, tebi pa tudi kupcu
Nocem ti jemati posla ali biznisa in nic.
Ko bo znan rezultat tega dela pa ce bo pozitiven pol se pa bo definitivno splacalo dat 100k.
lp
 
Uporabniški avatar
sporty
Uporabnik
 
Prispevkov: 835
Pridružen: So jul 06, 2002 1:12 pm

Napisal/-a sporty Sr apr 13, 2005 11:18 pm

monster_d je napisal/-a:Ej brez zamere sam... a ste ze probali ce sploh kaj moci doda tale kolektor?
Lahko bi en slosar neki skupaj naredo pa prodal...
Moje mnenje je tako da bi raje dal delati enemu ko ma firmo pa ko se ze dalj casa bavi in ma garancijo, kot enemu ki je doma naredil kolektor, dva ali ti rzumete point?
Ko bo keri sel na valje s tem kolektorjem pa ce pokaze 2konja vec, kot prej ste zmagovalci, namrec narediti kolektor sam po svojih zamislih in idejah ni kar tak. :)
Ne me narobe razumet sam dati za kolektor 100k za katerega neves ali bo celo poslabsal zadevo (lahko prinese tudi izgube) je mal neugodno.
Vem da je material drag, vem da delo tudi kosta pa cas ki ga rabis, sam ce zadeva ne primore na moci je sam styling dodatek in za takiga nevem ce se denarno splaca, tebi pa tudi kupcu
Nocem ti jemati posla ali biznisa in nic.
Ko bo znan rezultat tega dela pa ce bo pozitiven pol se pa bo definitivno splacalo dat 100k.
lp


Sori ampak se mi zdi, da je tip ze parkrat omenil, da so vse preracunali :roll: ... Mimgrede si pa ze velik naredu, ce nardis locene cevi od cilindra do tocke kjer grejo v eno cev, enako dolge in cim daljse! Pa recimo da je se nerjavece jeklo, si pridobil se vecni kolektor... Ker ga ni treba menjat razen ce ga skrivis u nesreci. Evo nobene znanosti, pa je narjenga ze velik! Ce pa so fantje se bl natancno racunal (jz ne znam), pol pa more bit ze prava poslastica.

LP
RENAULT POWER - THE WAY OF LIFE
 
Dr_S
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne feb 09, 2003 9:03 pm

Napisal/-a Dr_S Če apr 14, 2005 9:04 am

Res je. Vse smo(je) preračunal. Kolektor pa še ni na svojem mestu, ker je v slo tko težko al pa je tolk drago dobit zadnji lonec, ki ima tako veliko "vhodno" luknjo.

Sej bo kmal in tud testi iz dyno-ta bodo, če se boste pol bolje počutili.

A devito vam pokaže dyno test s stock in njegovim kolektorjem. In s tem mislim na dyno na takem avtu kot ga imate vi, da tolk vrjamete v njega?
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar Če apr 14, 2005 9:07 am

kokr sm jst razbral iz postou, je hemingway preračunal kolektor tako, da so vse cevi enako dolge.. ..vendar to še zdaleč ne pomeni, da je s tem pridobil veliko na moči, ker tukaj je še toliko drugih fartorjev.. upam, da so dolžine primarnega in sekundarnega dela njegove kolektorja čim bližje idelanim dolžinam za njegov motor, pri preseku cevi, ki jih uporablja! nedvomno bo pa nekaj pridobil, ker original kolektor je za :cry: (tko ko večina originalnih kolektorjev)!

sporty je napisal/-a:Mimgrede si pa ze velik naredu, ce nardis locene cevi od cilindra do tocke kjer grejo v eno cev, enako dolge in cim daljse!

nikjer še nisem zasledil, da bi držalo to, da čim daljše ko so cevi, boljši je kolektor.. ..kolkr jst vem (oz sem prebral na netu), je dolžina kolektorja odvisna od motorja in v katerem območju motornih vrtljajev želiš pridobiti največ moči.. ..naj pa bi bilo tako, da daljši kot je kolektor, v nižjih vrtljajih bo največji prirastek moči (za to me ne čist za besedo držat)!

aha.. ..pa še neki, k vsi tolk devitota omenjate.. ..res je, da je on mojster in da se spozna na svoje delo, vendar kokr je men znano tudi on dela kolektorje po "občutku".. ..v nasprotju s raznimi podjetji,ki izdelujejo kolektorje za dirkalna vozila in vsak kolektor, ki je še v razvojnem stanju sproti testirajo na valjih in sproti prilagajajo dizajn kolektorja, glede na podatke, ki jih dobijo iz valarjev! tako, da nikjer ne piše, da če ti bo devito naredu kolektor, da boš z njim dobil več kot s hemingwayevim kolektorjem!
 
Uporabniški avatar
audi racing
Novinec
 
Prispevkov: 204
Pridružen: Če mar 03, 2005 9:43 am

Napisal/-a audi racing Če apr 14, 2005 9:09 am

enga si zber ne
lep pozdrav audi racing

Slika
 
Dr_S
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne feb 09, 2003 9:03 pm

Napisal/-a Dr_S Če apr 14, 2005 9:54 am

mloncar@ a misliš da bo Hemingway vse "skrivnosti" napisal na A.com??

Fantje, dobre informacije oz. uporabne je še vedno potrebno plačati.
Prav tako je tud on moral.

V glavnem, on zaradi tega če bo naredu en ali dva kolektorja ne bo obogatel, lahko pa zatrdim, da bo vsaj tolk dobr, če ne bolš naredil kot npr devito + naredu bo s srcem! 8)

Če ne drugega je pa že dost pokazal na Drag racing sceni, kar se za večino "strokovnjakov" ne bi mogel trditi!
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar Če apr 14, 2005 10:01 am

Dr_S.. ..daleč od tega, jst na njegove mestu tudi nebi!
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če apr 14, 2005 10:21 am

ZDA in japan je zakon :lol: inox kolektor za hondo za 55.000 :P
 
hemingway
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Pe jun 28, 2002 3:30 pm

Napisal/-a hemingway Če apr 14, 2005 11:23 am

V teoriji res pise da daljse kot so cevi v nizjih obratih dobis moc. To je ravno nasprotno kot pri sesalnem kolektorju kjer pa pri krajsih dolzinah cevi pridobis na visokih obratih. Z pravilno kombinacijo vsega sesalnega in izpusnega sistema se lahko pridobi veliko moci skozi celoten obseg obratov medtem ko pa se za vecino tekmovalnih avtomobilov izdeluje ves sistem za cim boljse delovanje na visokih vrtljajih. Moram pa poudariti da je moj kolektor dimenzioniran le za drag race in bo deloval optimalno le ko bom vozil na Nitrous oxyde se pravi da bo za normalno voznjo ta kolektor dokaj neuporaben v nizkih vrtljajih vseeno pa tudi tukaj pricakujem izbolsave proti serijskemu kolektorju.

tudi na Japonskem in Ameriskem trgu nihajo cene od 200 pa vse tja do 1500 $ odvisno ali si zelis imeti res dirkalni kolektor ali pa si zadovoljen z serijskim izdelkom.

Glede Dvita pa lahko recem da ne poznam kako on dela in me tudi ne zanima kaj prevec lahko pa povem da tudi on ocitno precej truda vlozi v svoje izdelke. Ponavadi je tudi tako da kar naracunas ni nujno da ti zaradi prostorske stiske uspe dejansko vgraditi v avto... tako da verjamem da tudi on lahko improvizira kar je cisto normalno.
- 1. place drag race Koper 402m
- 2. place drag race Ljubljana 201m
- IN 2007 DISQUALIFYED FROM KING OF EUROPE POLLAND BECAUSE OF TECHNICAL PROBLEMS ( Ford fiesta )
- KING OF EUROPE WINNER IN 2009. THANK YOU ALL FOR SUPPORT. WE ARE THE CHAMPIONS! ( Toyota MR2 )
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Če apr 14, 2005 8:53 pm

hemingway je napisal/-a:V teoriji res pise da daljse kot so cevi v nizjih obratih dobis moc. To je ravno nasprotno kot pri sesalnem kolektorju kjer pa pri krajsih dolzinah cevi pridobis na visokih obratih. Z pravilno kombinacijo vsega sesalnega in izpusnega sistema se lahko pridobi veliko moci skozi celoten obseg obratov medtem ko pa se za vecino tekmovalnih avtomobilov izdeluje ves sistem za cim boljse delovanje na visokih vrtljajih. Moram pa poudariti da je moj kolektor dimenzioniran le za drag race in bo deloval optimalno le ko bom vozil na Nitrous oxyde se pravi da bo za normalno voznjo ta kolektor dokaj neuporaben v nizkih vrtljajih vseeno pa tudi tukaj pricakujem izbolsave proti serijskemu kolektorju.

tudi na Japonskem in Ameriskem trgu nihajo cene od 200 pa vse tja do 1500 $ odvisno ali si zelis imeti res dirkalni kolektor ali pa si zadovoljen z serijskim izdelkom.

Glede Dvita pa lahko recem da ne poznam kako on dela in me tudi ne zanima kaj prevec lahko pa povem da tudi on ocitno precej truda vlozi v svoje izdelke. Ponavadi je tudi tako da kar naracunas ni nujno da ti zaradi prostorske stiske uspe dejansko vgraditi v avto... tako da verjamem da tudi on lahko improvizira kar je cisto normalno.


To je to :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov