Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Tuningcar
Novinec
 
Prispevkov: 418
Pridružen: Če feb 27, 2003 6:18 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a Tuningcar Sr mar 26, 2003 4:44 pm

Maverick je napisal/-a:prvo kot prvo formula 1 lahko pelje na glavo obrnjena že pri 140 km/h, poleg tega pa ima izredno lepo ravno, glatko, ... podvozje kar boš v običnem avtu tažko dosegu.

Venturijev kanal ti lahko naredi avto letet če ni pravilno narejen :! Tko da z domačim skrapucaolm ne boš lih kej velik dosegu. venturijev kanal so prepovedali ravno zaradi tega ker je zelo težko ga nastavit. Sam podobenm zučinek dosežeš že če je dno ravno samo mora bit ravno k šipa. Pa športni avti majo vsi po vrsti ravno dno.



Mal si znizal hitrost, pri 180 km/h se lahk pele po stropu in jo tlak drzi gor:)

ps, drugace ima pa vsak avto podtlak sam eni manj drugi vec...:(

LP,Sandi
LP,Sandi
 
Uporabniški avatar
Byrkus
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 70
Pridružen: Ne mar 23, 2003 10:45 pm
Kraj: MB - okolica

Napisal/-a Byrkus Sr mar 26, 2003 5:21 pm

Novi avto mogoče... stari pa niti približno. Najbolj v oči padajoč primer je Lamborghini miura... Izredno lep avto, hiter in vse. Toda s smrtonosno napako - pri velikih hitrostih se je pojavil vzgon, ki mu je rad dvignil nos...

In kateri je bil prvi avto s t.i. 'zero lift', torej brez vzgona pri velikih hitrostih? Porsche 959, leta 1987... :shock: Pred tem so prav vsi cestni avtomobili (seveda tisti, sposobni velikih hitrosti) imeli velike težave s pozitivnim vzgonom (podtlak je negativni vzgon). Zato tudi tista ogromna krila na Porsche 930 ali Lamborghini countach.

Znanost je šla seveda naprej, in take konstrukcijske napake se naj ne bi več dogajale. Pravim v pogojniku; morda se kdo spomni dirke v Le Mansu pred nekaj leti, in Mercedese CLR, ki so v zraku delali salte... Iz istega razloga.
Žeja me je napadla - Pil sem v samoobrambi!
 
Uporabniški avatar
Zok
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če feb 20, 2003 12:34 pm
Kraj: Ponikva

Napisal/-a Zok Sr mar 26, 2003 9:43 pm

Merđo CLK GTR mislis, ja, to se pa js tud spomnim!! :D :twisted: :P :D
 
Uporabniški avatar
OOwOp
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Če mar 06, 2003 10:28 pm
Kraj: Kransterdam

Napisal/-a OOwOp Ne mar 30, 2003 10:05 pm

Ja princip podtlaka je izdelava podvozja kontra kot krilo. Ampak ni bilo spredaj zavito navzgor ampak samo zadaj. Za tak projekt bi poskusil neko poceni varjanto avtomobila. Na misel mi je pršou fičo ker ma rezervoar spredaj. Sam slaba lastnost. je prepočasen. Obvezen premik rezervoarja in vsega podobnega sranja ki bi bilo v napoto. Taka predelava potrebuje tudi nižje podvozje. Je res :?:
More power!
 
primozb
Novinec
 
Prispevkov: 110
Pridružen: Sr avg 14, 2002 10:20 am

Napisal/-a primozb To jul 22, 2003 10:33 am

Spet malce oživljam stare teme.
Mislim, da okrog tega ni možno kej preveč experimentirat. Vsa poanta je pač v tem, da z obliko karoserija in spojlarji spraviš čim več zraka nad avtom in ne spodaj. To je prvi pogoj. Drugi pogoj je ravno dno z natančno preračunanimi krivuljami in zadnim difuzorjem, ki mora bit prav tako pravilno oblikovan. Največji problem so gume sej poberejo največ upora, tirej zrak čim bolj spravit okrog koles in poskrbet za hlajenje zavor. Druga stvar so spojlerji, ki jih ne dobite na odpadu iz zvite pločevine ampak morjo bit po možnosti stestirani v "vetrovniku" lahko tud seveda doma kej nardite da se vsaj vid prbližni potencial. Ker če zadeva ni pravilno narjena pride do vibracij in nardite samo slabo. Ker problem je v nastavitvah krilc ker sprednje krilce vpliva tudi na zadnje krilce z usmeritvijo zraka. PRav tako odpadejo razne odprtine na pokrovu motorja, najbolša varjanta je ob strani, saj vam vakum izsesa zrak ven. Vse pa more bit v mehaj normale. Lahk si pa našraufate en 3 metrsk spojler na streho pa greste na eno vaško dirko pa sprobate zadevo, vendar vse je sviranje kurcu po domače. Če ste majstri pa mate volo kupte en spodobn avto pa se ga profestionalno lotite za kakšno dirko odvozt. Za to je pa treba met $$$. Vsa čarobnost je v kevlarju in drugih vlaknih.
 
Uporabniški avatar
totimato
Novinec
 
Prispevkov: 254
Pridružen: Pe maj 16, 2003 12:47 pm
Kraj: MB

Napisal/-a totimato Če jul 24, 2003 8:58 pm

Byrkus je napisal/-a:Dejstvo je pa še eno: tako dno vozila zračnega upora NE zmanjša, ampak ga precej poveča. Morda še bolj kot spojlerji.


Ja, precej bolj kot spojlerji. Da vozilo doseže ground efekt mora biti zelo trdo - formule se v ovinkih ne nagibajo za razliko od naših avtomobilov, neglede na to kako znižani in "stršani" so. Druga stvar, na katero je potrebno misliti je, da je stranska srajčka na folmulah bila od tal oddaljena največ 4 mm (mogoče se tu motim, je pa bila majhna enomestna številka v milimetrih). Na SLO cestah bi takšen avto zdržal ravno 5 minut...

Vozila z ground efektom so zmagovala zato, ker so ovinke zvozila s nezmanjšanno hitrostjo (saj če zmanjšaš hitrost ni več ground efekta). Na cesti, po mojem, neuporabno, saj mora voznik biti sposoben takšne vožnje pa tudi cesta mora biti prazna ali vsaj pregledna.

lp

totimato
Človek, ki bi si kupil fička, če bi imel garažo.
 
primozb
Novinec
 
Prispevkov: 110
Pridružen: Sr avg 14, 2002 10:20 am

Napisal/-a primozb Po jul 28, 2003 10:18 am

Totimato tukej te morm samo malce prekint. FOrmule z ground effectom so vozile z zmanjšano hitrostjo v ovinke, vendar je bila hitrost veliko večja kot brez GE. Za manjše ovinke so iznajdl kasneje ventilator zadej, ki je bil prikuplan na pogonsko os in je "sesal" zrak izpod avtomobila. Nikokor pa niso vozil z nezmanjšano hitrostjo.
Formula se v osnovi tudi magiba, vendar veliko manj kot ostala vozila, so pa premiki v mm in ne Cm. V nastavitvah se nagib formule prilagodi vsaki progi, saj s tem povečaš oprijem in stabilnost dirkalnika, zato tudi nastavijo asimetrične nastavitve podvozja, npr. sprednje desno kolo ni nastavljeno naravnost ampak je nastavljeno tako, da v ovinku nalega celotna površina kolesa..itd.iitd
 
Uporabniški avatar
totimato
Novinec
 
Prispevkov: 254
Pridružen: Pe maj 16, 2003 12:47 pm
Kraj: MB

Napisal/-a totimato Po jul 28, 2003 3:01 pm

primozb je napisal/-a:Totimato tukej te morm samo malce prekint. FOrmule z ground effectom so vozile z zmanjšano hitrostjo v ovinke, vendar je bila hitrost veliko večja kot brez GE. Za manjše ovinke so iznajdl kasneje ventilator zadej, ki je bil prikuplan na pogonsko os in je "sesal" zrak izpod avtomobila. Nikokor pa niso vozil z nezmanjšano hitrostjo.
Formula se v osnovi tudi magiba, vendar veliko manj kot ostala vozila, so pa premiki v mm in ne Cm. V nastavitvah se nagib formule prilagodi vsaki progi, saj s tem povečaš oprijem in stabilnost dirkalnika, zato tudi nastavijo asimetrične nastavitve podvozja, npr. sprednje desno kolo ni nastavljeno naravnost ampak je nastavljeno tako, da v ovinku nalega celotna površina kolesa..itd.iitd


S teboj se popolnoma strinjam. Formule imajo tud vzmetenje, ampak v mojih očeh je vsako takšno primerjanje med avtomobilom, ki ga sestavljajo velike za to namenjene ekipe in avtomobili, ki jih mi vozimo tako veliko, da lahko rečem, da formule vzmetenja sploh nimajo (vsaj ne v takšnem smislu, kot ga mi pojmujemo).

Zato tako posplošujem. Z "nezmanjšano hitrostjo" sem mislil hitrost, pri kateri GE še vedno učinkuje.

lp

totimato
Človek, ki bi si kupil fička, če bi imel garažo.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov