Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
dB-JURE
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 33
Pridružen: Po jun 23, 2003 10:05 am
Kraj: Polzela

TURBINA + CLIO

Napisal/-a dB-JURE To jul 15, 2003 7:10 am

Nekaj sem premišljeval pa me zanima ali je sploh mozno dati turbino v cliota 1.4 75KM letnik 97 (energy motor)?

Ce se da koliko se lahko pridobi na moči, kakšna je potem poraba (predvidevam ,da ob isti voznji manjša, saj je vecji navor,...


koliko bi takšna predelava stala (material) okvirno,...


am..... sem se kaj pozabu

lp in hvala

Jure
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell To jul 15, 2003 7:22 am

stala bi ob 6k-8k EUR !!!
ni samo turbina.. so še bati,ojnice,odmična,glava ipd...
zamenjati je potrebno polovico motorja..
to je delal CICERO( MOBISUX) in je po menjavi kmalu odstranil..ker enostavno samo turbina ni delovala.. obstoječ sistem diz ni sledil zahtevam turbine..
je možno seveda.. poglej u MS trdijo da je mela honda stock engine in turbino....samo vprašanje kolk casa bi delovala.. ker so materiali pri turbo motorjih popolnoma dugačni-...
zmanjšati bi moral kompresijo ipd....
Rajši razmisli o kaki drugi predelavi
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen To jul 15, 2003 10:12 am

...malo tu poglej kaj se da nardit... http://www.reichhard-motorsport.com/shop/index.html ...vem, da je pred kratkim za Clio A prodajal Turbo kit
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Re: TURBINA + CLIO

Napisal/-a Pero To jul 15, 2003 10:53 am

dB-JURE je napisal/-a:Nekaj sem premišljeval pa me zanima ali je sploh mozno dati turbino v cliota 1.4 75KM letnik 97 (energy motor)?

Ce se da koliko se lahko pridobi na moči, kakšna je potem poraba (predvidevam ,da ob isti voznji manjša, saj je vecji navor,...


koliko bi takšna predelava stala (material) okvirno,...


am..... sem se kaj pozabu

lp in hvala

Jure



Vse je možno

odvisno koliko vložiš

toliko kot rabljen 16V ali več ;)

pozabil si ugasnt avtoradijo :D

LP in ni 'blema

Pero
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero To jul 15, 2003 10:57 am

Resno:

ali ni bolje prodat to kar imaš, kupit 16V in ga obnovit. Takoj dobiš avto ki bolje izgleda, ima boljše bremze, boljšo lego...Ko ga zrihtaš ga imaš pa lahko še dolgo časa.

Varijanta 2 je pa da kupiš dober rabljen motor 1,8 ali 8V ali pa 16V in ga zamenjaš. Sigurno bo ceneje kot turbo, več navora kot 1,4, več moči kot 1,4...
 
Uporabniški avatar
D.J.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: So nov 09, 2002 10:21 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a D.J. To jul 15, 2003 11:35 am

Neon Freak: če govorimo o tisti modri Civic VTI je to možno, zato ker je tisto, em, bolt-on turbo kit, ki kokr jst vem deluje na stock motorju, a seveda pri nizkem tlaku (se mi zdi da do 0.3 bar), za več je treba tunat motor. Če sem se kej zmotu me bo že kdo popravu...
Izognite se nerazumnim kaznim za prehitro vožnjo - www.radardetektor.si
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell To jul 15, 2003 11:41 am

bo kar držalo...
samo poglej.. kot zgoraj omenjeno se bolj splača 2.0 wiliamsa dobit.. pa če tist ne zadostuje potem turbino gor tlačit
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d To jul 15, 2003 12:31 pm

JAZ vi na tvojem mestu montiro masino od 1.8 16V (so jih meli clioti wiliamsi) drugace pa jih tudi iste v r19 16V najdes majo pa okol 135Km, tak da ta varinata nebi svoh bila!
Pa se pomoje ceneje bi te prislo!
Drugac pa ce das prav naknadno k firmi delat turbinco gor je hudo drago!
REcimo turbaca pri enem slo podjetju nevem vec kerem za Vr6 2.8 masino stane z montazo 5000Eurov!
LP
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen To jul 15, 2003 12:41 pm

monster_d je napisal/-a:JAZ vi na tvojem mestu montiro masino od 1.8 16V (so jih meli clioti wiliamsi) drugace pa jih tudi iste v r19 16V najdes majo pa okol 135Km, tak da ta varinata nebi svoh bila!
Pa se pomoje ceneje bi te prislo!
Drugac pa ce das prav naknadno k firmi delat turbinco gor je hudo drago!
REcimo turbaca pri enem slo podjetju nevem vec kerem za Vr6 2.8 masino stane z montazo 5000Eurov!
LP


...wiliams ma motor 2.0 in 150KM...
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
MGsax
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: Ne okt 27, 2002 2:51 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a MGsax To jul 15, 2003 12:44 pm

možno je vse naredit če so le finance, zato se je potrebno vprašat če se splača.
osebno mislim da ne
SlikaSlika
če te zanima powerlifting ali strongman tekme klikni -
Stran za najmočnejše
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero To jul 15, 2003 2:43 pm

Naknadna vgradnja turbine je povezana s celo vrsto problemov in zadeva ki dobro deluje sploh ni poceni. celo spisek kaj vse je treba predelat da bi prišel na 140 km je predolg da se mi ga da pisat.

1,8 16V je imel nekje 136 KM, rabljeni so pa od 400 kSIT. Po moje bi podoben denar dobil tudi za tvojega Cliota (sorry, nikoli te nisem vprašal za letnik, mogoče dobiš še več) in potem denar ki si ga hotel namenit za turbino raje nameniš da obnoviš motor, jermene, amortizerje, bremze... pa boš imel hud avto ki ti bo delal še veliko let.

Williamsi so pa bolj redki in imajo 2,0 16V in približno 150 KM.

PS: pa še več opreme dobiš pri 16V: blatniki, alu feltne, športni zici, servo, itd...
 
Hoyt
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Pe jul 05, 2002 3:11 pm

Napisal/-a Hoyt To jul 15, 2003 3:02 pm

williamsi so najbolj redki :) je clo omejena serija in not maš značko z zaporedno številko avta. no.. pa zravn dobiš še une hude feltne pa tko naprej :)
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Re: TURBINA + CLIO

Napisal/-a zupi13 Sr jul 16, 2003 5:58 am

dB-JURE je napisal/-a:Nekaj sem premišljeval pa me zanima ali je sploh mozno dati turbino v cliota 1.4 75KM letnik 97 (energy motor)?

Ce se da koliko se lahko pridobi na moči, kakšna je potem poraba (predvidevam ,da ob isti voznji manjša, saj je vecji navor,...


koliko bi takšna predelava stala (material) okvirno,...


am..... sem se kaj pozabu

lp in hvala

Jure

jure, ne preveč premišljat!!! :P
Slika
 
dB-JURE
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 33
Pridružen: Po jun 23, 2003 10:05 am
Kraj: Polzela

Napisal/-a dB-JURE Sr jul 16, 2003 6:21 am

Pero je napisal/-a:Resno:

ali ni bolje prodat to kar imaš, kupit 16V in ga obnovit. Takoj dobiš avto ki bolje izgleda, ima boljše bremze, boljšo lego...Ko ga zrihtaš ga imaš pa lahko še dolgo časa.

Varijanta 2 je pa da kupiš dober rabljen motor 1,8 ali 8V ali pa 16V in ga zamenjaš. Sigurno bo ceneje kot turbo, več navora kot 1,4, več moči kot 1,4...



se pravi turbina ni najboljsa ideja,... :(

Pero drgac sm pa razmislju, da bi vzel novejsega 16V, ampak zal novejsi clioti niso tako akusticni kot moj (star) model

Am za mojga bi pa se dobil kakih 800kSIT, mislim pa da je november al december 97

lp
in hvala vsem za odgovore
 
Mihc
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr sep 18, 2002 7:41 pm

Napisal/-a Mihc Sr jul 16, 2003 7:22 am

joj kokrat morem se rect koliko masine je treba predelat je odvisno kok boost tlaka bos mel ce bos mel to samo v rangu .2 ali pa .3 ni ti treba nic predelovati ker majo povprecno motorji kompresijo 9.5 in ce mas boost .3 prides tm na ene 10 kompresije ... ce pa hoces jo met na .8 al pa 1bar in vec je pa treba masino predelat
I am kept in place by G-forces, not seatbelts
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Sr jul 16, 2003 7:28 am

heh pri 0.3 bos dobil ene 20KM vložil pa 200k sit + rajš še kasnih 100k pristav...
za to dobis 100KM NOS !
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Sr jul 16, 2003 8:02 am

Majhen pritisk = majhen prirastek moči. Bi se kar strinjal z neon Frikom o 20 KM


Za mini turbo se vse eno rabi:

turbina
kolektor
izpuh
nove sesalne cevi do kolektorja
Zračni filter
novo nastavljena elektronika, mortda druga benz pumpa
pa še kaj bi se našlo...
Poraba in dejansko delovanje je pa vprašljivo.


Po moje je najcenejša varijanta da poiščeš rabljen 1,8 8V motor ker so pogosti in so jih vgrajevali v Cliote. Če je Dule zamenjal motor v R5 bo tole za njega še lažje ;) S tem bi dobil veliko več navora kot 1,4 in veliko več konjev (110) Dodatnih 30 KM bi se pa ja poznalo. Začni iskat.
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen Sr jul 16, 2003 8:04 am

Neon Freak je napisal/-a:heh pri 0.3 bos dobil ene 20KM vložil pa 200k sit + rajš še kasnih 100k pristav...
za to dobis 100KM NOS !


...se ne strinjam raje turbo pa kadarkoli španaš...kot pa PES...saj dobis dosti konjev...samo uporabnost je za to ceno premala...
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Sr jul 16, 2003 8:04 am

Pozabil:

cevi za olje ker se mora turbo še mazat, pa sigurno sem še kaj pozabil...
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov