Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Poseidon Atlantis
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: So apr 09, 2005 10:19 pm

odgovor

Napisal/-a Poseidon Atlantis Ne apr 10, 2005 4:09 pm

Enga je zanimal kolk se je zboljšal:
Vozim Mazdo 6 CD 120KM 310Nm/2000 (prej), zdej ko je dodan čip je pa 140KM in 350Nm. Kupu sm ga pa v isti trgovini kot sm nabavu avto in oni so ga tud montiral.

Tale ka me je napizdil je pa že celo življenje v kamionih, ima firmo s šleparji in je poslušal svoje kolege, ki so dajali čipe v kamione (ker so šli prepočasi polno obremenjeni v klanec), nato pa so uničili motorje zaradi pregretja. Jest osebno mislem, da ima to malo skupnega s tunningom avtomobilov.
 
Uporabniški avatar
Yagi-san
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1680
Pridružen: So mar 13, 2004 11:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Yagi-san Ne apr 10, 2005 4:28 pm

Računaj, da tovarne že serijsko '' zaprejo mašine'', da prilagodijo avto vsem voznikom. Če chipaš in voziš normalno ( ne goniš mrzlega in ne ugasneš takoj vrele turbine) se nimaš česa bati in lepo uživaj v vožnji. Glede strica, naj on tunba svoje, ti pa uživaj!!!!




Yagi-san
 
Uporabniški avatar
mamomu
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: Pe sep 03, 2004 7:24 am

Napisal/-a mamomu To apr 12, 2005 12:19 pm

Ne poslušaj strica! Nima pojma! Še je s "stare šole"!
Če boš vozil normalno neboš naredil mašini nobene škode. Če pa boš tiščal mrzlo mašino pa bo ti z ali brez tuninga CRKNILA!
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Re: odgovor

Napisal/-a Pugi To apr 12, 2005 12:46 pm

Poseidon Atlantis je napisal/-a:Enga je zanimal kolk se je zboljšal:
Vozim Mazdo 6 CD 120KM 310Nm/2000 (prej), zdej ko je dodan čip je pa 140KM in 350Nm. Kupu sm ga pa v isti trgovini kot sm nabavu avto in oni so ga tud montiral.

Tale ka me je napizdil je pa že celo življenje v kamionih, ima firmo s šleparji in je poslušal svoje kolege, ki so dajali čipe v kamione (ker so šli prepočasi polno obremenjeni v klanec), nato pa so uničili motorje zaradi pregretja. Jest osebno mislem, da ima to malo skupnega s tunningom avtomobilov.


Ja sj maš cagar za temp. Sploh pa ni problem pri čipanju temperatura ampak prej kej drugega... Kamjoni so neki drugega ;) To boš vedel takrat, ko boš držal v roki turbino od kakega volvaka :D
Slika
 
Poseidon Atlantis
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: So apr 09, 2005 10:19 pm

Napisal/-a Poseidon Atlantis To apr 12, 2005 1:33 pm

Ste me prov potolažili. Jest tud upam de ne bo težav, ka ga nikol ne "šponam do konca", ampak vozim večino čist normalno.
Sej v bistvu sm zato kupu čip, da pr nižjih obratih lepše prede, ker serijsko je kr mal podhranjen in rab kr mal čez 2000 obratov da normalno stece. Zdaj pa zelo lepo teče ze tam okol 1800 al pa 1900 obratov brez občutka da ne more dihat.

Čip je res super stvar!!!!
 
Uporabniški avatar
Duke
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Če jan 30, 2003 5:48 pm

Napisal/-a Duke To apr 19, 2005 9:59 am

Pri Mazdi imam mešane občutke. Praviš, da so ti montirali čip kar tam, kjer si jo kupil.
Nekateri prodajalci Mazde propagirajo modul, ki ga priključijo na senzor tlaka na skupnem vodu. Ta modul potem sporoča motorni elektroniki NIŽJI tlak kot je v resnici, zato elektronika daje visokotlačni črpalki signal, naj dela več tlaka. Na ta način (z zvišanim tlakom v skupnem vodu) potem pride v valje več goriva. Zadeva načeloma dela pri novih in malo rabljenih motorjih. Ko ima motor več kilometrov, črpalka enostavno ne zmore več tako visokega tlaka, kot ga zahteva čip. Vbrizgalne šobe so bistveno bolj obremenjene, ker so izpostavljene večjim tlakom in zato so menjave bolj pogoste. Pomembno je, da je modul priključen zaporedno in gre le za potvarjanje podatkov. Tovrstni moduli so v nabavi sorazmerno poceni in dajejo prodajalcu dober zaslužek.
Drugi prodajalci delajo z moduli, ki ne vplivajo na tlak goriva, ne obremenjujejo črpalke in šob, ampak le spreminjajo trajanje pilotskega in glavnega vbrizga v okviru parametrov, ki so programirani v motorni elektroniki. Ti moduli so priključeni vzporedno na originalno instalacijo. Ne potvarjajo podatkov, temveč le spreminjajo parametre za delovanje vbrizgalnih šob, ČE je in KO je potrebno. Če motor ne dobi dovolj zraka, tudi elektronika ne da ukaza za več goriva. Resni proizvajalci takih modulov prevzemajo poleg nekajletne garancije na sam modul, tudi garancijo na motor, menjalnik in pogonski sklop. TUV certifikat in skladnost z normami o izpušnih plinih sta samoumevna.

LP
Duke
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 21 gostov