Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Boych
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: To jun 04, 2002 9:44 am

Homologiranje - RTI

Napisal/-a Boych Če maj 22, 2003 10:43 am

Imam naslednja vprašanja zvezi z homologacijo v RTIju (MB):

1. Vpišejo v homologacijski kartonček powerfull-ove izpuhe (univerzalne) :?:
2. Koliko lahko imaš spuščen avto da prideš skozi, merijo višino "spusta" :?:
Imam nastavljivo podvozje (0-14cm) spuščeniga pa cc 9cm (v TUV piše 7cm)
3. Ali za druge malenkosti na avtomobilu komplicirajo kaj :?:
(Modra pozicija, trak na vetrobranskem steklu (20cm), ...)
4. Se po vašem mnenju bolj splača it na LPP :?:
(Sem iz okolice MB)

Avto bom po vsej verjetnosti za homologiranje dvignil :x , taka pa mi je škoda, dol trgat :(

LP Boych
 
Uporabniški avatar
*bojci*
Novinec
 
Prispevkov: 494
Pridružen: Če feb 27, 2003 4:18 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a *bojci* Če maj 22, 2003 11:31 am

Ne bi te rad silil v Ljubljano, ampak ne vem, če se boš zvlekel skoz na RTI-ju.
Zato ker gnjavijo še za papirje o strokovni vgradnji, posebej za VW, če maš ti VW-ja. Mislim, kdo bo šel montirat na pooblaščen servis, če je pa tak drago.

Glede lonca... če je univerzalen, nima TÜV-a, ne boš prišel niti v ljubljani skoz, kaj šele v mariboru.
Pozvozje... samo papirje rabiš, spet TÜV in potrdilo o vgradnji. Dvomim, da pregledajo podvozje. Aja, na 7 cm nastavi pa bo v redu.
Naprej trak največ 10 cm. Tudi v ljubljani je tak.
Modra pozicija jih pa ne briga, tak je ne bodo opazili.

Čeprav jaz še nisem dal nič homologirati, sem pa bil na RTI-ju dvakrat, celo sem vzel prijavnice za homologacijo.
Še nekaj:
Tukaj lahko homologiraš le tri stvari naenkrat. Stane pa 13k SIT. Torej če eno stvar homologiraš, je ista cena. Baje te pa tudi gnjavijo 100 na uro, če maš karkoli neserijskega gor. V lj je obratno: homologirajo samo tisto, kar jim poveš.

Sem bil v MB-ju pri nekaj avtomehanikih (RDO-Center recimo) pa so mi toplo svetovali, da naj grem v Ljubljano, ker so tukaj zarukani.

Če boš kajkoli v kratkem delal, piši na forum, ker bom tudi jaz šel v ljubljano enkrat, samo še ne vem kdaj.

LP Bojci
Slika
Renault Avtomobilistični klub Slovenija
http://www.rk.avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
Boych
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: To jun 04, 2002 9:44 am

Napisal/-a Boych Ne maj 25, 2003 10:07 am

Odločil sem se da se bom "vdal" in tudi sam čel na LPP saj so mi rekli da hočejo na RTIju met 14k za homologacijo na LPPju pa 7k.

Torej z tem trakom na vetrobranskem steklu ne pridem skozi :x ?
Kako pa je kaj z športnimi filtri, težijo že kaj? (nima TUV)

Pa nekje sem zasledil:
potrdilo o strokovni montaži pooblaščenega serviserja (VW - v mojem primeru)
wtf..kaj pa to pomeni?

LP Boych
 
Uporabniški avatar
*bojci*
Novinec
 
Prispevkov: 494
Pridružen: Če feb 27, 2003 4:18 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a *bojci* Ne maj 25, 2003 11:44 am

Trak 20 cm je pa malo preveč....
Sem ti napisal, da je največ 10 cm lahko, sem pa spet padel v dvome, ker mam jaz naročenega 15 cm... torej nisem siguren.

Glede šp. filtrov še ni bil problem, je pa bilo omenjeno, da bodo tudi to gnjavli.

wtf pa ne vem, kaj pomeni

LP Bojci
Slika
Renault Avtomobilistični klub Slovenija
http://www.rk.avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
Serđo™
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2412
Pridružen: Če mar 21, 2002 10:03 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Serđo™ Ne maj 25, 2003 12:05 pm

what the fuck :D

btw..to pomeni (boych) da mors it na uradni servis ugradit stvari, oni pa ti napisejo potrdilo o strokovni vgradnji. Ker imaš že vse vgrajeno..jim prens kak liter žganja al pa kej..da ti samo list napišejo ;)
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov