Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar Pe maj 20, 2005 10:22 am

a je to res, da ne moreš homologirat engine swapa, če vgradiš mašino, ki ni bila že serijsko vgrajena v ta model avtomobila? npr. da bi hotel vgraditi v cliota l.97 od 5ke 1.4 turbo mašino!
 
tromat
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: To dec 09, 2003 12:20 am

Napisal/-a tromat To maj 24, 2005 8:08 pm

engine swap lahko delaš samo z ISTIM tipom motorja kot je originalno.

Predstavljaj si da v npr. Fiesto 1.1 (50 konjičev) daš noter motor od xr2i al pa turbo ki ima 130 konjičev. Karoserijo ti zategne prec ko boš gas do konca prtisnu. Pa avto ni na zunaj nič drugačen. Ko pa greš gledat zavore pa polosovine menjalnik... je pa čist neki druzga. Pa je lahko mašina 1000x vgrajena pri pooblaščenem serviserju bla, bla, bla.

Tko da ne verjamem da bi lahko tako stvar homologiral.

Sem pršu do ugotovitve da če se hočeš bolj dinamično voziti, kupi v osnovi bolj športno vozilo ali pa šraubaj, pa tunaj pa imaš skoz probleme s ta plavimi pa tehničnim. Vem pa kaj je žilca za take stvari - zato so pa pol problemi.

Ej pa brez zamere sm se mal razpisu.
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Pe maj 27, 2005 7:40 pm

Nastala je tezava pri projektu in sicer ne denarna, temvec tezava v znanju swapanja. Sami ne znamo 100% skupaj zlozit. Ni ga pa korenjaka, ki bi zacel se s tem ukvarjat oziroma mi jih ze par reklo da se nocejo s tem ukvarjat, ker se ne splaca.
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov