Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

oktani vs. kompresija

Napisal/-a JohnyR To maj 10, 2005 8:41 am

A ve kdo mogoče formulo oz podatke za pretvarjanje oktanov goriva v kompresijski faktor.

Zanima me predvsem, kolika je največja kompresija, ki jo prenese 98 oktansko gorivo ( EURO PLUS 98 ) .
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Sr maj 11, 2005 8:42 am

A res nihče ne ve?

Da še povem zakaj bi rabil ta podatek.

v eni temi (link spodaj) pišem o Oplu, ki sem ga dobil za na mobikrog, in bi mu rad kot eno od predelav povečal kompresijo, pa me zanima kje je meja.

http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... highlight=
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
cheno
Uporabnik
 
Prispevkov: 861
Pridružen: So dec 13, 2003 12:06 am
Kraj: Laibach
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Sr maj 11, 2005 9:24 am

Takih strani sm tudi jaz našel malo morje, vendar mi nič ne pomagajo.

Na teh straneh sam piše kaj pomeni oktansko število, kar pa vem že od nekdaj.


Rabim vedet kako prevesti oktansko število v največjo možno kompresijo.
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
cheno
Uporabnik
 
Prispevkov: 861
Pridružen: So dec 13, 2003 12:06 am
Kraj: Laibach

Napisal/-a cheno Sr maj 11, 2005 9:26 am

z dodajanjem svinca...
"glas boxerskega puhala"
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Sr maj 11, 2005 9:28 am

cheno je napisal/-a:z dodajanjem svinca...


Vidim, da še kr ne razumeš.

Hočem povečat kompresijo motorja, ne pa oktansko število goriva.
http://www.raceland.si
 
a33
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: Sr maj 11, 2005 9:37 am

Napisal/-a a33 Sr maj 11, 2005 9:41 am

z 98 ko ne bo šlo kaj extra, kompresija je odvisna tud od oblike zgor, prostora svečke itd ... za 4 T nekje do 12:1 2 T tud do 15. čeprav eni klenkajo že pri 10:1.

kak avto pa maš - mislim motor ? ma senzor klenkanja
 
Uporabniški avatar
cheno
Uporabnik
 
Prispevkov: 861
Pridružen: So dec 13, 2003 12:06 am
Kraj: Laibach

Napisal/-a cheno Sr maj 11, 2005 9:57 am

z dodajanjem svinca zvišaš mejo samovžiga(klenkanja) in iz tega sledi da lahko povečaš kompresijo motorja!!!
"glas boxerskega puhala"
 
Uporabniški avatar
cheno
Uporabnik
 
Prispevkov: 861
Pridružen: So dec 13, 2003 12:06 am
Kraj: Laibach

Napisal/-a cheno Sr maj 11, 2005 10:01 am

JohnyR: ti si spraševal do koliko lahko povečaš kompresijo, kakšne standardne formule ni, eni motorji prej začnejo klenkat drugi pozneje(kot je napisal a33).

jest sem ti napisal kako preprečiš samovžig bencina(z dodajanjem svinca mu ne zvišaš oktane), do samo vžiga pa pride če je previsoka kompresija oz. premalo oktanski bencin(to velja za bencin brez dodatka svinca, če mu dodaš svinec je oktansko število enako, vendar ima višji nivo samovžiga - do klenkanja pride dosti pozneje)
"glas boxerskega puhala"
 
a33
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: Sr maj 11, 2005 9:37 am

Napisal/-a a33 Sr maj 11, 2005 10:04 am

misliš svinčev tetraetil , - tekoć dodatek in strupen ! pa ne vem kje bi ga dobil, ker se že dolgo ne uporablja več.

kupi si kak STP Octane booster al podobno pa 98 ko daj not pa bo.s kompresijo pa ne pretiravat.
 
Uporabniški avatar
cheno
Uporabnik
 
Prispevkov: 861
Pridružen: So dec 13, 2003 12:06 am
Kraj: Laibach

Napisal/-a cheno Sr maj 11, 2005 10:06 am

a33: avto je kadett, je na fergazer tko da nima knock senzorja.

johnyR: ena od možnih rešitev je da narediš bolj bogato mešanico, da ne pride do klenkanja(ko boš povečal kompresijo motorja)
"glas boxerskega puhala"
 
a33
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: Sr maj 11, 2005 9:37 am

Napisal/-a a33 Sr maj 11, 2005 10:12 am

za 1,3 ohc največ 10,5 :1 pa še to ni ziher da nebi malo poklenkal .
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Sr maj 11, 2005 10:34 am

OK, hvala, zdej sem pa dobil svoj odgovor.

Se bom še probal mal s kakim mehanikom posvetovat, sam mislim da bom naredu nekje med 10 in 10,5.
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Sr maj 11, 2005 10:37 am

Kompresija in kompresijsko razmerje ni ista stvar(za tistega ki ne ve).
lp
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
a33
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: Sr maj 11, 2005 9:37 am

Napisal/-a a33 Sr maj 11, 2005 11:33 am

Blinder je napisal/-a:Kompresija in kompresijsko razmerje ni ista stvar(za tistega ki ne ve).
lp


ja vsekakor, sta pa premosorazmerna.

reči mehaniku da rabiš cca 13 barov kompres. tlaka.
 
Uporabniški avatar
Mr. S2k
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: Po maj 16, 2005 12:36 pm

Napisal/-a Mr. S2k Po maj 16, 2005 12:48 pm

Pri S2000 imaš serijsko 11 : 1. Z znižano glavo imaš 11,7 : 1 in gre na 98 oktanov.
Ker Spoon prodaja takšna tesnila za glave, pomeni da je še rezerva...
Upam da sem kej pomagal.

lp Mr. S2k
When i got my s2k i though i was getting one of the fastest cars on the street, then i learned what the s2k is about.

So its not called the S 2000 for nothing!!!!

Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov