Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
marko klajnsek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Sr jan 25, 2006 4:44 pm

predelava motorja

Napisal/-a marko klajnsek To mar 21, 2006 5:51 pm

allo naj mi nekdo nekaj pove!! če daš na golfa3 1,9 TDI turbino katere zmogljivost polnjenja je 2,5 bar ali se bo pridobilo kaj na moči?? hvalla
 
Uporabniški avatar
Vaillante
Novinec
 
Prispevkov: 126
Pridružen: Sr nov 16, 2005 11:26 pm
Kraj: Lj

Napisal/-a Vaillante To mar 21, 2006 6:13 pm

Zdravo!
Najprej povej kolko močna mašina je zdaj notri(konji)?
LP
Chevrolet Kalos 1.4 16V
Slika
 
marko klajnsek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Sr jan 25, 2006 4:44 pm

Napisal/-a marko klajnsek To mar 21, 2006 7:14 pm

avto ima 66 kW to je 90 konjov
 
Uporabniški avatar
Vaillante
Novinec
 
Prispevkov: 126
Pridružen: Sr nov 16, 2005 11:26 pm
Kraj: Lj

Napisal/-a Vaillante To mar 21, 2006 7:25 pm

Aha, mislm da majo serijski turbaši pri VW usaj pri trojki mislim da turbino naštelano nekje do 1.5 bar tako da če boš zamenjal turbino boš dobil kar nekaj zavidljive moči samo ne pozabi dat prilagodit ubrizgavanja goriva zdaj ne vem ali maš bosch pumpo al maš že elektronski einspritz?
Chevrolet Kalos 1.4 16V
Slika
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 To mar 21, 2006 7:42 pm

ej model, to niso lego kocke.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3870
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder To mar 21, 2006 8:40 pm

Jaz pa vam predstavljam en malo bolj matematicen racun, ki sicer velja nasplosno in do dolocene mere..

Izmislimo si en primer:
-nek motor pri atmosferskem tlaku(1 bar) da iz sebe 100 nm navora
- ce je tlak polnjenja 0.5 bar(torej 1 atmosfera + 0.5 nadtlaka) pride ven navor 100nm + 50% = 150nm
- ce je tlak polnjenja 2.5 bar, naj bi iz tega prislo ven 350 nm(100 + 250%)

Od obratov, pri katerih polni turbina, in navora je odvisno kaksna max moc pride ven.

Ta racun, vsaj za bencinske motorje,priblizno velja.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
marko klajnsek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Sr jan 25, 2006 4:44 pm

Napisal/-a marko klajnsek Če mar 23, 2006 3:49 pm

moj dizelček ima še boš pumpo oz. na trojkah tdi pomeni da ma dodan intercooler!! ker ni še izvedbe z injektorji
če še kiri kaj ve glede tega mi naj prosim pomaga
:lol: :vrum :vrum :bonk :bonk
hvala!!
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 Po mar 27, 2006 11:16 am

No povej najprej kako boš to turbino "gor dal".
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Po mar 27, 2006 4:51 pm

kak se bo dizl razletel :lol:
sej zaminivo razmisljas, samo le z menjavo turbine nes kaj dosti naredo.
lp
 
Uporabniški avatar
ILE
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: Če mar 23, 2006 8:10 pm
Kraj: Ivančna Gorica

Napisal/-a ILE To mar 28, 2006 10:43 am

Rajs pejt na CHIP TUNING :tomidelej:
Audi A3 1.9tdi
 
Bele
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Po avg 29, 2005 6:19 am
Kraj: NM

Napisal/-a Bele Ne apr 02, 2006 8:40 pm

MORAŠ MAU MISLT TUT NA TLAKE V MOTORJU!
DIHTNGE!!! mislš da bi zdržalu???? strojniške stvari so zapletene, veliko stvari potegne za sabo tak poseg.
 
Mihc
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr sep 18, 2002 7:41 pm

Napisal/-a Mihc So apr 22, 2006 4:23 pm

hmm tako je ce bi samo turbino zamenu nebi pri dizlu nic pridobil oz bi pridobil na moci le ce ti dizel kadi

ker le tm pomeni da gorivo ni imelo dovolj zraka za izgorevanje in tako lahko z dodatnim tlakom zagotovis to ...

je pa res da je vprasanje kok bo to pretrpel motor
jaz bi raj razmislu v
konstantnem tlaku cez celo delovno obmocje motorja
pa
da zadeva cim prej zagrabi
I am kept in place by G-forces, not seatbelts
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon So apr 22, 2006 5:26 pm

Ma dajte ne nabijajte buče in človeku kaj pametnega povejte!
Poglej! Če boš ti (hmm, dvomim, da ti ampak kakšen mehanik) samo drugo turbino gor dal ne boš imel kaj veliko od tega. Tudi, če bi ta močnejša turbina pasala naravnost na tvoj motor in bi jo kekako odprl na 2.5 bara (a se samo meni zdi, da je to že kar dosti ekstremen pritisk??? :roll: ) bi najverjetneje zjebal motor. Preprosto zato, ker dihinge najverjetneje ne bi zdržale, mogoče bi celo "zažgal" kakšen bat, svečke, ventile, injektorji ne bi dovajali dovolj bencina (najverjetneje bi delali na 150% svojih sposobnosti, kar najbrž ni dobro ;)), bencin pumpa bi ti šla v maloro......
Pojdi ti raje do kakšnega RSRa Čiptuninga, Senico in se raje tam pozanimaj za čipanje! :idea: Dal boš 100 jurjev optimirali ti bodo vso elektroniko, in čipali tvojega turbodizla na recimo 115 konjev pa boš imel mir! :idea:
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
drsokodj
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Sr nov 30, 2005 9:56 pm

Napisal/-a drsokodj So apr 22, 2006 5:32 pm

ej

RSR motorsport
Different Chip Tuning

je pravi naslovza take predelave

RSR motorsport MATJAŽ OGRINC SP, F 02. Brnčičeva 13. 1231 LJUBLJANA - ČRNUČE


mislm d je pravi naslov..

l.p. drsokodj
Slika
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
Biskvitek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 582
Pridružen: Ne apr 25, 2004 9:05 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Biskvitek So apr 22, 2006 6:08 pm

kontaktiraj cicera........... on ti bo vse razložu.................
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov