Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Re: \"Športne\" svečke

Napisal/-a Pero Pe sep 20, 2002 11:34 am

Različni avti so različno občutljivi na kvaliteto bencina.

Trenutno se vozim z škodilakom ki ima sorazmerno visoko kompresijo in sorazmerno zastarel motor (Felicia). Pri 95 oktanih motor več klenka kot pri 98. Torej se da z 98 prej prestavljat = manjša poraba.

Klenkanje = nepravilno zgorevanje = manj moči in možne poškodbe.

Razlika je zelo minimalna pa nisem jo ravno znanstveno dokazal ampak se mi zdi da porabi PRIBLIŽNO 5% manj z 98 (80% mestna vožnja).

Res je da je 95-98 itd samo oktanska vrednost ampak kje pa piše da imata isto gorilno vrednost? Nikjer niso omenjeni tudi čistilni dodatki ki jih je v 98 morda več in omogočajo manjšo porabo (manj oblog na ventilih in glavi).

Sicer pa probaj kdaj tankat v civilizirani tujini pa povej če se opazi kakšna razlika v delovanju motorja.
 
G-4S
 

Re: Re: \"Športne\" svečke

Napisal/-a G-4S Pe sep 20, 2002 11:40 am

Na zahtevo uporabnika smo prispevek izbrisali.
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Re: \"Športne\" svečke

Napisal/-a Pero Pe sep 20, 2002 2:15 pm

Sem pa tudi imel par drugih avtov pa je včasih bila razlika včasih pa ne. Ampak na nemški, avstrijski ali italjanski bencin sem pa vedno opazil razliko.
 
Batcar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: So sep 21, 2002 12:00 pm

Re: \"Športne\" svečke

Napisal/-a Batcar To okt 08, 2002 7:09 am

rad bi dodal nekaj besed...
veliko imam opravka s denso svečkami , ki so sicer primerne bolj za japonske avtomobile , ker jih imajo nekateri že originalno v avtih...za fiate , alfe in podobno so popolnoma neprimerne, gre se pa za iridijevo konico svečke , in keramično temepraturno vrednost sveče , ki pa je za vsak avto drugačna, res je da stane 1 svečka približno 5ksit , vendar ni bilo niko še problema z avti , ki so imeli te svečke...recimo mazda 323 sedan 1.3 l motor....dobi v 1 km 20 km višjo hitrost kot z original svečkami, je pa še to da originalne menjaš na 20-25 000km tuki pa držijo ene svečke od 80 - 100000km...že v mojem avtomobilu so take originalne tudi densotove in vem da so optimizirane tako kot je treba ..motorja pa v nobeni meri ne poškodujejo...vozim pa toyoto celico turbo 4wd carlos sainz...
če bi imel probleme , ne vem zakaj so notri že v originalnem stanju take...res pa je da so približno 60% dražje...
...poveš tip avtomobila , kolko km ima , litražo motorja , itd...svečke se potem vzamejo take kot so v tovarniških katalogih, z isto temp.vrednostjo le optimizirane so bolj
 
yampi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Pe feb 17, 2006 7:47 pm
Kraj: Štore

Napisal/-a yampi Sr mar 15, 2006 1:00 pm

Tle sem glih vidu temo o sveckah...

Zanima me v cem je razlika ko majo ene svecke en mosticek, al pa tri al 4? v cem je to razlika?

A priporočate denso svecke za vw golf 1.8 cl ?

k zdj so notr bosch super4 svecke pa ze 85000km drzijo....
 
andrazzupan
Novinec
 
Prispevkov: 360
Pridružen: Ne nov 13, 2005 9:55 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a andrazzupan Sr mar 15, 2006 1:47 pm

če bi šlo vse tako lahko bi to že vsak imel:
svečke (5 KM)
katalizator (5KM)
izpuh (5 KM)
šp. filter (5KM)
....

Pol je pa iz 80 KM pršlo 100 KM :wiihuu
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov