Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 Če sep 15, 2005 11:08 pm

glede kompresije naj bi blo to to ;)
http://www.bgsoflex.com/crchange.html
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Pe sep 16, 2005 5:38 pm

kar realni podatki se mi zdijo da ti pridejo ven.
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Pe sep 16, 2005 5:41 pm

eXtreme je napisal/-a:
monster_d je napisal/-a:
eXtreme je napisal/-a:Nižat glavo je nesmisel. Pri vsaki menjavi tesnila glave se da glavo samo zravnati. Ce jo prevec znizas ti zna bat ujeti ventile. Pa se avto se zna pregrevati.


mam glavo ze nizano ze dve leti pa se motor suce v iberture pa se zmer use ok sila, nic pregreva pa normalno deluje zadeva, prav tako je dihtunga ok.


Mogoce ves kaksno kompresijo imas, v barih (ne kompresijskega razmerja)?


hm... smo merili leto dni nazaj nekaj cez 10barov je kazalo (10.5), res da je bla stara zadeva za merit, pa se nakoncu je na zadnjem cilindru cev razpizdilo, tak da je lahko ze prej spuscala.
in kolko bi moglo bit nevem natancno.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov