TechnoBoy je napisal/-a:1.1 povrtal na 1.4 ... od uno turbo bate... turbina..
u bistvu bom nabavil od uno turbo... lupino pa od 1.1
ro 2x drazje..samo edina varianta da "nategnes" kapse oz.. na teh. pregledu.. druge ni
porajtaj kolk folk prodaja jugote z nestandardnimi masinami..
mocno odvetujem
edino za drage...
hmm do zdaj sem vedel samo za vztrajnik..samo poj sem na monsterjevi strani bral da mas ti ( domnevam po nicku) da mas lajsano odmicnoGVX je napisal/-a:TechnoBoy je napisal/-a:aham... kaj je pa misljeno lajsana ? kje jo lahko lajsas.. pismo ce bi mel $$$ bi uno nabavil....tvojo.. .samo.. ni..
Ne štekam. A ti bi odmično lajšal?
a je to tvoj yugo ?GVX
PODATKI O VOZILU :
MODEL : YUGO KORAL 65 GVX
MOTOR :
-Najvecja moc -109KM pri 5.200obratih na minuto
-Najvecji navor -130Nm pri 3.200obratih na minuto
-Povecana prostornina motorja na 1558ccm
-Glavna gred yugo florida in do max. olajsana-Glava motorja od lancie 1.3
-Krajse ojnice
-Povecani kanali
-Za 2mm vecji ventili
-Ojnice pobrusene in spolirane
-Pobrusen oz. zlajsan vztrajnik
-Dirkalna sklopka
-Krajsi diferencial
-Komplet izpuh iz cevi fi55
-Sporten filter
GVX je napisal/-a:Mislim da je najboljša varijanta za koga nategnit, če naviješ standardni motor.
Obstaja celo knjiga z vsemi merami in potrebnimi spremembami za grupo A. Izdala jo je Crvena zastava in jo po mojem lahko dobiš pri kakem dirkaču.Predelave pa niso tako zahtevne da jih z malo žilice ne bi mogel opraviti vsak sam!
Če nimaš volje za kaj takega pa nesi glavo k Urbančiču in ti za kake 40.000 izvleče 80-85km brez predelav spodnjega dela motorja.Če dodaš še odmično se moč dvigne še za 6-8 km.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost