Mumbley je napisal/-a:To kar delajo v RSR, kolikor razumem je zamenjava originalnega programa. Pri pravem čipanju ne gre le za spremembo programa temveč tudi za zamenjavo motorne elektronike z zmogljivejšo. Bistvo čipanja je bolj zmogljiv procesor, ki lahko hitreje obdeluje podatke in se hitreje prilagaja zahtevam voznika.
TheCjen je napisal/-a:Mumbley je napisal/-a:To kar delajo v RSR, kolikor razumem je zamenjava originalnega programa. Pri pravem čipanju ne gre le za spremembo programa temveč tudi za zamenjavo motorne elektronike z zmogljivejšo. Bistvo čipanja je bolj zmogljiv procesor, ki lahko hitreje obdeluje podatke in se hitreje prilagaja zahtevam voznika.
Em... ja tukej ni cist res kar si napisal. Procesor pri chipanju ostane isti, pravzaprav celotna strojna oprema ostane ista, spremeni se samo software. Vneseni so novi parametri. Po domace povedano elektronika dopusti motorju, da da vec od sebe. Vsaj za TDI motorje lahko trdim da je tako. Za druge motorje je treba vcasih tud kej ''prlotat''.
Lp. TheCjen
TheCjen je napisal/-a:Mumbley je napisal/-a:To kar delajo v RSR, kolikor razumem je zamenjava originalnega programa. Pri pravem čipanju ne gre le za spremembo programa temveč tudi za zamenjavo motorne elektronike z zmogljivejšo. Bistvo čipanja je bolj zmogljiv procesor, ki lahko hitreje obdeluje podatke in se hitreje prilagaja zahtevam voznika.
Em... ja tukej ni cist res kar si napisal. Procesor pri chipanju ostane isti, pravzaprav celotna strojna oprema ostane ista, spremeni se samo software. Vneseni so novi parametri. Po domace povedano elektronika dopusti motorju, da da vec od sebe. Vsaj za TDI motorje lahko trdim da je tako. Za druge motorje je treba vcasih tud kej ''prlotat''.
Lp. TheCjen
Sh3bO je napisal/-a:Ok zakaj moraš dve temi odpirat?!
Čip je ena škatlica, katera ti preprogramira delovanje motorja. Ima lahko različne nastavitve: lahko ti preprogramira vžig, 'nastavlja' količino bencina/nafte in zraka v valj... Ponavadi se čipa turbo bencinarje in turbo dizlerje. S čipom dobiš lahko od 10 - 25% več moči in navora. Sama montaža traja lahko od 15 minut naprej. Odvisno od avta in čipa...
Obstaja pa tudi možnost celotnega preprogramiranja motorne elektronike, ampak to je pa zelo zelo drago.
Cene čipov se pa gibljejo od okrog 100k SIT naprej.
Sicer si pa lahko prebereš več na www.rsrmotorsport.com
Če bi pa še kdo kaj dodal, kar sem mogoče izpustil, pa si naj da duška...
TheCjen je napisal/-a:Mumbley je napisal/-a:To kar delajo v RSR, kolikor razumem je zamenjava originalnega programa. Pri pravem čipanju ne gre le za spremembo programa temveč tudi za zamenjavo motorne elektronike z zmogljivejšo. Bistvo čipanja je bolj zmogljiv procesor, ki lahko hitreje obdeluje podatke in se hitreje prilagaja zahtevam voznika.
Em... ja tukej ni cist res kar si napisal. Procesor pri chipanju ostane isti, pravzaprav celotna strojna oprema ostane ista, spremeni se samo software. Vneseni so novi parametri. Po domace povedano elektronika dopusti motorju, da da vec od sebe. Vsaj za TDI motorje lahko trdim da je tako. Za druge motorje je treba vcasih tud kej ''prlotat''.
Lp. TheCjen
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov