Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
AIRbrush
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Ne sep 08, 2002 3:50 pm
Kraj: Kamnik

Zamenjava motorja pri Yugecu!

Napisal/-a AIRbrush Po maj 19, 2003 10:57 am

Se komu sanja kateri motorji se dajo montirat kaj v Yugota? Nekaj sem študiral o Unotovi 1.4 turbo pa ne vem če se da. Help me pleasee!
 
Uporabniški avatar
Alex
Uporabnik
 
Prispevkov: 890
Pridružen: Pe okt 25, 2002 2:37 pm
Kraj: 'Zgornja' Primorska

Napisal/-a Alex Po maj 19, 2003 11:34 am

Pocak na TechnoBoya on je ze neki govoru o tem ce se ne motm!

LP in pa kar se da varno :vrum
___________________________________________________________
There's no better car than SAXO 1.6i 16V VTS 130bhp ... for students... :rofl
 
[YuGo]
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 581
Pridružen: Če apr 03, 2003 9:18 am
Kraj: Lenart

Napisal/-a [YuGo] Po maj 19, 2003 2:12 pm

uno turbo se da...da pa se tudi osnovni motor predelat v 100+ KM z močnimi predelavami...paše pa tudi od ritmota 90 itd. :)

v yugeca paše skoraj vse:)


lp
 
Uporabniški avatar
Yugovar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 76
Pridružen: Pe feb 07, 2003 2:28 pm

Napisal/-a Yugovar Po maj 19, 2003 2:38 pm

v jugota pase vse,...
-od uno turbo 1.4 pase, samo ni najbols varjanta kr se pr fiatu turbine rade kvarjo
-potem imas lancia 1.3 , 1.6, celo 2.0
-fiat tipo tud sede notr
vglavnem od fiata pase dost notr, brez dodatnih predelav( logicno nosilce mors nardit pa pojacat,...)

samo je problem pole z a -testi,....

tko da pomoje se ti najbolj splaca da vzames original masino od yugo 65(1.3 EFI), in jo predelas tko ku jo majo za GHD, tko da mas okoli 115 -120 KM,....
yugo-perpetum mobile
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Po maj 19, 2003 3:57 pm

da se prakticno vse....
brez predelave... pa
uno
tempra
lanca
regata
samo na teh. 1000000000% neprides cez
cene bi ze jaz dal..
jest se bom tega takole lotil....
1.1 povrtal na 1.4 ... od uno turbo bate... turbina..
u bistvu bom nabavil od uno turbo... lupino pa od 1.1

ro 2x drazje..samo edina varianta da "nategnes" kapse oz.. na teh. pregledu.. druge ni
porajtaj kolk folk prodaja jugote z nestandardnimi masinami..
mocno odvetujem
edino za drage...
V8 POWER
 
GVX
Novinec
 
Prispevkov: 114
Pridružen: Pe apr 18, 2003 8:30 pm

Napisal/-a GVX Po maj 19, 2003 6:24 pm

TechnoBoy je napisal/-a:1.1 povrtal na 1.4 ... od uno turbo bate... turbina..
u bistvu bom nabavil od uno turbo... lupino pa od 1.1

ro 2x drazje..samo edina varianta da "nategnes" kapse oz.. na teh. pregledu.. druge ni
porajtaj kolk folk prodaja jugote z nestandardnimi masinami..
mocno odvetujem
edino za drage...


Tehno!
Če boš montiral turbino, moraš uporabiti cel motor od uno turbo!
Razlika ni samo v kubikih in batih ampak se razlikuje tudi glava, ki ima več vijakov (se jih takoj vidi), ventili so polnjeni z natrijem, blok je zaradi daljšega hoda daljši (za enajst milimetrov),...
Spremembe so vidne na zunaj, motor pa je najbolj podoben motorju iz floride.
Mislim da je najboljša varijanta za koga nategnit, če naviješ standardni motor.
Obstaja celo knjiga z vsemi merami in potrebnimi spremembami za grupo A. Izdala jo je Crvena zastava in jo po mojem lahko dobiš pri kakem dirkaču.Predelave pa niso tako zahtevne da jih z malo žilice ne bi mogel opraviti vsak sam!
Če nimaš volje za kaj takega pa nesi glavo k Urbančiču in ti za kake 40.000 izvleče 80-85km brez predelav spodnjega dela motorja.Če dodaš še odmično se moč dvigne še za 6-8 km.
Pa lep pozdrav GVX
p.s. tisti, ki je imel nos v fiču je vse informacije dobil iz interneta, imel pa je plina za 20ks in če mu ne bi drsela sklopka bi imel zeloo dobre čase!!
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Po maj 19, 2003 6:34 pm

Pa od fiat ritmo 1.5 85KM gre tudi not!!!
Zasledil sem ze da pase not masina od honde!
Drugac pa naj bi sla noter masina od fiat tipo 1.6, se baje nosilci pasejo, uglavnem brez predelav, samo karoserijo je treba pojacat!
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Po maj 19, 2003 6:45 pm

ti a ti mas od floride odmicno ? a bi navadna od floride kaj pomagalka ? ker mam doma eno florido 1.4
V8 POWER
 
GVX
Novinec
 
Prispevkov: 114
Pridružen: Pe apr 18, 2003 8:30 pm

Napisal/-a GVX Po maj 19, 2003 6:57 pm

Jaz imam odmično od lancie 1.3 in ima še manjše kote kot tista v yugu.Motor zato vleče iz nule.Tista od floride je po mojem podobna yugovi (florida doseže največjo moč pri nizkih obratih).Od navadnih je najboljša tista od fiata 1.3, ki je imel 75 ks.
gvx
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Po maj 19, 2003 7:04 pm

aham... kaj je pa misljeno lajsana ? kje jo lahko lajsas.. pismo ce bi mel $$$ bi uno nabavil....tvojo.. .samo.. ni..
V8 POWER
 
GVX
Novinec
 
Prispevkov: 114
Pridružen: Pe apr 18, 2003 8:30 pm

Napisal/-a GVX Po maj 19, 2003 7:23 pm

TechnoBoy je napisal/-a:aham... kaj je pa misljeno lajsana ? kje jo lahko lajsas.. pismo ce bi mel $$$ bi uno nabavil....tvojo.. .samo.. ni..

Ne štekam. A ti bi odmično lajšal?
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Po maj 19, 2003 7:32 pm

GVX je napisal/-a:
TechnoBoy je napisal/-a:aham... kaj je pa misljeno lajsana ? kje jo lahko lajsas.. pismo ce bi mel $$$ bi uno nabavil....tvojo.. .samo.. ni..

Ne štekam. A ti bi odmično lajšal?
hmm do zdaj sem vedel samo za vztrajnik..samo poj sem na monsterjevi strani bral da mas ti ( domnevam po nicku) da mas lajsano odmicno
GVX




PODATKI O VOZILU :

MODEL : YUGO KORAL 65 GVX

MOTOR :
-Najvecja moc -109KM pri 5.200obratih na minuto
-Najvecji navor -130Nm pri 3.200obratih na minuto
-Povecana prostornina motorja na 1558ccm
-Glavna gred yugo florida in do max. olajsana-Glava motorja od lancie 1.3
-Krajse ojnice
-Povecani kanali
-Za 2mm vecji ventili
-Ojnice pobrusene in spolirane
-Pobrusen oz. zlajsan vztrajnik
-Dirkalna sklopka
-Krajsi diferencial
-Komplet izpuh iz cevi fi55
-Sporten filter
a je to tvoj yugo ?
V8 POWER
 
GVX
Novinec
 
Prispevkov: 114
Pridružen: Pe apr 18, 2003 8:30 pm

Napisal/-a GVX Po maj 19, 2003 7:52 pm

To je moj yugo, a tam piše "glavna gred od floride do max olajšana"
GLAVNA gred ne odmična.Odmične ne moreš spreminjati!
L.P gvx
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Po maj 19, 2003 8:03 pm

:oops: :oops:
ok kaj bi z glavno gredjo pridobil ? kok KM ? brez lajsaanja
V8 POWER
 
[YuGo]
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 581
Pridružen: Če apr 03, 2003 9:18 am
Kraj: Lenart

Napisal/-a [YuGo] Po maj 19, 2003 10:02 pm

GVX čestitam za dobro tekmovanje na dragu.

prii kaj na naslednje srečanje pogledat.

lp
 
GVX
Novinec
 
Prispevkov: 114
Pridružen: Pe apr 18, 2003 8:30 pm

Napisal/-a GVX To maj 20, 2003 7:21 am

Yugo, hvala za čestitke. Tisti s corso mi je dal 3 stotinke.Bo drugič še boljše a bom verjetno štartal v višjem razredu (če se bo NOS obnesel in mi motor ne bo razpadel).

Tehnoboy:če daš glavno gred od floride pridobiš kar nekaj (ne vem koliko km) a potrebno je zamenjati ojnice ker bi drugače zaradi daljšega hoda bati trčili v glavo.
Treba je še malo zbrusiti blok da se gred zaradi daljših ročic lahko vrti.
Če je gred olajšana pridobiš zelo malo moči.Se pa pozna ker motor hitreje pridobiva obrate (enako kot če postružiš vztrajnik).Po vsakem lajšanju pa morajo vsi deli na centriranje!!!
Če hočeš največ km za najmanj denarja naredi to kot sem ti včeraj napisal.
Sem imel yuga na tak način in se obnese.Prevozil sem 50.000 km (večino poln plin) brez kake večje okvare!!Imel sem odmično 300 stopinj in motor se je zavrtel do 9000.
L.P. gvx
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell To maj 20, 2003 11:32 am

kaj si vceraj napisal ?
V8 POWER
 
GVX
Novinec
 
Prispevkov: 114
Pridružen: Pe apr 18, 2003 8:30 pm

Napisal/-a GVX To maj 20, 2003 12:23 pm

GVX je napisal/-a:Mislim da je najboljša varijanta za koga nategnit, če naviješ standardni motor.
Obstaja celo knjiga z vsemi merami in potrebnimi spremembami za grupo A. Izdala jo je Crvena zastava in jo po mojem lahko dobiš pri kakem dirkaču.Predelave pa niso tako zahtevne da jih z malo žilice ne bi mogel opraviti vsak sam!
Če nimaš volje za kaj takega pa nesi glavo k Urbančiču in ti za kake 40.000 izvleče 80-85km brez predelav spodnjega dela motorja.Če dodaš še odmično se moč dvigne še za 6-8 km.

TO sem včeraj napisal.
lp gvx
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell To maj 20, 2003 12:35 pm

hmm.. .a mi lahko povces..konkratno kaj ... ker nazalost nimam knige...
V8 POWER
 
GVX
Novinec
 
Prispevkov: 114
Pridružen: Pe apr 18, 2003 8:30 pm

Napisal/-a GVX To maj 20, 2003 12:44 pm

Ne morem preko foruma ker je kar nekaj .Če je cela knjiga o tem, keko ti naj jaz razložim v par vrsticah.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost