Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Freshvictim
Novinec
 
Prispevkov: 207
Pridružen: To okt 22, 2002 8:29 pm

TUNING

Napisal/-a Freshvictim Po maj 12, 2003 8:03 pm

No pocasi se odpravlam tunirat, svoj avto.

Me pa seveda nekaj stvari zanima, predusem kak nasvet nebi skodil.
SEdaj je avto spuscen ampak nimam hom. torej moram to postimat tako da kupim, druge fedre, to me pride recimo APEX 36 000 sit verjetno brez montaze, ce bi pa ze to menjal sem pa mislil tudi blazilce.... kaj svetujete.
ZA to bi dobil homologacijo....
Kera firmo bi mi pa se priporocili, da bi dal fedre, predusem iscem da bi imel spredaj spuscenega vec kot zadaj!

Potem za izpuh sem zvedel od lastnika da je od NOVAKA, torej bom dobil hom. *no upam*

Potem me zanima, kako bi se obneslo da bi imel spredaj malo ozje gume kot zadaj, recimo 195 spredaj 205 zadaj???
In koliko se sploh spravi na bravota, dal bom pa 15 col, in tudi to bom moral homologirat.

U potem diski, sedaj bom menjal najprej pakne,kere priporocate, TAROX, ker imam v mislih tarox diske, v nadaljevanju

Pa se mogoce ker filter bi lahko dal gor da bi recimo pridobil, samo kako izbolsavo ter, malenkost na zvoku, ker trenutno mam enga neznanga gor, in samo rohni mi ze kar najeda!
 
bobetko
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: So sep 14, 2002 6:11 pm
Kraj: Ljubljana

Re: TUNING

Napisal/-a bobetko Po maj 12, 2003 8:10 pm

Freshvictim je napisal/-a:No pocasi se odpravlam tunirat, svoj avto.

Me pa seveda nekaj stvari zanima, predusem kak nasvet nebi skodil.
SEdaj je avto spuscen ampak nimam hom. torej moram to postimat tako da kupim, druge fedre, to me pride recimo APEX 36 000 sit verjetno brez montaze, ce bi pa ze to menjal sem pa mislil tudi blazilce.... kaj svetujete.
ZA to bi dobil homologacijo....
Kera firmo bi mi pa se priporocili, da bi dal fedre, predusem iscem da bi imel spredaj spuscenega vec kot zadaj!

Potem za izpuh sem zvedel od lastnika da je od NOVAKA, torej bom dobil hom. *no upam*

Potem me zanima, kako bi se obneslo da bi imel spredaj malo ozje gume kot zadaj, recimo 195 spredaj 205 zadaj???
In koliko se sploh spravi na bravota, dal bom pa 15 col, in tudi to bom moral homologirat.

U potem diski, sedaj bom menjal najprej pakne,kere priporocate, TAROX, ker imam v mislih tarox diske, v nadaljevanju

Pa se mogoce ker filter bi lahko dal gor da bi recimo pridobil, samo kako izbolsavo ter, malenkost na zvoku, ker trenutno mam enga neznanga gor, in samo rohni mi ze kar najeda!


Kar se tiče amortizerjev je najboljš da kontaktiraš Turenška me nje zrihtu za Bravota komplet nižanje +homologacija za cca.47000 SIT za diske si se tud dobr odloču pa če sem prov razumu maš bravota ana dej pošl kašn pm da kakšno rečeva kva pravš 8)
 
Dani
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Pe jan 10, 2003 8:44 pm

Re: TUNING

Napisal/-a Dani Po maj 12, 2003 8:29 pm

Freshvictim je napisal/-a:Potem me zanima, kako bi se obneslo da bi imel spredaj malo ozje gume kot zadaj, recimo 195 spredaj 205 zadaj???
In koliko se sploh spravi na bravota, dal bom pa 15 col, in tudi to bom moral homologirat.



Mislim, da morajo vse 4 gume biti enakih dimenzij
Zadnjič spremenil Dani, dne Pe mar 04, 2005 5:29 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
bobetko
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: So sep 14, 2002 6:11 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bobetko Po maj 12, 2003 8:49 pm

Za gume je pa tko: vse 4 gume morajo biti enakih dimenzij, enakega hitrostnega razreda, ..... na bravota lahko daš 195/50/15 kar je širše in nižje od tega pa moraš homologirat ma pa kolega gor 215/40/17 in zgleda noro 8)
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Po maj 12, 2003 11:11 pm

bobek je napisal/-a:Za gume je pa tko: vse 4 gume morajo biti enakih dimenzij, enakega hitrostnega razreda, ..... na bravota lahko daš 195/50/15 kar je širše in nižje od tega pa moraš homologirat ma pa kolega gor 215/40/17 in zgleda noro 8)


Nevem kak je hitrostnimi razredi na tehnicnem ti ziher nebojo gnjavili!!!
Pa se za sirino gum dvomim da bo keri kaj tezil!!!
za mojga je tudi predvideno max 155 pa grem na tehnicnega z 165 pa niso meli kaj rect!!! Dvomim da bi kaka ena mera vec bilo sporno za vec stevilk sirse pa je!!!
Res pa je da morajo vse gume biti enake dimenzije!!

Sam je pa zanimivo recimo opel speedster al pa smart al pa kaki podobn avto, zakaj pa oni lahko majo spredaj ozje gume zadaj pa sirse?
Dvomim da pozna keri odgovor :?:
 
Uporabniški avatar
RegY
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6720
Pridružen: Pe okt 25, 2002 1:18 am
Kraj: MariboR

Napisal/-a RegY Po maj 12, 2003 11:16 pm

ker so tako uvoženi originali in so tako homologirani
Slika
 
Uporabniški avatar
Tomo
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4744
Pridružen: Ne apr 06, 2003 10:13 pm

Napisal/-a Tomo To maj 13, 2003 7:25 pm

monster_d je napisal/-a:
bobek je napisal/-a:Za gume je pa tko: vse 4 gume morajo biti enakih dimenzij, enakega hitrostnega razreda, ..... na bravota lahko daš 195/50/15 kar je širše in nižje od tega pa moraš homologirat ma pa kolega gor 215/40/17 in zgleda noro 8)


Nevem kak je hitrostnimi razredi na tehnicnem ti ziher nebojo gnjavili!!!
Pa se za sirino gum dvomim da bo keri kaj tezil!!!
za mojga je tudi predvideno max 155 pa grem na tehnicnega z 165 pa niso meli kaj rect!!! Dvomim da bi kaka ena mera vec bilo sporno za vec stevilk sirse pa je!!!
Res pa je da morajo vse gume biti enake dimenzije!!

Sam je pa zanimivo recimo opel speedster al pa smart al pa kaki podobn avto, zakaj pa oni lahko majo spredaj ozje gume zadaj pa sirse?
Dvomim da pozna keri odgovor :?:

Po moje zaradi majhnih oblik(ker so majhni), pac taksni so ze original.(Po moje)
 
Uporabniški avatar
Alex
Uporabnik
 
Prispevkov: 890
Pridružen: Pe okt 25, 2002 2:37 pm
Kraj: 'Zgornja' Primorska

Napisal/-a Alex Sr maj 14, 2003 1:44 pm

monster_d je napisal/-a:
bobek je napisal/-a:Za gume je pa tko: vse 4 gume morajo biti enakih dimenzij, enakega hitrostnega razreda,..


Sam je pa zanimivo recimo opel speedster al pa smart al pa kaki podobn avto, zakaj pa oni lahko majo spredaj ozje gume zadaj pa sirse?
Dvomim da pozna keri odgovor :?:


Seveda majo zadaj sirse ker je to ze original, tista naknadna homologacija pa pac tu ni mozna! Slika

LP in pa kar se da varno :vrum
___________________________________________________________
There's no better car than SAXO 1.6i 16V VTS 130bhp ... for students... :rofl
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Sr maj 14, 2003 5:02 pm

monster_d je napisal/-a:
bobek je napisal/-a:Za gume je pa tko: vse 4 gume morajo biti enakih dimenzij, enakega hitrostnega razreda, ..... na bravota lahko daš 195/50/15 kar je širše in nižje od tega pa moraš homologirat ma pa kolega gor 215/40/17 in zgleda noro 8)


Nevem kak je hitrostnimi razredi na tehnicnem ti ziher nebojo gnjavili!!!
Pa se za sirino gum dvomim da bo keri kaj tezil!!!
za mojga je tudi predvideno max 155 pa grem na tehnicnega z 165 pa niso meli kaj rect!!! Dvomim da bi kaka ena mera vec bilo sporno za vec stevilk sirse pa je!!!
Res pa je da morajo vse gume biti enake dimenzije!!

Sam je pa zanimivo recimo opel speedster al pa smart al pa kaki podobn avto, zakaj pa oni lahko majo spredaj ozje gume zadaj pa sirse?
Dvomim da pozna keri odgovor :?:

HOMOLOGIRANO je tako... sej pomojem bi ti tut pri nas tako homologiral..samo nevem na kasni osnovi :)
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Sr maj 14, 2003 8:46 pm

Dvomim da bi lahk tak homologiral!!!
Sicer pa ilegala :)
Sem na jugicu en cas mel spredaj 165 zadaj pa 175 pa se je lepo ceste drzo!
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov