Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
catfish
Novinec
 
Prispevkov: 249
Pridružen: Po okt 14, 2002 8:08 am
Kraj: Vrhnika

KATERO CEV ZA PODALJŠEK PRI FILTRU

Napisal/-a catfish Sr jun 01, 2005 10:26 am

HELLO !


Gre za to, da bi potreboval vmestnik med original cevjo in med filtrom (KD2). Bi pa morala biti odporna na visoko temperaturo. Gre se mi za to, da se nebi zrak, pri pretoku skozi njo ogreval.

Katero cev priporočate in kje se jo lahko kupi ? Potreboval bi jo cca 20 cm.

Za INFO: Kolk je temperatura zraka pod havbo, ko je motor ogret? Mislim na prostor.
---------------------------------------------------------------------
CLIO BACCARA 1.8 i ORIGINAL
 
Uporabniški avatar
RegY
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6720
Pridružen: Pe okt 25, 2002 1:18 am
Kraj: MariboR

Napisal/-a RegY Sr jun 01, 2005 11:26 am

temperatura zraka se segreje nekje na okoli 60° po mojih domnevanjih in približnih meritvah, na nekaterih delih še preko 100.

predlagam ti karbon, ker se ne segreva, če pa želiš tako, kot dela večina pa spoliran aluminij, ampak nima istih lastnosti, kot karbon.

LP
Slika
 
modriDIRKAC
Novinec
 
Prispevkov: 232
Pridružen: Po apr 05, 2004 12:40 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a modriDIRKAC Sr jun 01, 2005 11:30 am

glede na hitrost pretoka zraka se ti v 20 cm ne bo omembe vredno ogrel ne glede na to iz katerega materiala je cev....
IMA SE...MOŽE SE...
 
catfish
Novinec
 
Prispevkov: 249
Pridružen: Po okt 14, 2002 8:08 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a catfish Sr jun 01, 2005 12:29 pm

Potemtakem nima veze.

Kaj pravite potlej na tip cevi, ki bi jo lahko dobu na servisu izpušnih plinov. Seveda novo.

Katere so pa druge cevi, ki bi prišle v poštev ?

Moru bi še dobit cev, ki bi jo speljal pod motor. Gre za cev, ki daje topel zrak (njen pomen) iz kolektorja, da ustvarja mešanico. Zdej probu sem jo zaprt, vendar ni dobr, ker sem zgubil po tem ko sem jo zapru cca 300 rpm-ov pri ful gasu v 5 prestavi. Vse je o.k. sam 4 in 5 prestava se ne zvrtita kot se bi morali.

Za temperaturo sem se pa zanimal, ker sem hotel nekaj zalepit s salotejpom od HENKLA t.i. PATTEX. Zdrži temperaturo do 70 st.C. Pride v poštev ali ne ?
---------------------------------------------------------------------
CLIO BACCARA 1.8 i ORIGINAL
 
Uporabniški avatar
sport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 652
Pridružen: Sr nov 05, 2003 11:54 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sport Sr jun 01, 2005 5:48 pm

ne uporablaj lepilnih trakov raje lepila,objemke,itd... :?
Vozi hitro in reskiraj
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Sr jun 01, 2005 9:28 pm

pa okrog cevi zamotaj malo steklenih vlaken gor pa alu folijo ki je za cevi za kurjavo, pa ti se ne bo segreval zrak notri.Uporabi pa cev ki ima čimtanjše stene, da ne boš zmanjšal preveč premera med filtrom in original cevjo.
 
catfish
Novinec
 
Prispevkov: 249
Pridružen: Po okt 14, 2002 8:08 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a catfish Sr jun 01, 2005 9:44 pm

Stvar sem rešil tako, da sem kupil cev ovito z aluminijem (tista, ki se razvleče in se lahko zvije. 1 m košta 1500 SIT) in jo speljal skozi prostor med motorjem in zadnjo steno ter jo usmeril pod avtomobil ter tako rešil problem.

Sedaj moram "samo najti" cev dolžine 20 cm s fijem 70, da dam lahko KD2 sistem tam kjer bo največ hladnega zraka.

Po vsej verjetnosti imajo to v A3M, saj tako mi je rekel prodajalec pri POTOKARJU. Imate idejo, kje bi dobil to cev ?
---------------------------------------------------------------------
CLIO BACCARA 1.8 i ORIGINAL
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Sr jun 01, 2005 9:46 pm

pojdi rajši v kako tovarno kjer delajo cevi pa kupi kak odpadni kos.V A3M so predrage.
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Sr jun 01, 2005 9:48 pm

Lahko pa greš v MDM na viču pa kupiš rostfrei cev, ti jo odrežejo na mero. Mislim da ne bo več kot 2 do 3ksit.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
Torti
Novinec
 
Prispevkov: 374
Pridružen: To mar 29, 2005 8:34 pm

Napisal/-a Torti Sr jun 01, 2005 10:13 pm

Offtopic: Da ne bom odpiral nove teme.Kako se obnese rostfrei cev? Trenutno imam plastično noter in me zanima,kako se rostfrei obnese,ker bi raje tole dal noter,ker se mi zdi da motor dobi preveč toplega zraka.
Hvala za odgovore!
Slika
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Sr jun 01, 2005 10:35 pm

Alu folija rox :lol:
 
catfish
Novinec
 
Prispevkov: 249
Pridružen: Po okt 14, 2002 8:08 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a catfish Če jun 02, 2005 7:10 am

Ej monster_d sej stvar je namenjena samo temu, da sem spelu dovod toplega zraka ven iz prostora motorja. Stvar deluje in je super. Ugodna rešitev ;)

Alu folija rocks :D
---------------------------------------------------------------------
CLIO BACCARA 1.8 i ORIGINAL
 
catfish
Novinec
 
Prispevkov: 249
Pridružen: Po okt 14, 2002 8:08 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a catfish Če jun 02, 2005 11:47 am

Tolk, da še dodam, da v torek oz. v sredo dobim KW zadnja športna plinska amortizerja za podvozje znižano za 35 mm.

Tk, am za info :D

Samo še cev si spedenam in moj avto je tak, kot ga sam hočem. Slikce pa bodo prišle.
---------------------------------------------------------------------
CLIO BACCARA 1.8 i ORIGINAL
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Majestic-12 [Bot] in 7 gostov