Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
mark-shark
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 35
Pridružen: Sr nov 27, 2002 2:04 pm

Napisal/-a mark-shark Sr jun 04, 2003 9:07 pm

Eksplozija je po definiciji hitro gorenje, kar pa se v avtu vsekakor dogaja. Ravno tako imamo za eksplozijo, pok petarde, al pa vodikovo bombo ki.... Mimo grede, je že kdo poiskusil dat mal bencina v flašo in pol zakurit tiste hlape? V časpoisih piše da eksplodira.....
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen Sr jun 04, 2003 9:13 pm

Gigen je napisal/-a: ta sistem lahko uporabite samo kot vizualni efekt ko gori masina :D :D
Sej kasneje sem hotu cev namontirat direkt v cilinder. Se dobro da nisem ker potem bi imeli res en velik vizualni efekt.

Ja to sem delal ko sem bi mlajsi in se neizkusen na podrocju mehanike, da ne bi mislili da se vedno izvajam taksne pirotehnicne preizkuse :wink:


...hehehe...

btw: za avte se reče, da imajo motorje z notranjim IZGOREVANJEM!!!
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Sr jun 04, 2003 9:32 pm

mark-shark... daj ze odnehaj no.. ker se nazalost motis..tu pri avtomobilu gre za kontolirano gorenje..še sam si dal primer... če daš v falšo ekplodira..ker je koncentracija oz razmerje kisik bencin popolnoma drugačna......je veliko vec bencina in zato explodira..
a ko ga po tleh polijes tut poci al kaj ?
no zdej je blo dost tega krega...pri avtu gre za GORENJE in ne EKSPLOTZIJE !
V8 POWER
 
GVX
Novinec
 
Prispevkov: 114
Pridružen: Pe apr 18, 2003 8:30 pm

klenkanje

Napisal/-a GVX Če jun 05, 2003 7:45 am

Tudi pri klenkanju ne gre za eksplozije!
Tam se mešanica zraka in bencina vžge na dveh mestih-na svečki in še na enem delu, kjer pride do samovžiga(zaradi prevelike temperature ali pritiska).Ko dve fronti plamenov trčita skupaj se zasliši tisti kovinski zvok, ki najbolj spominja na eksplozije.Tlak prehitro naraste in lahko poškoduje kak del v motorju!
Če je predvžiga preveč se pojavi enako-bat mešanico še stiska ko se ta že razširi in povečan tlak povzroči, da se mešanica vžge še kje drugje.
LP gvx
 
Uporabniški avatar
Drey #24
Uporabnik
 
Prispevkov: 1009
Pridružen: Pe maj 02, 2003 1:05 am
Kraj: Mars, The City Of Vipers

Napisal/-a Drey #24 Ne jun 08, 2003 3:01 pm

Kajpa čebi meu jeklenko v kateri bi meu notr zrk, ki bi se notr hladiu nepreveč in sprot dufilavu, in bi tist na filtr povezu? :?: :?: :wink: 8)
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Ne jun 08, 2003 3:31 pm

hehe a si kdaj slisal za TRUBO polnilnik ? :)
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Ne jun 08, 2003 4:29 pm

Turbotu je treba zrak hladit, pa nikdar ni hladnejši od okolice, če bi pa imel kje rezervar s zrakom ki bi bil ohlajen na kakih 0 stopin...
Slika
 
Uporabniški avatar
.::GTR::.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1156
Pridružen: So mar 15, 2003 1:59 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a .::GTR::. Ne jun 08, 2003 5:11 pm

TechnoBoy je napisal/-a:hehe a si kdaj slisal za TRUBO polnilnik ? :)

jest se nism :roll:
a je to kj podobnga TURBOtu

:lol: ;)
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Ne jun 08, 2003 5:15 pm

hm..nimajo vsi turboti intercoolerja.. in zrak iz intercoolerja je hladnejsi za 40C se pravi ma kasnih 20-30 stopinj C..... (ob vstopu ma 60-70C :)
saj kokr jest vem :)
lahko se motim
V8 POWER
 
GVX
Novinec
 
Prispevkov: 114
Pridružen: Pe apr 18, 2003 8:30 pm

Napisal/-a GVX Ne jun 08, 2003 7:16 pm

Drey #24 je napisal/-a:Kajpa čebi meu jeklenko v kateri bi meu notr zrk, ki bi se notr hladiu nepreveč in sprot dufilavu, in bi tist na filtr povezu? :?: :?: :wink: 8)

To bi bilo zelo dobro.Tlak bi lahko dvignil do nezavesti in s tem moč!A je en problem:
malo izračunaj koliko kubikov zraka gre skozi motor v eni minuti!Eno polnjenje jeklenke ki bi jo prevažal, bi zadostovalo za par minut (mogoče sekund??) teka pod polno obremenitvijo!!Če bi to montiral na veliko cisterno, bi se peljal nekaj kilometrov...
LP gvx
 
mark-shark
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 35
Pridružen: Sr nov 27, 2002 2:04 pm

Napisal/-a mark-shark Ne jun 08, 2003 7:55 pm

Stvar se praktično ne bi najbolj obnesla. Sam sem pristaš kompresorjev, ki pa jih je na cestah malo.... :(
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po jun 09, 2003 8:27 am

V eno 300 barsko jeklenko prostornine 10L gre približno 3000 litrov zraka.

LP
Nebivedu
 
Uporabniški avatar
kr3mn1
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr mar 26, 2003 10:48 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a kr3mn1 Po jun 09, 2003 9:38 pm

TechnoBoy je napisal/-a:hm..nimajo vsi turboti intercoolerja.. in zrak iz intercoolerja je hladnejsi za 40C se pravi ma kasnih 20-30 stopinj C..... (ob vstopu ma 60-70C :)
saj kokr jest vem :)
lahko se motim


dej, stari raj odnehaj, hehehe, ker nimas ravno veliko pojma o tem :)
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov