Točno tako, kot je 4Sale napisal, nevemkaj pridobil s klasičnimi predelavami (filter, lonec) ne boš. Sicer je popolnoma res, da se z t.i. direktnimi športnimi filtri (zunanjimi) poskrbi za večji pretok zraka, ker je pač filtriranje manj fino, posledično pa to pomeni, da motorju tudi bolj škoduje, ker čez športni filter uhajajo večji delci kot skozi originalnega, zaradi česar je obraba predvsem cilindrov in batov večja - avto prej rigne - se splača premislit, ali je tisti konj ali dva, ki ga med vožnjo sploh ne čuti vreden tega (nočem jemat volje nikomur!) Motorju neškodljiva predelava je športni zadnji lonec, ki doda tako optično kot akustično, po moči seveda ne (oz. je ta sprememba tako minimalna, da je dejansko nič), je pa lep okras ter znak športnosti vozila. Nekaj moči dajo celotni izpušni sistemi (dejansko od cilindrov do konca) so pa ti zelo dragi

.
Nočem nikomur jemati veselja do predelav, se je pa za popoln užitek pri temu hobiju lotiti zadeve tako, da avto predeluješ zato, ker ga imaš rad, in ga hočeš olepšati, hočeš da je odraz tvojega dinamičnega življenskega sloga, da izstopa iz povprečja ipd., ne pa da mularija na jugece natika remuse in apexe upajoč da bodo leteli vsaj 200 na uro (oz 250 s spojlerji in pragovi

)...
P.S. Intercooler je oznaka, ki se uporablja predvsem v povezavi z dizelskimi motorji s turbinskimi polnilniki (ki odlično izkoriščajo visoko kompresijo). Dejansko se gre za sistem, ki zrak ohladi, preden se prisilno napolni v izgorevalni prostor - hladen zrak pod vplivom toplote ekspandira in tako še poveča kompresijo za še večji izkoristek moči. (dvomim, da vi se taka stvar dala dobit v povezavi z športnimi filtri za bencinske motorje - se pa strinjam, da bi stvar morala kar delovati...)