Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Dovod hladnega zraka za R Clio

Napisal/-a zoranwagen To jun 10, 2003 8:13 pm

Tu sem najdu za moje pojme dobro rešitev! Ostaneš pa žal brez meglenk!
Slika

Slika
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
Sale
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3139
Pridružen: Po apr 22, 2002 5:49 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Sale To jun 10, 2003 8:37 pm

Tole se tudi meni zdi dobra varijanta - ma j**eš meglenke glavn da je ZRAAAK!

Aja, ne vem pa kaj je tist vogalček mrežice pod odbijačem :?:
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen To jun 10, 2003 8:52 pm

Sale je napisal/-a:Aja, ne vem pa kaj je tist vogalček mrežice pod odbijačem :?:


Vidiš pa vse, že sam sem gledal, pa nevem. Zraven slik ni blo teksta! Mogoče pa je dal za ono mrežico od meglenke še eno mrežico, da zmanjša možnost vode do filtra???
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To jun 10, 2003 9:03 pm

Tkole nekak mam jst narjen, sam da gre cev pod odbijač. Zdej dela vse tko kot treba, prej mi je avto dost slabs sel, k nism mel posode pa cevi zrihtane
 
Uporabniški avatar
gorenc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 75
Pridružen: Sr okt 16, 2002 3:04 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a gorenc Sr jun 11, 2003 9:39 am

Hja če bo sila bomo pa probal! :D Aja BTW a ma pol skoz levo meglenko napelano še eno cev?



8)
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 Sr jun 11, 2003 9:54 am

ful elegantna rešitev!!!
Slika
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen Sr jun 11, 2003 10:45 am

gorenc je napisal/-a:Hja če bo sila bomo pa probal! :D Aja BTW a ma pol skoz levo meglenko napelano še eno cev?



8)


Moje mnenje, se je tu slabo odloču na drugi strabi pustit meglenko! Boljši bi vrjetno res blo še en dovod zraka!!!

Slika
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
RegY
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6720
Pridružen: Pe okt 25, 2002 1:18 am
Kraj: MariboR

Napisal/-a RegY Sr jun 11, 2003 2:43 pm

LOL, kak to tupo zgleda... jaooooooooooo
Slika
 
Uporabniški avatar
Tuningcar
Novinec
 
Prispevkov: 418
Pridružen: Če feb 27, 2003 6:18 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a Tuningcar Sr jun 11, 2003 3:38 pm

Podn od podna, tok ene mreze pa lukenj pa ni mogu spelat cevi kje drugje:)

LP,Sandi
Slika
 
Uporabniški avatar
gorenc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 75
Pridružen: Sr okt 16, 2002 3:04 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a gorenc Sr jun 11, 2003 3:54 pm

zoranwagen je napisal/-a:
gorenc je napisal/-a:Hja če bo sila bomo pa probal! :D Aja BTW a ma pol skoz levo meglenko napelano še eno cev?



8)


Moje mnenje, se je tu slabo odloču na drugi strabi pustit meglenko! Boljši bi vrjetno res blo še en dovod zraka!!!

Slika


Ja tole bi pa res mogu še ta drugo meglenko vn dat, alpa nardit lukno v tisto mrežo pod tablco na desni strani, pa tm cev ven spelat. Svašta!

8)
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice Sr jun 11, 2003 3:55 pm

Ja men se tut zdi butasta rešitev - sam nimam meglenk zato brez problema tko nardim... v njegovem primeru pa izgleda kot da mu je desno en razbil ;)
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
*bojci*
Novinec
 
Prispevkov: 494
Pridružen: Če feb 27, 2003 4:18 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a *bojci* Sr jun 11, 2003 4:39 pm

Jaz tudi nisem ravno navdušen nad to predelavo.... lahko bi si speljal recimo pod tablico, ne pa v meglenko...

ali pa še drugo meglenko dol vrže... :roll:
Slika
Renault Avtomobilistični klub Slovenija
http://www.rk.avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
Airborne
Novinec
 
Prispevkov: 453
Pridružen: Če apr 10, 2003 12:19 pm

Napisal/-a Airborne Sr jun 11, 2003 6:16 pm

Jaz mam tut tko narejen dovod, sam da mam športni podaljšek odbijača ki ma tam kjer so normalno meglenke črne mrežice in je cev zadaj, tko da se sploh od zuni ne vid da je za mrežo cev fi70, drugo cev mam pa pod spodnji rob odbijača napelano pa se tut ne vid od zuni razen če se pod avto uležeš. Razlika v primerjavi z prej ko sem mel samo filter brez dovoda zraka je velikanska, pa verjeli al ne naredim zdej pri enakem stilu vožnje z enim tankom vsaj 80km več, resno!
Born to be wild !
 
Clio_freak
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: Če okt 31, 2002 6:54 pm
Kraj: Logatec

Napisal/-a Clio_freak Sr jun 11, 2003 6:47 pm

sej se mogoce slis mal butast, ampak vseeno.

vse cool, stekam za ta dovod, pol pa pride ta cev spelana v "posodo" kjer je zracni filter, ali pac kam drgam?

zadeva se mi zdi zanimiva zato sem odprt za dobre nasvete. :wink:
 
Uporabniški avatar
Need_Power
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: Po dec 02, 2002 8:14 pm
Kraj: Lenart

Napisal/-a Need_Power Sr jun 11, 2003 7:32 pm

Airborne je napisal/-a:Jaz mam tut tko narejen dovod, sam da mam športni podaljšek odbijača ki ma tam kjer so normalno meglenke črne mrežice in je cev zadaj, tko da se sploh od zuni ne vid da je za mrežo cev fi70, drugo cev mam pa pod spodnji rob odbijača napelano pa se tut ne vid od zuni razen če se pod avto uležeš. Razlika v primerjavi z prej ko sem mel samo filter brez dovoda zraka je velikanska, pa verjeli al ne naredim zdej pri enakem stilu vožnje z enim tankom vsaj 80km več, resno!


Tako idejo imam tudi jaz, da bom naredil na VW G4. Jaz sem mislil še naret okoli filtra en taki zaprt in toplotno-izoliran box, v katerega bi potem napeljal obe cevi ki bi zajemale zrak iz predela meglenk. Očitno je dobra zamisel, če se je pri tebi obnesla.
Če imaš kako slikico bi se priporočal.

P.S: Iz kakega materiala imaš cevi in kako si jih zvijal?

TNX za odgovore

Ajde
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen Sr jun 11, 2003 8:10 pm

Clio_freak je napisal/-a:sej se mogoce slis mal butast, ampak vseeno.

vse cool, stekam za ta dovod, pol pa pride ta cev spelana v "posodo" kjer je zracni filter, ali pac kam drgam?

zadeva se mi zdi zanimiva zato sem odprt za dobre nasvete. :wink:


Ona obupna rebrasta stvar iz rostfraja je športen filter skrit v ohišje, zaradi toplote! In v to ohišje je speljan luft od meglenke!
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
Airborne
Novinec
 
Prispevkov: 453
Pridružen: Če apr 10, 2003 12:19 pm

Napisal/-a Airborne Sr jun 11, 2003 10:36 pm

Need_Power je napisal/-a:
Airborne je napisal/-a:Jaz mam tut tko narejen dovod, sam da mam športni podaljšek odbijača ki ma tam kjer so normalno meglenke črne mrežice in je cev zadaj, tko da se sploh od zuni ne vid da je za mrežo cev fi70, drugo cev mam pa pod spodnji rob odbijača napelano pa se tut ne vid od zuni razen če se pod avto uležeš. Razlika v primerjavi z prej ko sem mel samo filter brez dovoda zraka je velikanska, pa verjeli al ne naredim zdej pri enakem stilu vožnje z enim tankom vsaj 80km več, resno!


Tako idejo imam tudi jaz, da bom naredil na VW G4. Jaz sem mislil še naret okoli filtra en taki zaprt in toplotno-izoliran box, v katerega bi potem napeljal obe cevi ki bi zajemale zrak iz predela meglenk. Očitno je dobra zamisel, če se je pri tebi obnesla.
Če imaš kako slikico bi se priporočal.

P.S: Iz kakega materiala imaš cevi in kako si jih zvijal?


TNX za odgovore

Ajde


Ja jaz mam cevi rebraste eno fi70 eno pa 65, so srebrne( žica in alu-folija, so upogljive in raztegljive se jih z lahkoto zvije, ostanejo take kot jih oblikuješ), kupu pa sem jih pri A3M cena za pol metra( se raztegne vsaj na 1 m), je okrog 2000Sit, verjetn se da kje cenej dobit. No pol mam pa filter v konzervi od barve (2l), tko da gre cev od lopute do filtra čez spodnji del konzerve (fi luknje enak kot fi filtra) in tam je filter pritrjen na cev tko da je fiksiran notr v konzervi-posodi, s tem je mal izoliran od motorja. Na drugi strani konzerve kjer je luknja je pa ena cev notr napelana da se zrak lovi v posodo in kroži okrog filtra, druga cev pa pride od strani v posodo, kjer sem izrezal ustrezno odprtino ravn tolk velko da cev pride notr, no in pol ko se peljem piha hladenejši zrak do filtra in se pozna na moči ker ga ni treba tolk priganjat, pa motor boljš deluje ker zajema hladen zrak. Nisem pa filtra čist zaprl v posodo zato, da ostane tut še športni zvok. Glede slike pa sorry sam nimam še nobene, lahko ti pa kdaj pokažem v živo če hočs, al pa če te še kaj zanima kr vpraši. :) lp
Born to be wild !
 
Uporabniški avatar
pro2c
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 619
Pridružen: Po dec 30, 2002 1:29 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a pro2c Pe jun 13, 2003 3:04 pm

to je dobra resitev, samo na drugi strani bi si moral se naredit, pa ne te crne mrezice ampak standardno srebrno sport mrezico...
jaz nimam meglenk in je to dobra zadeva za mene 8)
SlikaRenault Klub Slovenija [http://rk.avtomobilizem.com]
 
Uporabniški avatar
Clio24v
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Po jun 09, 2003 6:54 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a Clio24v Pe jun 13, 2003 3:25 pm

Pomojem pa da bi blo tisto kar je rekel gorenc (luknjo za zrak pod tablico) še najboljša rešitev saj ne bi tko grdo zgledalo kokr pa tole.
pro2c s tabo bi se tudi strinjal bolj siva kokr črna mreža.Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov