Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
habbich
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1897
Pridružen: To jan 14, 2003 3:40 pm

Napisal/-a habbich Po jun 16, 2003 2:05 pm

Mater ste eni majmuni, k se kle kregate!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po jun 16, 2003 2:14 pm

Redelujem petko 1.7i s 94 KM v petko turbo - ista mašina samo še dodatno obešena turbina na to pa iz zdjašnje kompresije 11:1 bo šlo na 7:1.

LP
Nebivedu
 
Uporabniški avatar
Alex
Uporabnik
 
Prispevkov: 890
Pridružen: Pe okt 25, 2002 2:37 pm
Kraj: 'Zgornja' Primorska

Napisal/-a Alex Po jun 16, 2003 2:19 pm

HaBBkE je napisal/-a:Mater ste eni majmuni, k se kle kregate!

Ma to ti pa dam PROU :!: :!: :!:
Že če pogledaš na konc prejšnje strani zgleda tko k da se eni na smrt sovražjo med sabo... :twisted:
c.c.c, to pa :ne dobr...
pa ne sam glede na to debato, še kako drugo... :wink:
eh, upajmo, da ne bodo vse teme ratale podobne... :roll:
Pa bre zamere... nikogar ne obtožujem... :P
There's no better car than SAXO 1.6i 16V VTS...for this once
 
Punto_GT
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 520
Pridružen: Če mar 27, 2003 7:05 pm

Napisal/-a Punto_GT Po jun 16, 2003 3:18 pm

Ma m****n je samo zoranwagen, k sm ga enkrat užalu k sm reku da clio nima več ku 150 konju in zdej se ne more več potoložat.

Sej imasta prou, je prou brez veze se neki kregat to!


nebivedu:

Ma ti imaš petko turbo al ima navadno petko z 1.7 motorjem, nism razumel?

če imaš navadno, pole boš mogu zamenjat pol avta če boš daju not turbino, se pravi boš mogu dat not turbino, intercooler, ojačena glava, bol močna pumpa in injektorji, blow off ventil (ali pop off), pritisk benzina, trše podvozje in močnejše žlajfe in še marsi kaj...

uff dosti dela :wink:


Turbino boš dal od petke turbo? Garrett T2 ?

al kako močnejšo?
 
Uporabniški avatar
Sale
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3139
Pridružen: Po apr 22, 2002 5:49 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Sale Po jun 16, 2003 3:46 pm

A lahko prosim nehate z raznimi majmuni :!:

Sicer pa tisto "kreganje" še ni tako kritično - smo navajeni še kaj hujšega kot je takšna malenkostna povišanost testosterona :wink: .
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
Tuningcar
Novinec
 
Prispevkov: 418
Pridružen: Če feb 27, 2003 6:18 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a Tuningcar Po jun 16, 2003 3:55 pm

To je se dober , glede na mobisux:) sam je pa treba pazt da ne bo tudi tukaj ratal tako:)

LP,sandi
Slika
 
Uporabniški avatar
Sale
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3139
Pridružen: Po apr 22, 2002 5:49 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Sale Po jun 16, 2003 4:01 pm

Tuningcar je napisal/-a:To je se dober , glede na mobisux:) sam je pa treba pazt da ne bo tudi tukaj ratal tako:)

LP,sandi


Hehe, ja sej se najdejo kakšni ki zelo delajo na tem, da bi ratal tako :x . Sam budnemu očesu naših strogih moderatorjev nič ne uide :lol: :P . No pa smo mal spremenil temo, ravno prav da se ohladijo razgrete glave :wink: :wink: .
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen Po jun 16, 2003 9:46 pm

Punto_GT je napisal/-a:sm ga enkrat užalu k sm reku da clio nima več ku 150 konju in zdej se ne more več potoložat.


Hanzel, nauči se štet
1.) http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=4460

2.) http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=4639

3.) http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=4676
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To jun 17, 2003 7:48 am

Punto_GT ja navadna mašina je 1.7i. Predelujem pa jo že nekaj časa. Ojačitve so že, bati so tudi drugi, pumpi za bencin sta sedaj dve, kot tudi dodaten 10L tank za bencin. interkuler je že, in turbina je že, ventili so in celo povratni vod za preveč bencina sem vgradil, da ga meče nazaj v tank, če bi se ga preveč v frgazeru nabralo.

Problem je kot sem že v enem drugem postu napisal z pregrevanjem. Premajhen kiler je in v njem je še dodaten kiler za olje. Sedaj sem dodal dodaten kiler za olje, samo se še vedno segreva preko mere, tako da ni za noret. Dela pa do 8500 obratov, zaradi druge odmične gredi. Probal bom kiler od navadne petke, da bo šlo več vode not, za začetek, mogoče bo kej pomagalo. Drugače pa od kadeta GSI-ja kiler. Je mal večji, pa debelejši tudi, tko da gre liter več vode not.

LP
NEbivedu
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica To jun 17, 2003 7:58 am

nebivedu, a lohk sam mal razlage:
"1.7i." - a ni to injection pa to...
"če bi se ga preveč v frgazeru nabralo." - a si dal frgazerje gor al kva??

cau

juhica
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov