Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
RoadRunner
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: To jul 09, 2002 10:07 am

odklop alternatorja s stopalko gasa

Napisal/-a RoadRunner To jul 09, 2002 10:17 am

Zanima me če je že kdo probal montirat kontaktor na + od alternatorja in ga s tem razbremeniti med pospeševanjem. Vem da se da na tak način pridobiti kak kW, saj so včasih tako goljufali na ralliyih, samo da so imeli naštimano tako, da jim je alternator delal samo kadar so pritisnili na zavoro. Sam mislim naredit nekaj podobnega, le da bi dal tipkalo pod stopalko od gasa, tako da kadar bi pritisnu do poda bi odklopilo alternator.

btw: imam clio 1.4 16V (98hp)
 
Uporabniški avatar
enarf
Novinec
 
Prispevkov: 382
Pridružen: Pe maj 24, 2002 10:09 am
Kraj: Ljubljana

Re: odklop alternatorja s stopalko gasa

Napisal/-a enarf To jul 09, 2002 1:32 pm

Boš tolk mal profitiru s temle, da je skor brezveze...
Žua d vivre...
 
Uporabniški avatar
Sale
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3139
Pridružen: Po apr 22, 2002 5:49 pm
Kraj: Ljubljana

Re: odklop alternatorja s stopalko gasa

Napisal/-a Sale To jul 09, 2002 8:03 pm

Enarf ma prav. Na dirkah se to mogoče splača k se borijo na destinko al pa stotinko sekunde, za navadno rabo pa ne vem kok bi se poznal. Za začetek probi samo dol vzet jermen pa se mal zapel (ne predaleč, da ne boš kje obtiču) pa boš vidu kako je. ;)
Slika Slika
 
RoadRunner
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: To jul 09, 2002 10:07 am

Re: odklop alternatorja s stopalko gasa

Napisal/-a RoadRunner Sr jul 10, 2002 7:32 am

Hvala za mnenje.
Bom probal ta vikend, pa vam povem če je kakšen pameten rezultat.
 
RoadRunner
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: To jul 09, 2002 10:07 am

Re: odklop alternatorja s stopalko gasa

Napisal/-a RoadRunner To jul 16, 2002 7:27 am

Sem probal vceraj na dveh avtih (clio 1.4 16v, skoda favorit 1.3 - fuul navita), pa ni blo skor nobene razlike. Edino pri skodi se je dvignu minimum za 200 rpm, pri cliotu pa še to ne, ker je elektronsko fiksiran na 500 rpm, ko je avto ogret. Vglavnem se NE splaca.

Sem pa vceraj zamenjal olje v cliotu. Original je blo notri Elf excelium. Jest sem mojmu konjicku prvoscu Mobil 1 5w50 in je razlika ko noc pa dan. Avto lepse uziga, tise tece v leru, pa se lepse se zavrti tja do 6500 rpm, tako da vsem priporočam da probate Mobil 1 5w50!
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Re: odklop alternatorja s stopalko gasa

Napisal/-a Pero To jul 23, 2002 2:42 pm

Alternator porabi nekaj energije že zato da se vrti. Ampak to je zelo malo in se komaj pozna.

Veliko več upora pa predstavlja ko so vključeni porabniki. Torej imej čim manj porabnikov in vedno poln akumulator.

Kot si omenil ni drastične razlike.

Raje poskrbite za kvalitetna olja in v motorju in v menjalniku, pa čiste filtre, pa čiste in kvalitetne svečke, pa zdrave vžigalne kable, pa pravilno (ali malo več) napumpane gume... to se pa pozna!
 
Uporabniški avatar
jakaracman
Uporabnik
 
Prispevkov: 829
Pridružen: To sep 03, 2002 1:59 pm

Re: odklop alternatorja s stopalko gasa

Napisal/-a jakaracman To sep 03, 2002 2:16 pm

Po moje se pa splača - ampak ne odklopt alternatorja, ampak zamenjat jermenice . Stavar je čez lužo ena od pr vih stvari, ki jih pri tuningu nardijo (underdrive pulley). Potem je "prestavno razmerje" med gredjo in gnanimi agregati (alternator, ...) nižje, ap se man moči zgubla
Slika
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Re: odklop alternatorja s stopalko gasa

Napisal/-a WhiteCell Pe sep 06, 2002 1:14 pm

nevem kako je pri ostalih avtomobilih ampak pri men (yugo) je bla moc mocno povecana k se mi je jermen strgal in je sm mel napete najlonke samo cez crpalko za vodo... pa tudi bols je delov k sm odklopu alternator sicer ne toliko ampak mocno obcutno
V8 POWER
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov