Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
meganeman
Novinec
 
Prispevkov: 382
Pridružen: To dec 10, 2002 2:11 pm
Kraj: Velenje

OKVARA MOTORJA Z RSR ALI MODUL TUNINGOM?

Napisal/-a meganeman To maj 17, 2005 9:30 am

Vsi pisejo samo kako fajn so chipi in moduli, mene pa zanima, ce je komu ze to pokvarilo motor?

Poznate koga, ki mu je tuning unicil motor ali turbino? Ali je to res neskodljivo za motor?

Hvala.

Lp,
I have a need, the need for speed! Meganeman over and out...
Slika
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

Re: OKVARA MOTORJA Z RSR ALI MODUL TUNINGOM?

Napisal/-a _VeNoM_ To maj 17, 2005 9:34 am

meganeman je napisal/-a:Vsi pisejo samo kako fajn so chipi in moduli, mene pa zanima, ce je komu ze to pokvarilo motor?

Poznate koga, ki mu je tuning unicil motor ali turbino? Ali je to res neskodljivo za motor?

Hvala.

Lp,



mas enga na mobisuxu k mu je razfukalo blok motroja!Pač tuning pod kozolcem :lol:
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr To maj 17, 2005 3:46 pm

Jaz ne poznam nobenga :D
 
Uporabniški avatar
Mr. S2k
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: Po maj 16, 2005 12:36 pm

Napisal/-a Mr. S2k To maj 17, 2005 3:50 pm

Men je crknla turbina, ko je bil avto čipan pri RSR. Baje je bila neka slaba serija turbin v tem času, ko je bil moj avto narejen, tako da sem dobil novo pod reklamacijo.
Drugače pa ne poznam primera. Ahja 1.9 TDI sem imel. Je pa čisto drug avto potem. Ko bom imel naslednjič TDI, naredim isto...
Zadnjič spremenil Mr. S2k, dne So maj 21, 2005 11:38 am, skupaj popravljeno 1 krat.
When i got my s2k i though i was getting one of the fastest cars on the street, then i learned what the s2k is about.

So its not called the S 2000 for nothing!!!!

Slika
 
Uporabniški avatar
El fuego
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Sr jul 14, 2004 4:29 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a El fuego To maj 17, 2005 5:57 pm

Na Vectri DTI in TDI-ju je sla Bosch pumpa po gobe,oba pa sta imela/imata BOX.
 
Uporabniški avatar
Mister Twister
Novinec
 
Prispevkov: 226
Pridružen: Ne jul 11, 2004 8:09 pm
Kraj: kamnik

Re: OKVARA MOTORJA Z RSR ALI MODUL TUNINGOM?

Napisal/-a Mister Twister Sr maj 18, 2005 8:25 pm

_VeNoM_ je napisal/-a:mas enga na mobisuxu k mu je razfukalo blok motroja!Pač tuning pod kozolcem :lol:


Tut brez tuninga je možno da ti blok razfuka :roll:

Fotru ga je :evil:
 
Uporabniški avatar
puhko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: Po mar 21, 2005 12:13 pm
Kraj: Črnomelj

Re: OKVARA MOTORJA Z RSR ALI MODUL TUNINGOM?

Napisal/-a puhko Sr maj 18, 2005 11:11 pm

:shock:
Tuning ti ne bo uničil motorja,, motor si boš uničil sam 8) :!: Turbinski motorji imajo veliko,veliko več kompresije kot navadni in če ga ti žgeš obratomer u rdeče takoj ko si auto užgal se zaradi ne ogretosti marerjala motorja in turbine (kovina oz litina) ne razteguje oziroma ni tako prožen kot topel :!: To ti je čista fizika - zazteznos kovine pri različnih temperaturah!!! 8) Zaradi tega ti pol lahko poč blok motorja ali pa skuriš turbino!!!
Pri turbinskih motorjih je zlato pravilo -- dokler ni temperatura mutorja na 80 do 90 stopin ni pritiskanja na plin oziroma na čez 1800 ali 2000 obratov :shock: :D :!:
:twisted: Če pa mrzlega pritiskaš boš pa tud bencinarja uničil!!!!!
Lep primer je mel kolega, ki je auto užgal in takoj gas do konca! Možakar je mel Megana Coppe 1,6 16V in mu je pri 75000 km prebilo glavno tesnilo na bloku motorja :shock: :oops:!!! Nato je zamenjal tesnilo, prav tako je poravnal glavo!!!
Zložijo use skopaj in vidijo da nekaj ni uredu????? use še enkrat narazen in ugotovijoda je blok motorja počen!! HUDO, KAJ??
 
Uporabniški avatar
meganeman
Novinec
 
Prispevkov: 382
Pridružen: To dec 10, 2002 2:11 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a meganeman Če maj 19, 2005 7:24 am

Kaj naj pocnem z 2000 obrati???? Pozimi je blo -20 stopinj pa sm ga jst normalno vozu to pomeni da saltam pr 2500, kedi mi gre tud do 3000 obratov, sej to se ni tiscanje motorja, al pac?

Z temperaturo motorja si najbrz mislu temperaturo vode, ker blok motorja se segreje za par sto stopinj, turbo se pa tok vec.

Jst mislim, da je tiscanje sele takrat ko ga nad 3000 drzis ene par minut! v bistvu niso vazni obrati ampak procent obratov glede na najvisje mozne obrate!
I have a need, the need for speed! Meganeman over and out...
Slika
 
PBox
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: Sr apr 21, 2004 1:32 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a PBox Po jun 06, 2005 3:16 pm

El fuego je napisal/-a:Na Vectri DTI in TDI-ju je sla Bosch pumpa po gobe,oba pa sta imela/imata BOX.


Boscheva črpalka in tudi šobe so bolj obremenjeni pri modulih, ki jih priklopiš na tipalo tlaka na skupnem vodu (common railu). ENO priključno mesto. Ti moduli dobljen signal potvarjajo in sporočajo v krmilnik motorja, da je prenizek tlak. Krmilnik potem od črpalke zahteva višji tlak. V istem času, pod višjim tlakom, dobi motor več goriva. Vbrizgalne šobe pa stokajo. Visokotklačna črpalka sčasoma (lahko tudi več kot 100.000 km) ni sposobna večjega tlaka in moč motorja zlagoma pada.

Če imaš modul, ki krmili čas vbrizga posamezne šobe, potem ne šoba ne črpalka nista z modulom nič bolj obremenjeni kot brez modula. ŠTEVILO priključnih mest je (večinoma) enako številu vbrizgalnih šob + priklop na vir napetosti.

LP
 
Uporabniški avatar
Eddis
Novinec
 
Prispevkov: 377
Pridružen: Sr feb 02, 2005 12:31 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Eddis Po jun 06, 2005 3:23 pm

PBox je napisal/-a:
El fuego je napisal/-a:Na Vectri DTI in TDI-ju je sla Bosch pumpa po gobe,oba pa sta imela/imata BOX.


Boscheva črpalka in tudi šobe so bolj obremenjeni pri modulih, ki jih priklopiš na tipalo tlaka na skupnem vodu (common railu). ENO priključno mesto. Ti moduli dobljen signal potvarjajo in sporočajo v krmilnik motorja, da je prenizek tlak. Krmilnik potem od črpalke zahteva višji tlak. V istem času, pod višjim tlakom, dobi motor več goriva. Vbrizgalne šobe pa stokajo. Visokotklačna črpalka sčasoma (lahko tudi več kot 100.000 km) ni sposobna večjega tlaka in moč motorja zlagoma pada.

Če imaš modul, ki krmili čas vbrizga posamezne šobe, potem ne šoba ne črpalka nista z modulom nič bolj obremenjeni kot brez modula. ŠTEVILO priključnih mest je (večinoma) enako številu vbrizgalnih šob + priklop na vir napetosti.

LP


Lepo si to povedu, mam obcutek da se razumes v to zadevo, kaj ti predlagas za AUDI A6 2.5 TDI 150KM, 6-prestav, letnik 99, MODUL ali CHIP TUNING ? Ali nic, kako ma Audi urejeno zadevo glede teh prikljuckokv in sob ter crpalke?
...ima se - može se, nema se - folira se...
 
Mihc
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr sep 18, 2002 7:41 pm

Napisal/-a Mihc Po jun 06, 2005 3:42 pm

joj no pa ker ma take dobre ideje da mores avto k ma turbino vozit kot po jajcih ko je hladen tm do 3500-4000obratov ga brez problema vrtis sej ga verjetno ne skoz vrtis tok visok samo pri pospesevanju kar ne predstavlja problema motor bolj mucis ce ga vozis v prenizkih vrtlajih !!! pac je pa res da od 4000 naprej pa raj ne praski ker tm so pa druge termicne obremenitve samo bolj stos tega je olje katero doseze svoje optimalno mazanje pri visjih temp pa pol so kle se faktorji uparjevanja bencina itd... motor je itak sam nastiman tako da termalna expanzija ne igra vloge ker se izenacuje med deli pac vsak se ustrezno raztegne....

v principu pa bi zelel da bi bla komora v kateri se vrsi izgorevanje v zacetku(sesalni takt) pa med kompresijo cim bolj mrzla ker gorivo nekontrolirano zagori zaradi previsoke temperature ne pa zaradi cesa drugega


kar se tice cip al pa box tuning pa mislim da je cip bolj elegantna in bolj tocna metoda

pa da boste mislil da kavasm v nulo

box
v keri koli obliki pretvarja tocne vrednosti od senzorjev v laznje katere pol posle racunalniku ta pac dobi za ene par teh senzorjev druge lazne informacije in sodec ce bi bli tisti podatki tocni dozira gorivo

medtem ko pri cipu

racunalnik dobi tocne podatke samo pac racunalnik ma pac nastiman da so startni parametri visji in pol te preko tabel in formul manipulera da bobi koncno vrednost kok bo vbrizgal bencina al d2 ja

tukaj je povno tabel povno povezanosti kompleksnosti ki jih nikol ne more nadomestiti mobul

edina pa res edina prednost modula je cena in nic drugega
ce si tak tip k prvo pogleda ceno pa ne uposteva kvalitete je modul idealna esitev zate

ce pa si tak da upostevas kvaliteto v razmerju z ceno pa ni druzga kot cip

kar se pa tice okvar tlacilk pa injektorjev je pa deloma kriva kontaminacija mogoce bi blo fino kdaj pa kdaj dat un dodatek da spuca zadevo (nase gorivo ni bog ve kaj) drugo pa je obraba baje da se kr konkretno mena pr visokotlacnih sistemih tlacilke pa injektorje tm po 150k km
I am kept in place by G-forces, not seatbelts
 
PBox
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: Sr apr 21, 2004 1:32 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a PBox Po jun 06, 2005 4:10 pm

E je napisal/-a:Lepo si to povedu, mam obcutek da se razumes v to zadevo, kaj ti predlagas za AUDI A6 2.5 TDI 150KM, 6-prestav, letnik 99, MODUL ali CHIP TUNING ? Ali nic, kako ma Audi urejeno zadevo glede teh prikljuckokv in sob ter crpalke?


Zanimivo (lepo) pri tem AUDI je, da je priklop modula kar na CAN-bus. Klik - klak. AUDI ima Boschevo tlačilko VP44. Ne upam se dati linka na stran, kjer si lahko ogledaš shemo delovanja. Me bo Ice "spucal".

Osebno sem pristaš tega, da iz danih parametrov (tlak polnjenja, tlak goriva) izvlečemo optimum. Pa naj bo to modul ali kakor koli ga imenujemo. Ni pa mi všeč preprogramiranje motornega krmilnika. Ker ti na servisu ta program lahko povozijo z originalnim, zato ker je neprenosljiv v drug avto, zato ker (praviloma) spreminja tlak polnjenja itd. AUDI 2.5 je že tak primer, da je modul zaradi enostavne montaže izjemno simpatična stvar.

LP
 
PBox
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: Sr apr 21, 2004 1:32 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a PBox Po jun 06, 2005 4:21 pm

Mihc je napisal/-a:kar se pa tice okvar tlacilk pa injektorjev je pa deloma kriva kontaminacija mogoce bi blo fino kdaj pa kdaj dat un dodatek da spuca zadevo (nase gorivo ni bog ve kaj) drugo pa je obraba baje da se kr konkretno mena pr visokotlacnih sistemih tlacilke pa injektorje tm po 150k km


Nekateri serviserji imajo sisteme JETClean, ki ti MED DELOVANJEM motorja, očistijo celoten vbrizgalni sistem. Traja približno eno uro. Pol ure montaža vseh priključkov in vodov in pol ure samo čiščenje. Če se ti pa to ne ljubi, pa lahko tako čistilno sredstvo natočiš v gorivo in ti potem med vožnjo očisti vode, šobe, črpalko itd. To ima v svojem program Liqui Moly, pod imenom Diesel Spuelung.

LP
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM Po jun 06, 2005 5:38 pm

omg
turbo motorja ne tiščiš kot je mrzel isto tak kot bencinarja, to pomeni naganjanje do 6000+RPM
edino kar pri turbini moraš še pazit da ko je mrzla da nima preveč velikega pritiska, ker takrat rada poči
zgorela pa turbina nebo...LOL to pa prvič vidim, turbina zgorela...omg
turbina je zlitina nevem kterih vse kovin in bi rabil okrog 1000°C da bi zagorela

turbina lahko samo poči, ponavadi cev ki pride na sesalni kolektor iz turbine, sama turbina pa zelo težko poči, razen če jo res ženeš mrzlo do 1,5 bara ali pa še več

chip tuning pa ne zjebe motorja, saj le to delovanje motorja še bolj optimizira kot je že optimizirano z samim tovarniškim ECU-jem
z chip tuningom se optimizirajo časi prižiganja svečk in vbrizgavanja goriva
 
Uporabniški avatar
radar
Uporabnik
 
Prispevkov: 933
Pridružen: Po maj 09, 2005 9:44 am

Napisal/-a radar To jun 07, 2005 1:55 pm

ziv.
tud mene je na zacetku malo matralo a bo ok ali ne...
dam cipat in po 4 dneh se mi je zacela lučka na armaturi utripat za elektroniko in še dve zravn...
ga peljem na RSR, mi ga priklopi na računalnik in ugotovi, da se je to dogajal zaradi zamasenega filtra nafte, ker so bila odstopanja pri tlaku polnenja goriva prevelika polnenja goriva v prevelikih odstopanjih. Jest zamenjam to...in vse je OK.
Tako, da si lahko brez skrbi, se več ti povejo kot na servisu, prav tako mi je to vse preveril v smislu garancije...
Bodi brez skrbi, cipaj in potem uzivaj, ker je sprememba velika, predvsem pa dobrodošla in zadeva zacne nuditi uzitke......
:P :P :-P :D
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 18 gostov