Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Ferrarist.
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: So mar 12, 2005 2:45 pm

Napisal/-a Ferrarist. Pe apr 15, 2005 7:41 am

DrMr je napisal/-a:
Ferrarist. je napisal/-a:190 v ovinek?pr nas ni ovinkov,v katere bi letu 190...pr nas moraš pokazat j***a,ko greš 50 skoz ovinek z ročno,pod ovinkom pa je 8 m globoka škarpa,na dnu pa so posajene trte in te proti gor gledajo stebri od trt in komej čakajo,da te nasadijo nase...
meni ni nč treslo,kolk% zapora je-je odvisno,kolk daš močne vzmeti...mal težje se bo zavivalo...načrtov pa nimam,k sm kar mere pobral in smo iz dveh kosov železa porezkali tista dva koščka ven...


Pri nas pa so ovinki, trte pa kolko hočeš! (pa vina tudi, ne samo fructalovega soka). Bom pa probal tvoj sistem :lol: tnx za trud, samo jaz bi to rad izvedel z pnevmatskim vklopom ko to rabiš

pnevmatika-tam maš s pneumatiko le 100% zaporo-to uporabljamo na terencih...je pa več različnih variant vklapljanja...vsaka firma ma drugače...ti pa to toplo odsvetujem,k boš polomu vse skupej...
najboljša varianta je ta kot je zgorej opisana,če pa hočeš še več-maš pa potem DRAAAAAAAAAAGGGGGGGGEEEEEEEEEEEEEEEEEE diferenciale,ki so narejeni zelo zakomplicirano in se odpirajo&zapirajo glede na razliko vrtenja polosovin(kot npr. integra,kjer se mi zdi,da dopusti LSD če se ne motim 20 km/h razlike)
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov