Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
_Mad|
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: Po jul 04, 2005 6:17 pm

Čipanje...

Napisal/-a _Mad| Če jul 07, 2005 6:42 pm

No vem da je full teme o tem zto sm pa tut odpru to......na iskalniku sm isku chip,cipanje pa nism nic nasel.....zanima me pa kaj to je,kako zgleda za kaj je dobro cipat?
Bi mi prosim lahko kdo to pojasnil,da bi imel lazjo predstavo?Lp
Democracy is when 2 wolves and sheep meet to decide who is for dinner.
Liberty is when the sheep has a gun.
 
Uporabniški avatar
Shebo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Sr apr 27, 2005 4:23 pm
Kraj: Nuclear City

Napisal/-a Shebo Če jul 07, 2005 7:01 pm

Ok zakaj moraš dve temi odpirat?!
Čip je ena škatlica, katera ti preprogramira delovanje motorja. Ima lahko različne nastavitve: lahko ti preprogramira vžig, 'nastavlja' količino bencina/nafte in zraka v valj... Ponavadi se čipa turbo bencinarje in turbo dizlerje. S čipom dobiš lahko od 10 - 25% več moči in navora. Sama montaža traja lahko od 15 minut naprej. Odvisno od avta in čipa...
Obstaja pa tudi možnost celotnega preprogramiranja motorne elektronike, ampak to je pa zelo zelo drago.
Cene čipov se pa gibljejo od okrog 100k SIT naprej.
Sicer si pa lahko prebereš več na www.rsrmotorsport.com

Če bi pa še kdo kaj dodal, kar sem mogoče izpustil, pa si naj da duška...
THE GOLDEN YEARS have come at last - I cannot see, I cannot pee, I cannot chew, I cannot screw, My memory shrinks, my hearing stinks, No sense of smell, I look like hell! My body's drooping, got trouble pooping. The golden years have come at last... THE GOLDEN YEARS CAN KISS MY ASS!
 
Uporabniški avatar
_Mad|
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: Po jul 04, 2005 6:17 pm

Napisal/-a _Mad| Če jul 07, 2005 7:10 pm

Se oproscam zgleda da sm se zatipku.....nism imel namena odpret dveh tem......hvala za razlago...
Democracy is when 2 wolves and sheep meet to decide who is for dinner.
Liberty is when the sheep has a gun.
 
Uporabniški avatar
Mumbley
Novinec
 
Prispevkov: 282
Pridružen: Če apr 14, 2005 7:27 am

Napisal/-a Mumbley Če jul 07, 2005 7:30 pm

To kar delajo v RSR, kolikor razumem je zamenjava originalnega programa. Pri pravem čipanju ne gre le za spremembo programa temveč tudi za zamenjavo motorne elektronike z zmogljivejšo. Bistvo čipanja je bolj zmogljiv procesor, ki lahko hitreje obdeluje podatke in se hitreje prilagaja zahtevam voznika.
 
Uporabniški avatar
TheCjen
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: So jul 31, 2004 2:16 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a TheCjen Če jul 07, 2005 8:27 pm

Mumbley je napisal/-a:To kar delajo v RSR, kolikor razumem je zamenjava originalnega programa. Pri pravem čipanju ne gre le za spremembo programa temveč tudi za zamenjavo motorne elektronike z zmogljivejšo. Bistvo čipanja je bolj zmogljiv procesor, ki lahko hitreje obdeluje podatke in se hitreje prilagaja zahtevam voznika.


Em... ja tukej ni cist res kar si napisal. Procesor pri chipanju ostane isti, pravzaprav celotna strojna oprema ostane ista, spremeni se samo software. Vneseni so novi parametri. Po domace povedano elektronika dopusti motorju, da da vec od sebe. Vsaj za TDI motorje lahko trdim da je tako. Za druge motorje je treba vcasih tud kej ''prlotat''.

Lp. TheCjen
The Earth is full - Go home
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če jul 07, 2005 8:30 pm

NA kartko: z čipanjem se na novo optimatizira elektronika, saj turbina fila z višjim tlakom (tlak se dvigne, seveda v dovoljenem območju, ni rizično) in treb na novo nastavt parametre, Predvsem razmerje: bencin-zrak :P

Uno tuning boxe si pa lahk sm nekam zatlačeš, so pol p vredni.
 
Uporabniški avatar
Chip
Novinec
 
Prispevkov: 347
Pridružen: Ne nov 24, 2002 6:17 pm
Kraj: Jesenice-city

Napisal/-a Chip Če jul 07, 2005 9:38 pm

TheCjen je napisal/-a:
Mumbley je napisal/-a:To kar delajo v RSR, kolikor razumem je zamenjava originalnega programa. Pri pravem čipanju ne gre le za spremembo programa temveč tudi za zamenjavo motorne elektronike z zmogljivejšo. Bistvo čipanja je bolj zmogljiv procesor, ki lahko hitreje obdeluje podatke in se hitreje prilagaja zahtevam voznika.


Em... ja tukej ni cist res kar si napisal. Procesor pri chipanju ostane isti, pravzaprav celotna strojna oprema ostane ista, spremeni se samo software. Vneseni so novi parametri. Po domace povedano elektronika dopusti motorju, da da vec od sebe. Vsaj za TDI motorje lahko trdim da je tako. Za druge motorje je treba vcasih tud kej ''prlotat''.

Lp. TheCjen


Nimas prav - procesor se pri chipanju lahko zamenja.Ali pa tudi ne, lahko samo software.V bistvu se lahko zamenja celotna elektronika.Zdej se ne spomnim imena firme, vendar je glavni chip od firme katero tudi mi prodajamo v SLO.

Chip
 
Uporabniški avatar
Yagi-san
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1680
Pridružen: So mar 13, 2004 11:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Yagi-san Če jul 07, 2005 9:41 pm

TheCjen je napisal/-a:
Mumbley je napisal/-a:To kar delajo v RSR, kolikor razumem je zamenjava originalnega programa. Pri pravem čipanju ne gre le za spremembo programa temveč tudi za zamenjavo motorne elektronike z zmogljivejšo. Bistvo čipanja je bolj zmogljiv procesor, ki lahko hitreje obdeluje podatke in se hitreje prilagaja zahtevam voznika.


Em... ja tukej ni cist res kar si napisal. Procesor pri chipanju ostane isti, pravzaprav celotna strojna oprema ostane ista, spremeni se samo software. Vneseni so novi parametri. Po domace povedano elektronika dopusti motorju, da da vec od sebe. Vsaj za TDI motorje lahko trdim da je tako. Za druge motorje je treba vcasih tud kej ''prlotat''.

Lp. TheCjen



Se popolnoma strinjam z TheCjenom. Isto dela Senica, na obstoječi program naloži drugega.


Yagi-san
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Če jul 07, 2005 10:07 pm

lahko se samo zamenja čip ali pa se kupi kak drug sistem (krmilno elektroniko) in to je kak motec,apexi,....
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM Pe jul 08, 2005 6:41 am

Sh3bO je napisal/-a:Ok zakaj moraš dve temi odpirat?!
Čip je ena škatlica, katera ti preprogramira delovanje motorja. Ima lahko različne nastavitve: lahko ti preprogramira vžig, 'nastavlja' količino bencina/nafte in zraka v valj... Ponavadi se čipa turbo bencinarje in turbo dizlerje. S čipom dobiš lahko od 10 - 25% več moči in navora. Sama montaža traja lahko od 15 minut naprej. Odvisno od avta in čipa...
Obstaja pa tudi možnost celotnega preprogramiranja motorne elektronike, ampak to je pa zelo zelo drago.
Cene čipov se pa gibljejo od okrog 100k SIT naprej.
Sicer si pa lahko prebereš več na www.rsrmotorsport.com

Če bi pa še kdo kaj dodal, kar sem mogoče izpustil, pa si naj da duška...


nebi dodal, samo popravil

čip ni škatla ;)
čip je mikro vezje ;)
škatla je samo ohišje računalnika :lol:

aja pa bi popravil nekaj
ecu ne preprogramira nič, ecu samo še nastavlja določene funkcije, čas vžiga(svečk seveda), optimalno mešanco gorivo/zrak, vklaplja in izklaplja hladilni ventilator za hladilno tekočino, pa še nekaj funkcij ma ;)
chipanje oz chip tuning pa ni tak hudo preveč drag, tam okrog 80k SIT se začnejo cene, vsaj tolko je blo pred kake pol leta, če pa so zdaj cene bombastično narasle pa nevem
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM Pe jul 08, 2005 6:45 am

TheCjen je napisal/-a:
Mumbley je napisal/-a:To kar delajo v RSR, kolikor razumem je zamenjava originalnega programa. Pri pravem čipanju ne gre le za spremembo programa temveč tudi za zamenjavo motorne elektronike z zmogljivejšo. Bistvo čipanja je bolj zmogljiv procesor, ki lahko hitreje obdeluje podatke in se hitreje prilagaja zahtevam voznika.


Em... ja tukej ni cist res kar si napisal. Procesor pri chipanju ostane isti, pravzaprav celotna strojna oprema ostane ista, spremeni se samo software. Vneseni so novi parametri. Po domace povedano elektronika dopusti motorju, da da vec od sebe. Vsaj za TDI motorje lahko trdim da je tako. Za druge motorje je treba vcasih tud kej ''prlotat''.

Lp. TheCjen


zakaj bi pa ti zamenjal procesor?
ECU-ev procesor ma okrog 40MHz kar je pa čist zadosti hitro
hitrejši kot je računalnik manj je stabilen in manj zanesljiv
ko bo pa ECU mel več funkcij za izračunavat pa bodo to že v tovarnah skapirali pa povišali frekvenco procesorja ;)

edina stvar ki se lahko menja pri tuningu je ROM, ker ROM se samo enkrat zapiše(software na njega) in ga ne spraviš več dol in nič več gor, podobno kot navaden CD-R
razen če je ta ROM EPROM
kar pa pomeni da se podatki na njem lahko zbrišejo in ponovno zapišejo nekaj 10x
 
Uporabniški avatar
APN
Novinec
 
Prispevkov: 200
Pridružen: So jun 18, 2005 2:39 pm

Napisal/-a APN Po jul 18, 2005 12:39 pm

:twisted:
Diesel Powa !!!
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov