monster_d je napisal/-a:Imam dize na dvojnem uplinjacu!!!
Gre se za fergazer od y65 Weber 30/32 DMTR
A lahko dam noter vecje!!! ZA prvo sobo je diza 95, recimo da bi dal 110!!
Mam doma vec diz!!
Rabil bi za drag!!! negre se za porabo!!!!
Pomojem nemore kaj drugega biti kot da mi v najslabsem primeru zalije!!
Je ze kdo kaj testiral in delal???
Nasvet bi mi prav prisel!
LP monster_d
monster_d je napisal/-a:Imam dize na dvojnem uplinjacu!!!
Gre se za fergazer od y65 Weber 30/32 DMTR
A lahko dam noter vecje!!! ZA prvo sobo je diza 95, recimo da bi dal 110!!
Mam doma vec diz!!
Rabil bi za drag!!! negre se za porabo!!!!
Pomojem nemore kaj drugega biti kot da mi v najslabsem primeru zalije!!
Je ze kdo kaj testiral in delal???
Nasvet bi mi prav prisel!
LP monster_d
GVX je napisal/-a:monster_d je napisal/-a:Imam dize na dvojnem uplinjacu!!!
Gre se za fergazer od y65 Weber 30/32 DMTR
A lahko dam noter vecje!!! ZA prvo sobo je diza 95, recimo da bi dal 110!!
Mam doma vec diz!!
Rabil bi za drag!!! negre se za porabo!!!!
Pomojem nemore kaj drugega biti kot da mi v najslabsem primeru zalije!!
Je ze kdo kaj testiral in delal???
Nasvet bi mi prav prisel!
LP monster_d
Kot prvo moraš preveriti ali so dize prave. Se pelješ s prvim vplinjačem neka časa s konstantnim plinom in pogledaš svečke. Morajo biti lepo rjave.Potem isto probaš še s polnim plinom in pogledaš svečke!Če so črne daš manjšo dizo (bencinsko)ali večjo zračno (tista zgoraj).Obe dizi imata enak vpliv, zračna manjša-več bencina, zračna večja-manj bencina.Na prvem grlu pa ne daj zračne večje od 180, ker ti drugače ne bo potegnil iz nule.
Na vse skupaj vpliva še nivo bencina.Ko zgornji del vplinjača obrneš, mora biti med plovcem in ohišjem kake 7mm.
S tem je še kar nekaj dela če hočeš da je optimalno.
Pa obilo uspeha!
p.s. vedno menjaj dize po korakih 5 stotink!
LP gvx
Pero je napisal/-a:moj prvi nasvet je da si v kakšni tehnični knjižnici sposodiš kakšno knjigo o vpljinjačih. Tam je lepo razloženo kakšen pomen ima katera šoba in pri katerem režimu opbratovanja motorja deluje in za kaj je pomembna.
Samo z menjanjem in brez znanja neboš praktično nič pridobil.
Na žalost ti ne morem dati celega nasveta ker bi s tem moral praktično prepisati par poglavij kakšne knjige.
Če bi še kaj drugega spremenil na motorju bi se morda splačalo šarit po vpljinjaču, če pa nisi nič drugega spremenil se pa po moje ne splača.
Pero je napisal/-a:Šobe se splača menjat če spremeniš pretok plinov, se pravi pri poliranju kanalov, menjanju ispuha ali sealnega kolektorja, povečevanju ventilov, menjavi odmične gredi itd...
Samo s spremembo kompresije si spremenil samo iskoristek motorja, pretok plinov ostane praktično isti.
Mislim da se ti ne splača menjat šobe. Raje se posveti predvžigu!!!
Če se boš pa kaj lotil menjave šob si moraš pa obvezno zagotovit da imaš en originalen komplet drugače lahko originalne uničiš in si v...
Daj za svečke mi pa pošlji mail na PejovicP@avtoakustika.com pa se bova zmenila/dobila. Svečke so tudi pomemben del celega sistema in ti lahko dodajo kakšen procent moči.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov