Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
kandy
Novinec
 
Prispevkov: 223
Pridružen: Pe feb 25, 2005 2:51 pm

16 v glava

Napisal/-a kandy So nov 26, 2005 10:42 am

Zanima me ali se da zamenjat na motorju navadno glavo z 16 v?
mislim na opel vectro let 92.(1.6i) pa sem gledal da imajo astre stare 16 v motorje,pa me zanima kaj vse bi bilo potrebno menjat če se to sploh da?
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon So nov 26, 2005 11:16 am

O tem je bilo že kar nekaj govora. Uporabi iskanje.
Naj bi se dalo, če je motor popolnoma isti (kolikor vem recimo Renault 1.2 in 1.2 16V Twingo). Menjat je potrebno glavo, elektroniko (ecu)... Probi uborabit iskanje v glavnem, ker je 100% bila točno takšna tema (jaz nadobudnež sem mislil, da bi dal na 1.1 Peđoja 16V glavo :bonk ).
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Ne nov 27, 2005 2:15 pm

Zdravo!

Zadeva ni tako preprosta. Bo enostavneje in predvsem cenej, če menajš kar celoten motor.

Če želiš menjati 8v glavo za 16 v bo potrebno precej sprememb na motorju. Najprej morata biti oba bloka povsem identična, glede giba batov, premera valjev, položaja oljnih in vodnih kanalov. Potem je potrebno predelati še pogon odmčnih gredi, ki mora biti od 16v motorja, Vbrizg goriva je verjetno malo dorugačen kot na 8v motorju, potem je potrebno preveriti še delovanje računalnika (ECU), nastavitve vžiga....

Skratka od starega motorja ti ob zgornjih predpostavkah ostane samo spodnji del motorja, vse ostalo pa je potrebno predelati. Če sešteješ vse stroške takšne predelave boš ugotovil, da je s finančnega vidika taka predelava povsem nesmiselna. Precej ceneje in enostavneje bo če kupiš drug 16v motor z pripradajočo kramo (beri elektronika, povezovalni kabli, tipala na motorju...) in ga prestaviš v svoj avto.

LP Tristan01

Ps: Pozabil sem omeniti še sesalni in izpušni kolektor in izpuh do katalizatora.
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Po nov 28, 2005 3:44 pm

V bistvu imaš prav. Ceneje pride engine swap.
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Po nov 28, 2005 9:38 pm

Ceneje je sigurno menjati cel motor, če pa se že odločiš za tak poseg moraš imeti še veliko sreče, da je v tvojem avtomobilu motor, ki ima popolnoma identičen blok pri 8v in 16v motorju. Verjetnost je skoraj takšna, kot da na lotu dobiš sedmico.

Lp Tristan01
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov