Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat Sr avg 24, 2005 7:58 pm

100hp clio je dejansko že premočen- ga morš nujno spustit ker drgač bye bye gume


LOOOOOOOOOOL sam to bom reku :D:D:D:D:D:D

CupraR ja tile 130Hp niso v vseh državah naprodaj
Jst sm namreč vozu testnega Leona 130Hp in moji komentarji so sam :shock: :shock:
Tut če bi ti bencinski motor gonu skoz pr rdečih obratih vrjem da nebi dolgo dihu motor je pa res da so bencinski motorji živahnejši torej visokoturažni medtem ko dizli cilajo na nizke obrate pa v tistih nizkih obratih pridobijo navor in moč
Naj povem to trga res tut navor sam je fenomenalen ker se po mestu pelješ v peti prestavi avto še kr vleče bencinar začne pač prej cukat.Drgač poraba mislim da je pr mojmu okol 5-5.5l tko da kolikor sem gledu prospekte naj bi Leon 150Hp kuru tam nekje do 8l/100km sam sj toj vseeno zj smo pri Cliotih

kljukec nevem od kje teb podateh da avto gume znuca če ni spuščen vrjem sm vozu cliota 80Hp in leona 130Hp oba tdi-ja pa ti morm povedat da noben ni bil spuščen pa zaenkrat ma Clio in tut leon še vedno gume na kolesih :D:D:D:D
Pa naj ti povem sicer Clio spodobno potegne vendar sem dobu občutek da ga morš nekoliko bolj tiščat da pride do izraza turbina mislim rečt ni tko prožen tko zamorjen se mi zdi medtem ko se mi sama turbina pri leonu zdi bolj fleksibilna torej prej nekak poskoči in prej maš not tisto optimalno moč vsaj tko sem jst občutu res pa je tut da je med motorjema sam 10hp ker Clio je čipan sam ne potegne mi tko nevem mogoč ni menjalnik prirejen temu al pa kj druzga sj ne rečem da Clio ne gre sam tistih 10Hp se pa le nebi smelo tko občutno poznat z tem da je Leon dost večji in težji avto.

BTW CupraR kero mašino maš??
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM Sr avg 24, 2005 10:25 pm

kljukec je napisal/-a:100hp clio je dejansko že premočen- ga morš nujno spustit ker drgač bye bye gume
lp

ja fak
kaj pa pol kako bemfo ko ma 200+hp?
tisto pa moreš že pod zemljo malo potisnit? :lol:
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr avg 24, 2005 10:30 pm

Yagi-san je napisal/-a:
CupraR je napisal/-a:J. ga tko je, probi dizla skor pr blokadi vozt pa boš vidu. :lol: :lol: Čist kul zadeve kar se tiče nabijanja kilometrov in tega, kar se pa zmogljivosti tiče pa pač ni primerjave. Tut poraba pr enmu 1.9 TDI 150 ps bo 10-12l nafte




Fotr ma 2.5 tdi 180 HP in je poraba nekje med 8.0 in 9.5


Ni isto, tle je prostornina nenormalno večja.
 
shorto
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Pe maj 20, 2005 8:59 am

Napisal/-a shorto Sr avg 24, 2005 10:30 pm

kako bi se dalo 1.9 tdi 90km maximalno načipat?
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM Sr avg 24, 2005 10:37 pm

računaj...
okrog 20%
torej nekje 110 tak na pamet in od oka rečeno
je lahko več
in je lahko manj tudi
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr avg 24, 2005 10:38 pm

seat je napisal/-a:
100hp clio je dejansko že premočen- ga morš nujno spustit ker drgač bye bye gume


LOOOOOOOOOOL sam to bom reku :D:D:D:D:D:D

CupraR ja tile 130Hp niso v vseh državah naprodaj
Jst sm namreč vozu testnega Leona 130Hp in moji komentarji so sam :shock: :shock:
Tut če bi ti bencinski motor gonu skoz pr rdečih obratih vrjem da nebi dolgo dihu motor je pa res da so bencinski motorji živahnejši torej visokoturažni medtem ko dizli cilajo na nizke obrate pa v tistih nizkih obratih pridobijo navor in moč
Naj povem to trga res tut navor sam je fenomenalen ker se po mestu pelješ v peti prestavi avto še kr vleče bencinar začne pač prej cukat.Drgač poraba mislim da je pr mojmu okol 5-5.5l tko da kolikor sem gledu prospekte naj bi Leon 150Hp kuru tam nekje do 8l/100km sam sj toj vseeno zj smo pri Cliotih


BTW CupraR kero mašino maš??


Ja vem zaj. sm ker pač lih u uni reviji ni blo tega modela notr :lol: sej če bi recimo eno leto mlajšo uzel je zihr :lol: sam se mi ni dal gledat.
Glede porabe 1.9 150 ps, mislm da če bi samo mestno vožnjo fural in mal bl živahno bo poraba ista kot pr 1.8T, se prav tm 11l. Sam valda je tale motor (pač dizl) bl za relacije, kjer bo pa bistveno nižja.
Jah no glede obratov, je že sama max moč pr bencinarju bistveno večjih obratih, če sploh uzamem svojo hondo ki pr 6500-7000 rpm na polno diha, ni krize če bi skos do podna šlo :D In res če sm kje bral je šla turbina pr dizlu, vsaj tle na netu dobim tak občutek.

Fotr ma 1.8T 207ps , ni več je bl na pol poštiman :lol: zaenkat še :twisted: Nardim pa tut sam velik km z njim tko da kr poznam zadevo :P In pr takmu navoru in prednjem pogonu, pa res hitr gume znucaš če bi 1 pa 2 prestavo na polno žgal :lol: :lol: sam ob normalni vožji z trezno glavo ni nobene panike. ume zdržijo velik km.
Za un Clio pa res še enkat lol :lol: :lol:

BTW 90 ps se čipa pr RSR-u na 115 ps kokr sm že nek višje omenil. Max je pa najbrš še višje, sam tist ni več za normalno vožnjo.
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat Ne avg 28, 2005 8:57 am

Ja jst sm hotu najprej kupit leona 90Hp pa so mi vsi odsvetoval kae je baje "prepočasen" :D:D 90Hp se da samo z čipanjem spravit na 115Hp (vir: RSR) max se pa premakne tut do 170Hp sam pol morš menjat šobe in podobno sat toj pol že prevelik strošek in pa seveda potegne za sabo še kr velik stroškov tko mi je rsr razlagu pol pa če se več hočeš pa turbino zamenjaš pa maš pol s5 odprto za nadaljne tunanje sam toj pol res brezveze ker toj pol extrem :D:D
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov