Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr jun 04, 2003 1:19 pm

A imaš kake slike, da bi vidu kako to zgleda in kako bi to na moji turbini to izvedu?
Kaka shema bi bila že dovolj.

LP
Nebivedu
 
UnoTurbo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 92
Pridružen: Sr maj 07, 2003 10:12 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a UnoTurbo Sr jun 04, 2003 1:30 pm

:( nažalost ne. Je bla enkrat ena stran, k je to bl nazorno pokazala, sam je ni več :( mal preglej po netu :)

Lp
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky Sr jun 04, 2003 1:41 pm

Podoben sistem so uporabljali nemški višinski lovci v 2. svet. vojni. Messershmit 109 z Jumo motorjem je imel dve zapordne turbine pa še direkten vbrizg vode. To pa zaradi tega ker je pri velikih višinah zmajnkovalo zraka in je motor izgubljal moč, z dovajanjem vode oz. kisika pa moč ni tako izrazito padla.

Saj je v končni fazi formula vode H2O pri čemer je O=kisik. pa še pri brizganju (ekspanziji) se voda ohladi in dejansko hladi prav tam, kjer je najbolj potrebno.
 
UnoTurbo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 92
Pridružen: Sr maj 07, 2003 10:12 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a UnoTurbo Sr jun 04, 2003 3:06 pm

:) Ja in to je bila bistvena konstrukcijska prednost 109ke pred spitfireom. Zato so angleži tok klek, k je na velikih višina Me109 šel dosti bolje. :) Pa še vzpenjal se je hitreje :) No MK IV Spitfire je pa itaq že potolkel Me109 :)

Lp
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost