Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
red_mamba
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: To jul 02, 2002 7:36 pm

trubo on demand

Napisal/-a red_mamba To jul 02, 2002 7:40 pm

Mene pa zanima če bi se obneslo recimo da bi namesto trubine ali komresorja v avto vgradil elektro turbino/kompresor. Torej da ga nebi gnal izpuh oziroma motor ampak elektromotor. Tko bi lahko izbiral kadar bi nucal bi mel prižgano, ko bi šparal z bencinom bi mel pa izklopleno? Lahko bi potem s pomočjo elektronike tudi meril obrate motorja in bi lahko poljubno določal krivuljo obratov elektro turbine. Ko bom mel svoj avto (še šparam :) ) bom to ziher sprobal, ka pa vi mislite se bo to obneslo?
Bad things happen to good people all the time for no reason!

Adijo Slovenija
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Re: trubo on demand

Napisal/-a monster_d To jul 02, 2002 9:55 pm

Kolikor vem vsi elektromotorji dajo manjso moc kot masine na benz. Vsekakor pa bi blo vredno probat kaj bi s tega nastalo!!!
 
vladek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 706
Pridružen: Če feb 14, 2002 10:20 am

Re: trubo on demand

Napisal/-a vladek Sr jul 03, 2002 5:26 am

red_mamba: mislim da je nesmiselno, itak v primeru turbine je izkoristek motorja boljsi in ne slabsi, zaradi navora porabi tudi manj in ne vec ... tako da tisto o izklopljeni turbini ne bi slo skozi. Je pa se nekaj, kompesorji imajo veliko manjse obrate kot sama turbina ... turibne se ponavadi vrtijo z zelo visokimi obrati, za tako zadevo bi pa moral imet ze res zelo mocan elektromotor ki bi pokuril kar nekaj moci ...
Slika
 
Uporabniški avatar
red_mamba
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: To jul 02, 2002 7:36 pm

Re: trubo on demand

Napisal/-a red_mamba Sr jul 03, 2002 10:05 am

ja seveda da s takim k je v walkmanu ne boš nč naredil. V mislih sem imel brezkrtačne motorje (ki jih uporabljajo modelarji), ki se vrtijo z 20000RPM in več ter majo krepko moči preko 100W. Seveda bi mogu pol tud močnejši dinamo met. Vrtenje turbine pa ni tako velik napor za motor. To je motor praktično neobremenjen in bi se vrtel z obrati blizu svojemu praznemu teku.
Bad things happen to good people all the time for no reason!

Adijo Slovenija
 
vladek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 706
Pridružen: Če feb 14, 2002 10:20 am

Re: trubo on demand

Napisal/-a vladek Sr jul 03, 2002 12:07 pm

moje osebno misljenje je da je to samo kompliciranje :) veliko lazje in bolj ekonomicno je porabiti izpusne pline, s tem v bistvu ne obremenjujes motorja prakticno nic...
Slika
 
Uporabniški avatar
MITT
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: To apr 23, 2002 11:41 am

Re: Re: trubo on demand

Napisal/-a MITT Sr jul 03, 2002 8:00 pm

Nic ne bo z elektro motorjem: sicer pa zadeva ze obstaja - mislim, da se imenuje Ram Air nekaj intake... v kompleti s sportnim zracnim filtrom: http://www.electricsupercharger.com/
AMpak seveda, ce pogledate prirastke moci so minimalni, kot pa samo s sportnim filtrom. Vedt morate se nekaj, pri 6.000rpm+ je sesanje zraka ze precej veliko - tekmovalni MB CLK GTR (ne bi vedel oznake) 300 litrov zraka na sekundo !!!!!?? Najdte mi tak elektricni fen... Ce bi ga ze dobil, bi morala bit moc parkrat vecja od moci avtomobilskega motorja... da o dimenzijah ne bi...
Se druga stvar: TURBINSKI polnilnik IZKORISTI moc izpusnih plinov, ki bi sla drugace ven v izpuh. Tako da sam izkoristek motorja (ne pa poraba bencina) je vecji!

BO treba kr sparat in kupt turbaca...


[Sporočilo uredil/a MITT na dan 03.07.2002 ob 20:02 GMT]
The Fear Of The Speed
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Re: Re: Re: trubo on demand

Napisal/-a dobek Sr jul 03, 2002 9:56 pm

MITT pravi:

AMpak seveda, ce pogledate prirastke moci so minimalni, kot pa samo s sportnim filtrom. Vedt morate se nekaj, pri 6.000rpm+ je sesanje zraka ze precej veliko - tekmovalni MB CLK GTR (ne bi vedel oznake) 300 litrov zraka na sekundo !!!!!?? Najdte mi tak elektricni fen...
[Sporočilo uredil/a MITT na dan 03.07.2002 ob 20:02 GMT]



ce se dobro spomnim enih podatkov ma najmocnejso serijsko klimo alfda 166, ki precrpa 270l zraka na minuto...ne sekundo ;)


btw...pri taki porabi zraka pravzaprav ne upam/nocem poznat porabe bencina (sicer pa je tako ali tako dirkalni:D)
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
ferrarist
Novinec
 
Prispevkov: 201
Pridružen: Ne avg 04, 2002 4:13 pm

Re: trubo on demand

Napisal/-a ferrarist Ne avg 04, 2002 4:14 pm

ej,nvem zakaj bi uklaplju in sklaplju turbino,k itak motorja ne obremeni-prakticno nic(ce jo poganja izpuh)...poraba goriva pa je tko al tko ista s turbino alpa brez-se prav da je najbolse ce kupis avto s turbo motorjem original(vw golf gti 1,8 turbo-180 hp,stunas ga lohko na 220 hp)
Slika
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Re: trubo on demand

Napisal/-a din Ne avg 04, 2002 6:13 pm

pa še en majhen problem je da so turbo motorji kondtrukcijsko popolnoma različni od navadnih motorjev. Na zunaj se zdijo enaki znotraj pa je vse drugačno. Drugače pa tehnologija za vklop in izklop turbo polnilca ali v bistvu kompresorja že obstaja z elektro sklopko, ki vkljapla ali izklaplja polnilec (primer si lahko pogledaš v filmu Mad Max). Podobno tehniko pa uporablja v današnjem času tudi mercedes pri svojih Kompresorskih motorjih.
Slika
 
ferrarist
Novinec
 
Prispevkov: 201
Pridružen: Ne avg 04, 2002 4:13 pm

Re: trubo on demand

Napisal/-a ferrarist Ne avg 04, 2002 9:23 pm

elektro sklopki je bolje rect elektro ventil,ki naredi bypass mimo turbine(mi je povedu stric k je tehnik ekspert za honda+citroen):-B)
Slika
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Re: trubo on demand

Napisal/-a din Ne avg 04, 2002 10:07 pm

Imaš v osnovi dve varianti prisilnega polnjenja zraka v sesalni prostor motorja. Eden je Turbo LADER, ki dobiva pogon od izpušnih plinov. Ta drugi pa je Turbo KOMPRESOR, ki dobiva pogon direktno od motorja preko zobatega jermena, kot sem že prej omenil uporablja to tehniko mercedes, bolj razširjeno pa se da videt pr tractor pullingu. Tam je ta pogon stalen obstaja pa možnost vklopa z elektro sklopko podobno kot pri klima napravi, simple as that ;)
Slika
 
ferrarist
Novinec
 
Prispevkov: 201
Pridružen: Ne avg 04, 2002 4:13 pm

Re: trubo on demand

Napisal/-a ferrarist Po avg 05, 2002 6:21 pm

ja,ja,mas prou,sam sm hotu povedat da v vecini primerov dela turbina brez sklopke...
turbina dela cel cas,sam je zravn elektro magnetni ventil,ki odpira oz. zapira bypass,ki je speljan mimo turbine-ce je bypass odprt,turbina ne bo ustvarjala pritiska v uplinjacu,v nasprotnem primeru pa ga bo.
mislm,da je najbolse,ce turbino poganja izpuh,ker se jo da lazje kontrolirat(avto ne cuka,ker ni takojsnjega povecanja moci,ampak turbina vlece nekoliko ze pri nizkem pretoku zraka(delno odprt uplinjac),zato se tisti sunki precej ublazijo)
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov