Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass So dec 03, 2005 5:30 pm

http://www.knfilters.com/kits.htm

Kovinske cevi načeloma lepš grmijo kot plastične, pa tud lepš zgledajo.
Košta te pa 20 jurćkov nekje.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
rover416
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Če okt 13, 2005 7:39 am
Kraj: žužemberk

Napisal/-a rover416 So dec 03, 2005 5:47 pm

ja s kovinsko cevjo se nekako dobi najbolse performance.tud cev se ne segrej zrak je skoz mrzel tako da motor lepse dela
 
Uporabniški avatar
Štrubelj
Uporabnik
 
Prispevkov: 813
Pridružen: Ne avg 21, 2005 9:21 pm
Kraj: Nemogoče določit

Napisal/-a Štrubelj So dec 03, 2005 5:59 pm

Kako pa zakriviš te cevi?
 
Uporabniški avatar
rover416
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Če okt 13, 2005 7:39 am
Kraj: žužemberk

Napisal/-a rover416 So dec 03, 2005 10:26 pm

ja tesko to sam krivis to nevem.ponavad ce kupis komplet je ze zakrivljena toves.jst cebi jo sam delu bi jo pod kotom rezal na vecih delih
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov