Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
-djsly-
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Če jul 03, 2003 6:43 am

Napisal/-a -djsly- Po avg 09, 2004 10:49 am

mam lucas eno športno varianto (ne vem kaj).
Od prvega dne lahko bremzam na ful, pa dobro primejo. Boljš kot orginal. Pa ne cvilijo nič, čeprav sem že prvi dan bremzal na ful.
Sinterjeve nalite za 15k sit pa mi je mehanik odsvetoval. Hladne slabše primejo kot orginal, tko da po mestu boš mel dostikrat izbuljene oči ko se avto ne bo hotel ustavit. Za na AC pa so dobre :)
 
-djsly-
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Če jul 03, 2003 6:43 am

Napisal/-a -djsly- Po avg 09, 2004 10:51 am

mam lucas eno športno varianto (ne vem kaj).
Od prvega dne lahko bremzam na ful, pa dobro primejo. Boljš kot orginal. Pa ne cvilijo nič, čeprav sem že prvi dan bremzal na ful.
Sinterjeve nalite za 15k sit pa mi je mehanik odsvetoval. Hladne slabše primejo kot orginal, tko da po mestu boš mel dostikrat izbuljene oči ko se avto ne bo hotel ustavit. Za na AC pa so dobre :)
 
twingo16v
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: To avg 31, 2004 1:14 pm

Napisal/-a twingo16v Če okt 21, 2004 9:19 am

Treba bo menat zavorne ploščice za prva kolesa. In sicer za BMW320td-compact-150KM. (zdržale 60 kkm) Glede na to, da so originalne na servisu+delo najmanj 25kSIT (ugibam, če kdo ve bolj točno lahko pove), sem se odloču da jih sam zamenjam. Prebral sem več tem v zvezi z zavorami in naletel na naslednje proizvajalce ploščic:
-Ferodo (premier, target, racing, DS)
-Pagid (?,?...
-Lucas (?,?...

Sedaj me zanima (npr od Ferodota sem našel tudi različne modele), kateri model bi najbolj ustrezal za ta avto (teža, moč), sem precej hiter voznik, vendar veliko bolj obremenjujem gume kot zavora, kar pove tudi št.prevoženih km z original ploščicami, kljub temu pa zadeva ne sme zatajit pri full zaviranju v sili iz 200+ navzdol (se je že zgodilo brez večjih naporov originalnih zavor). Sklepam, da kakšnih DS ne rabim, morda tudi racing ne, o target in premier, pa je bilo tukaj malo napisanega.
Ali kdo ve ali pa mi lahko predlaga ustrezne modele ploščic za ostale proizvajalc (pagid, Lucas, . .)

PS: Se še kdo spomni testa zavor v AM cca 2 leti nazaj, ko je pri zaviranju po klancu navzdol novi compact potolkel Porsche-ja z keramičnimi zavorami, skupno pa je bil na 2. mestu takoj za poršom. No 325 benzar in 320td naj bi imela takšne zavore (16 col feltna čist polna, 15 sploh gor ne gre, zarad ogromne zavorna čeljusti), švohnejše mašine majo pa mal bl švoh bremze.
 
twingo16v
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: To avg 31, 2004 1:14 pm

Napisal/-a twingo16v Pe okt 22, 2004 8:19 am

Kaj nima noben nobenga predloga, noben nč ne ve :?: Al pa vsaj kje naj bi mel ploščice teh treh proizvajalcev najcenej med NM in LJ :?:
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice Pe maj 27, 2005 11:46 am

Danes dajem gor prvič Texstar... sporočim kako se obnesejo (upam, hehe). Ne pozabt prevert zadnjih, meni jih je ABS sesul pri 65k km...
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
Mr. S2k
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: Po maj 16, 2005 12:36 pm

Napisal/-a Mr. S2k Pe maj 27, 2005 3:21 pm

Jaz imam EBC Green Stuff in orig. diske. Na začetku so mi cvilile, dokler se niso prilagodile diskov. Pri zaviranju ni bilo opaziti razlike, dokler jih nisem ogrel. Ko so pa enkrat vroče, pa je pa razlika zaznavna. Po dveh hitrih krogih na Mobiju naprej, zelo dobro zavirajo, se ne pregrejejo (jaz jih še nisem uspel) ter ne grizejo diskov.
Kar se tiče prašenja, tudi nisem opazil razlike med EBC in OEM. Tako da sem z njimi zadovoljen.
When i got my s2k i though i was getting one of the fastest cars on the street, then i learned what the s2k is about.

So its not called the S 2000 for nothing!!!!

Slika
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Pe maj 27, 2005 7:47 pm

Jaz bom moral tudi v kratkem zamenjat ploscice in diske, pa mi je nekdo rekel da green stuff zagrabijo tako, da moras bit obvezno privezan da te ne vrze cez sipo.

Ene izmed mehkejsih ploscic so boscheve.
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
Uporabniški avatar
Eddis
Novinec
 
Prispevkov: 377
Pridružen: Sr feb 02, 2005 12:31 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Eddis Pe maj 27, 2005 8:34 pm

Tudi jst bokm moral pocasi na svojem Audiju menjat zadnje ploscice, zato vprasam, kere so vredu, in vredne nakupa svoje cene, kere mi priporocate?

Lp, Edis
...ima se - može se, nema se - folira se...
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 26 gostov